گوگل ادز

شارژ پنل گوگل ادوردز {در کمتر از۲۰ دقیقه}

آشنایی با نحوه شارژ پنل گوگل ادوردز برای صاحبان کسب و کار آنلاین که مایل به استفاده از خدمات گوگل ادز می باشند، بسیاری ضروری است. در دنیای کسب و کار دیجیتال فرایند فروش تمام مشاغل را از طریق بازاریابی محتوا صورت می گیرد. یکی از راه ها برای افزایش بازدید سایت، استفاده از تبلیغات گوگل است. شارژ پنل گوگل ادوردز برای افرادی که ترجیح می ‌دهند به جای بهینه سازی سایت خود از تبلیغات گوگل استفاده نمایند، اهمیت زیادی دارد.

کسب و کارها برای تبلیغات و دیده شدن نیاز به سرویس مجازی به نام گوگل ادوردز دارند. از سوی دیگر استفاده از خدمات آموزش شارژ پنل گوگل ادوردز برای بسیاری از مدیران ضرورت دارد. سرویس تبلیغات گوگل حال حاضر طرفداران زیادی دارد و یکی از معتبرترین کمپانی های تبلیغاتی دیجیتال محسوب می‌شود. اما از آنجا که بسیاری با روند شارژ پنل گوگل ادوردز آشنایی ندارند، در ادامه قصد داریم در این خصوص مطالبی را ارائه دهیم. پس تا انتها با ما باشید.

 شارژ پنل گوگل ادوردز با روش مستقیم

👈آن دسته از کسب و کارهایی که برای تبلیغات خود از گوگل ادوردز استفاده می کنند، باید با ورود و ثبت نام در سایت حساب کاربری عادی برای خود باز کنند. حساب کاربری عادی تمام امکاناتی را که می توانید بدون هزینه از طریق آن برای افزایش ترافیک سایت خود استفاده کنید، در اختیار شما قرار می دهد. اما برخی از کاربران به حساب عادی گوگل بسنده نمی کنند و در پی استفاده از مزایای بیشتر آن هستند.

👈بنابراین باید اکانت خود را ارتقا دهند و پروموشن جدیدی را داشته باشند. پس از اینکه اکانت شما در سطح پیشرفته تمام شد، باید آن را تمدید کنید. شارژ پنل گوگل ادوردز روش های متنوعی دارد که اصلی ترین آن از طریق وبسایت گوگل به آدرس ads.google.com می باشد. اما در ادامه در خصوص مراحل شارژ اکانت گوگل توضیح می دهیم.

مراحل شارژ اکانت گوگل ادوردز

✔️ ابتدا باید در سایت ads.google.com ثبت نام نمایید یا از قبل حساب کاربری داشته باشید.

✔️ پس از ورود وارد تنظیمات شوید و بر روی آن کلیک کنید.

✔️سپس از بین گزینه های موجود، گزینه Billing & Payments را انتخاب نمایید.

✔️ در مرحله بعد گزینه Make a Paymen را انتخاب کنید و روش پرداختی خود را تعیین نمایید.

✔️سپس روش های پرداخت مختلف را مشاهده خواهید کرد که باید یکی از آنها را انتخاب کنید.

این روش پرداخت وجه از طریق سایت گوگل است. اما برخی مواقع به دلیل مشکلات این روش امکان پذیر نیست. بنابراین باید از طریق غیر مستقیم شارژ پنل گوگل ادوردز را انجام دهید. در ادامه به بررسی روش غیر مستقیم شارژ اکانت گوگل خواهیم پرداخت.

شارژ پنل گوگل ادوردز به دو روش غیر مستقیم

 شارژ پنل گوگل ادوردز با روش غیر مستقیم

👈زمانی که مهلت استفاده از حساب شما در تبلیغات گوگل به پایان می رسد،؛ باید برای تمدید آن اقدام نمایید. در قسمت قبل در مورد روش مستقیم شارژ پنل گوگل ادوردز توضیح دادیم. روش غیر مستقیم شارژ اکانت گوگل از طریق واسطه ها صورت می گیرد. مدیرانی که به حساب بانکی خارجی دسترسی ندارند، از این روش استفاده می کنند. همچنین افرادی که کسب و کار کوچکی دارند و مبلغ کمتری برای مدیریت حساب خود در نظر می گیرند، از این روش بیشتر استقبال می کنند.

👈در روش غیر مستقیم باید از وب سایت های داخلی بهره ببرید. وب‌ سایت‌هایی که به عنوان واسطه با دریافت هزینه از شما شارژ پنل گوگل ادوردز را انجام می دهند. برای دسترسی به این وب سایت‌ها باید در اینترنت جستجو کنید و از اعتبار این موسسات مطمئن باشید. چنانچه شما نیازمند تبلیغات در گوگل و شارژ پنل حساب خود هستید، می توانید با کارشناسان ما در دی ام یار تماس بگیرید تا مراحل شارژ پنل گوگل ادوردز را برای شما در کمتر از 20 دقیقه به طور دقیق انجام دهند و علاوه بر این خدمات مربوط به آموزش شارژ پنل گوگل ادوردز را به شما عزیزان ارائه دهند.

👈واسطه های داخلی هزینه ای را به عنوان کارمزد و سپس هزینه شارژ کامل حساب را دریافت می کنند. اما ممکن است قیمت تعیین شده هر کدام از این سایت ها متفاوت باشد. در هر صورت روش غیر مستقیم یکی از روش های سریع و بی دردسر شارژ حساب گوگل ادز می باشد که می توانید از آن کمک بگیرید.

 قیمت شارژ پنل گوگل ادوردز

👈 شارژ حساب گوگل ادز روش غیر مستقیم به واسطه وب سایت های داخلی متغیر می باشد. شما باید از بین موسساتی که این خدمات را ارائه می دهند، معتبرترین را انتخاب کنید و قیمت هایی که از سوی این وب سایت ارائه شده است را مد نظر قرار دهید.

👈چنانچه نیازمند اطلاع از هزینه شارژ پنل گوگل ادوردز هستید، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در خصوص هزینه های شارژ پنل تبلیغات در گوگل به شما عزیزان ارائه دهند و در کوتاه ترین زمان کار شارژ حساب شما را انجام دهند. اما قوانین گوگل در ارتباط با شارژ اکانت گوگل ادوردز چیست؟ ابتدا باید قوانین آشنا شوید و سپس برای ثبت تبلیغات در گوگل اقدام نمایید.

قیمت شارژ پنل گوگل ادوردز

قوانین شارژ پنل گوگل ادوردز

👈یکی از مهمترین گام هایی که قبل از تبلیغ در گوگل باید از آن مطلع باشید، اطلاع از قوانین است. بسیاری از مواقع افراد چون از قوانین اطلاع ندارند، حساب آنها توسط گوگل ادز ممنوع و مسدود می شود. لذا برای جلوگیری از مسدود شدن پنل خود باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

✔️ابتدا لازم است که توافقنامه و قوانین را مطالعه کنید. تمام مدیران که صاحب کسب و کار هستند، برای خواندن توافق نامه ها وقت می گذارند و همه بندهای آن را به دقت مطالعه می کنند.

✔️مواردی که توسط گوگل ادز به طور واضح بیان شدهف مانند محتوای غیر اخلاقی، در تبلیغات خود استفاده نکنید. مثلاً محتوای جنسی یا آزار حیوانات از آن مواردی است که در سرویس های گوگل و فیسبوک ممنوع می باشد.

✔️چنانچه برای شرکت ها و مجموعه های مختلف بازاریابی می کنید، حتما از اصل مناسب بودن کالای و با کیفیت بودن خدمات آنها مطمئن شوید، چرا که ممکن است به دلیل تبلیغ کالاهای ممنوعه و بی‌کیفیت پنل شما مسدود شود. تبلیغ قرص های اعتیاد آور، مواد منفجره، اسلحه های سرد و … از موارد ممنوعی می باشند که نباید برای بازاریابی و تبلیغات از آنها استفاده کرد.

✔️یکی دیگر از مواردی که گوگل ادوردز با آن برخورد می کند، فریب الگوریتم ها و سیستم تبلیغاتی است. یعنی اگر کسب و کاری بخواهد با تقلب گوگل را دور بزند (مانند پرداخت نکردن هزینه ها یا دریافت دو برابری درآمد) سایت گوگل، حساب شما را مسدود خواهد کرد.

✔️ مواردی چون محتوای نژاد پرستانه، توهین و اهانت به مقدسات، شرط بندی، قمار ممنوع می باشند و شما نباید در محتوای تبلیغات گوگل ادوردز از آنها استفاده کنید.

✔️علاوه بر این دقت داشته باشید در متن تبلیغات خود از علائم نگارشی مانند علامت تعجب یا ستاره استفاده نکنید. گوگل ادز قوانین نگارش ویژه ای دارد که باید به آن احترام بگذارید.

قوانین شارژ پنل گوگل ادوردز

 مزایای شارژ پنل گوگل ادوردز از طریق مجموعه دی ام یار

 👈چنانچه شما مدیران کسب و کارهای دیجیتال قصد شارژ پنل گوگل ادوردز را دارید، می توانید از خدمات دی ام یار به عنوان مجموعه معتبر و پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. کارشناسان ما در کمتر از ۲۰ دقیقه کار شارژ پنل گوگل ادوردز را انجام می‌ دهند. مزایایی که از طریق شارژ پنل گوگل ادوردز به واسطه این مجموعه برای شما فراهم شود، شامل موارد زیر می باشد:

✅شارژ بدون ریسک حساب گوگل ادوردز

چنانچه اکانت شما پروموشنال باشد و همچنین زمانی که اکانت شما ساسپند شده باشد، می توانید مبلغ را در حساب خود نگه دارید.

✅حفظ سابقه حساب گوگل ادوردز

 شما می توانید حفظ سابقه اکانت گوگل خود را به ما بسپارید. تنها کافی است درخواست دسترسی به پنل را تعریف کنید و تمام کارها را در کمترین زمان برای شما انجام می دهیم. کارشناسان ما علاوه بر شارژ پنل، اکانت قبلی شما را با تمام سوابق و امتیازهای آن برای شما حفظ خواهند کرد.

✅سرعت عمل در شارژ پنل

یکی دیگر از مزایای خدمات دی ام یار در ارتباط با تبلیغات در گوگل این است که می توانید حساب خود را در کمتر از ۲۰ دقیقه بدون دردسر شارژ کنید و از خدمات سرویس تبلیغاتی گوگل بهره ببرید. لازم به ذکر است تمام خدمات مربوط به شارژ پنل، در روزهای غیر کاری نیز برای شما انجام خواهد شد.

✅ آموزش شارژ پنل گوگل ادوردز

بسیاری از موسسات تنها کار شارژ اکانت گوگل ادز را برای شما انجام می دهند، این در حالی است که مجموعه دی ام یار، فرایند آموزش شارژ پنل گوگل به مشتریان خود را نیز انجام می دهد. شما می توانید با ثبت نام در وب سایت ما هم از خدمات شارژ پنل و هم از خدمات آموزش کار با گوگل ادوردز و تبلیغات در گوگل آشنا شوید.

نتیجه گیری

در حال حاضر تمام کسب و کارهای دیجیتال برای تبلیغات خود از سرویس تبلیغاتی گوگل به نام گوگل ادوردز استفاده می کنند. روش درخواست تبلیغات گوگل ادوردز به دو روش استفاده از حساب عادی یا حساب حرفه‌ای است. چنانچه شارژ حساب به پایان برسد، باید آن را تمدید کنید. شارژ پنل گوگل ادوردز یکی از کارهایی است که باید با دقت انجام شود و می تواند از طریق روش‌ های مستقیم و غیر مستقیم صورت بگیرد.

آن دسته از کسب و کارهایی که به حساب‌های خارجی دسترسی ندارند، از طریق سایت های واسطه کار شارژ اکانت را انجام می دهند. بنابراین باید وب سایتی انتخاب کنید که بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیاز شما قرار دهد. شما می توانید شارژ پنل گوگل ادوردز را به مجموعه دی ام یار بسپارید. کارشناسان ما با داشتن سابقه درخشان در امر خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ می توانند شما را در تمام مراحل آموزش شارژ پنل گوگل ادوردز و همچنین انجام شارژ اکانت گوگل ادز شما عزیزان را یاری کنند.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا