عمومی و سایر

دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری | طریقه حذف دائمی صفحه اینستاگرام

اگر با یادگیری نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری آشنا شوید، می توانید در کوتاهترین زمان حذف این اپلیکیشن را انجام دهید. بسیاری از کاربرانی که در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام حضور دارند، به دلایل مختلف درصدد حذف و دیلیت اکانت حساب کاربری خود می باشند و اغلب به مشکل برمی خورند.

بسیاری با طریقه حذف دائمی صفحه اینستاگرام آشنا نیستند، چراکه نرم افزار اینستاگرام گزینه ای برای حذف اکانت به صورت دائمی ندارد و باید این کار از طریق گوشی و سایت انجام شود. بنابراین اگر قصد حذف اکانت اینستاگرام خود را به صورت دائمی دارید تا انتهای مقاله با ما باشید تا راهنمای دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

شرایط دیلیت اکانت اینستاگرام

👈 دیلیت اکانت اینستاگرام مخفف واژه Delete Instagram Account به معنای حذف حساب کاربری می باشد. پس از نصب هر برنامه شما باید بتوانید آن برنامه را در هر زمان که بخواهید حذف کنید. بسیاری از افراد با دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری آشنا نیستند. اگر قصد حذف حساب کاربری اینستاگرام خود را دارید، می توانید از دو طریق این کار را انجام دهید.

دیلیت حساب کاربری اینستاگرام به صورت دائم

👈 در این روش اینستاگرام به شما این اجازه را می دهد که تمام اطلاعات حساب از جمله فیلم ها، پست ها و کامنت ها را به صورت کامل حذف کنید و بعدا نمی توانید این موارد را بازیابی کنید.

 حذف حساب کاربری اینستاگرام به صورت موقت

👈 در روش حذف موقت حساب اینستاگرام شما برای مدتی اکانت خود را غیر فعال می کنید و می توانید در آینده مجدداً آن را راه اندازی کنید. این کار از طریق تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام و انتخاب گزینه  Temporarily Disable Accountبه راحتی امکان پذیر می باشد. برای فعال کردن مجدد حساب هم باید فقط یک بار وارد اکانت خود شوید. اما منوی دیلیت اکانت اینستاگرام شامل چه مواردی است. در ادامه توضیحاتی را در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

شرایط دیلیت اکانت اینستاگرام

 آشنایی با منوی دیلیت اکانت اینستاگرام

👈 جهت حذف اکانت اینستاگرام شما باید به منوی آن مراجعه کنید. افراد زیادی به دلایل مختلف اقدام به حذف اکانت اینستاگرام خود می کنند و شما باید در روند پاکسازی حساب ، دلیل خود را به این شبکه اجتماعی توضیح دهید. به این  قسمت منوی دیلیت اکانت اینستاگرام گفته می شود. در فرایند حذف اینستاگرام شما باید مشخص کنید که علت حذف حساب شما چه می باشد. در ادامه به دلایل حذف اکانت اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

✔️Too busy/ Too distracting

 👈 اگر سر شما شلوغ باشد یا بر روی کار یا تحصیل خود تمرکز لازم را ندارید، می توانید از این گزینه برای حذف حساب کاربری اینستاگرام خود استفاده کنید. اینستاگرام به شما به جای حذف اکانت پیشنهاد حذف برنامه را می دهد.

✔️Created a second account

👈 اگر بخواهید یک حساب کاربری جدید باز کنید، در این صورت اگر نیاز به حساب قبلی نداشته باشید یا حتی از حساب قبلی خود خسته شده اید، می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

✔️Trouble getting started

👈 بسیاری از افرادی که در هنگام استفاده از برنامه مشکل دارند، می توانند از این گزینه استفاده کنند. برای پاک کردن اینستاگرام این گزینه برای شما مناسب است. با انتخاب این گزینه این شبکه به شما پیشنهاد مطالعه مقاله های آموزشی را خواهد داد.

✔️Privacy concerns

👈 بسیاری از کاربران به دلیل مسائل حریم خصوصی اقدام به حذف حساب اینستاگرام خود می کنند. چنانچه این عبارت را انتخاب کنید، از شما درخواست می شود که برای حذف دائمی حساب خود از اقداماتی مانند خصوصی کردن پیج استفاده کنید.

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ با ما در دی ام یار همراه باشید.

 

✔️Concerned about my data

👈 در برخی موارد کاربران از لورفتن و انتشار اطلاعات شخصی خود نگران هستند این گزینه برای این دسته از کاربران فراهم شده است.

✔️Too many ads

👈 از دیگر دلایل حذف اکانت اینستاگرام، تبلیغات زیاد این شبکه های اجتماعی می باشد. تبلیغات زیاد می تواند کاربران را آزار دهد و همین امر باعث می شود که آنها برای پاک کردن حساب خود اقدام کنند.

✔️Want to remove something

👈 این گزینه برای افرادی که می خواهند پست های خود را پاک کنند و حجم برنامه را کاهش دهند، مناسب می باشد. با انتخاب این گزینه اینستاگرام به شما به اجازه می‌دهد که سوابق گوشی خود را به جای حذف اکانت پاک کنید.

✔️Can’t find people to follow

👈 زمانی که در پیدا کردن افراد یا فالو کردن آنها مشکل دارید، می ‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

✔️Something else

👈 هنگامی که دلیل شما برای حذف اکانت اینستاگرام موردی غیز از موارد بالا است، شما می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

آشنایی با منوی دیلیت اکانت اینستاگرام

 برنامه حذف اکانت اینستاگرام

👈 برای حذف کردن حساب اینستاگرام روش های بسیاری وجود دارد. یکی از روش های استفاده از گوشی و اپلیکیشن اینستاگرام است. قابلیتی که به تازگی به اپ اینستاگرام اضافه شده است و شما می توانید از این طریق حساب کاربری خود را حذف کنید. اما اگر از رایانه استفاده می نمایید، باز هم می توانید حساب کاربری خود را پاک کنید.

👈 با ورود به نسخه سایت این برنامه به راحتی می توانید اکانت خود را دیلیت نمایید. توجه داشته باشید که تاکنون هیچ برنامه جانبی تهیه شده از سوی مدیریت اینستاگرام برای حذف اکانت وجود ندارد و شما با استفاده از گوشی موبایل و سایت رسمی اینستاگرام میتوانید اکانت خود را حذف کنید. در ادامه به طریقه حذف دائمی صفحه اینستاگرام از طریق گوشی و سایت اشاره خواهیم کرد.

برای دریافت رایگان آموزش ادمینی اینستاگرام، کلیک کنید.

 دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری از طریق گوشی

👈 طریقه حذف دائمی صفحه اینستاگرام از طریق گوشی شامل مراحل زیر می باشد:

✔️ ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و به بخش تنظیمات وارد شوید.

گام اول دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

✔️ در ادامه گزینه help را انتخاب کنید تا به صفحه بعد منتقل شوید.

گام دوم دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

✔️  در صفحه help شما سه گزینه دارید. در بین گزینه روی عبارت help center کلیک نمایید.

گام سوم دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

✔️  اگر تا اینجای کار مراحل حذف را به درستی پیش برده باشید، صفحه زیر را می بینید که باید بر روی managing your account کلیک کنید تا به مرحله بعد وارد شوید.

گام چهارم دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

✔️ در این صفحه برای حذف اکانت خود باید عبارت delete your account را انتخاب کنید و با انتخاب آن به صفحه حذف اکانت منتقل شوید.

گام پنجم دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

✔️  با انتخاب عبارت how do I delete my Instagram account  به سمت حذف اکانت خود پیش می‌روید.

گام ششم دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

✔️ در صفحه بعد واژه delete your account page را انتخاب کنید.

گام هفتم دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

✔️  در این مرحله وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا در سایت وارد حساب شده اید، نیازی به این فرآیند نیست. در غیر این صورت حتما باید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید و باید دلایل حذف اکانت خود را بیان نمایید.

✔️ با انتخاب دلایل موجود در قسمت نشان داده شده میتوانید حساب خود را حذف کنید. با انتخاب گزینه something else می توانید کار خود را راحت تر پیش ببرید و سریعتر حساب خود را حذف کنید.

گام هشتم دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

✔️ اگر دلایل خود را ثبت کرده اید، تنها کافی است که در انتها روی کلمه delet کلیک کنید تا فرایند حذف اکانت شما به صورت کامل انجام شود.

گام یازدهم دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

 دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری از طریق سایت

👈 همانگونه که اشاره شد روش های متعددی برای حذف حساب اینستاگرام وجود دارد. اگر شما از نسخه های قدیمی استفاده می کنید، شرایط حذف مستقیم از طریق برنامه وجود ندارد. در این رو می توانید از سایت وارد حساب اینستاگرام شوید و برای دیلیت اکانت اینستاگرام اقدام کنید. در ادامه دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری از طریق سایت ارائه شده است.

✔️ابتدا وارد صفحه اینستاگرام شوید. در این صفحه با گزینه های متعدد حذف اکانت اینستاگرام مواجه می شوید.

✔️ پس از ورود به لینک اگر قبلا وارد حساب کاربری خود شده باشید، به صفحه زیر در شکل منتقل می شوید.

دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری از طریق سایت

✔️  اما اگر قبلا وارد نشده باید پسورد و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا به فرایند حذف حساب کاربری منتقل شوید.

✔️  در این صفحه شما باید با انتخاب دلیل حذف اکانت اینستاگرام و وارد کردن رمز عبور، روی گزینه دیلیت کلیک کنید و به طور کامل حساب کاربری خود را پاک کنید. قبل از هرچیز گزینه های موجود را بررسی کنید تا اینستاگرام متوجه دلیل حذف اکانت شما باشد.

برای اطلاع از بهترین ترفندهای افزایش بازدید در اینستاگرام، با ما همراه باشید.

مهمترین نکات هنگام حذف اکانت اینستاگرام

👈 در هنگام دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری توجه داشته باشید که اگر می خواهید برای مدتی حساب کاربری خود را حذف نمایید، سعی کنید به جای دیلیت اکانت از قابلیت حذف موقت اینستاگرام بهره مند شوید.

👈 با پاک کردن حساب کاربری اینستاگرام اسم شما به نام به عنوان instagrammer تبدیل می ‌شود و گاهی ممکن است تا چند ساعت با جستجو در این برنامه نام خود را مشاهده کنید، که این به معنی به خاطر ماندن اطلاعات حساب شما است. برای اصلاح این کار باید اطلاعات برنامه را نیز حذف کنید.

👈 توجه داشته باشید که پس از حذف حساب کاربری، همه اطلاعات حساب شما از جمله پست ها، استوری ها، فالوورها، پست های ذخیره شده، دایرکت ها و سایر اطلاعات از بین خواهند رفت و اگر بخواهید به این اطلاعات مجددا دست یابید، باید فرایند بازیابی اکانت اینستاگرام را انجام دهید.

مهمترین نکات هنگام حذف اکانت اینستاگرام

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی کردیم راهنمای دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بسیاری از افراد تمایل دارند که صفحه اینستاگرام خود را حذف کنند، اما با طریقه حذف دائمی صفحه اینستاگرام آشنایی کافی ندارند. در این مقاله سعی کردیم مطالبی را در ارتباط با روش های حذف اکانت اینستاگرام به شما ارائه دهیم.

توجه داشته باشید که شما می توانید فرایند حذف حساب کاربری اینستاگرام خود را از طریق گوشی و دسکتاپ انجام دهید. هم اکنون این اپلیکیشن امکان حذف اکانت را برای کاربران فراهم کرده است. اما متداول ترین روش استفاده از سایت و گوشی همراه می باشد. هنگام حذف دائمی اکانت اینستاگرام تمام اطلاعات مربوط به پست ها، استوری ها و فالوور ها از بین می روند و اگر قصد بازگشت به این برنامه را دارید، سعی کنید به جای حذف کامل اکانت خود، موقتا آن را حذف نمایید. چنانچه در ارتباط با نحوه حذف دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری نیازمند راهنمایی بیشتر هستید، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه دی ام یار تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای دانلود پی دی اف مطالب کامل این صفحه، کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا