اینستاگرام مارکتینگ

ترفندهای افزایش بازدید در اینستاگرام

یکی از شبکه های اجتماعی که کاربران بسیار زیادی را در میان شبکه های اجتماعی به خود اختصاص می دهد، اینستاگرام است که هم به جنبه سرگرمی و تفریح و هم به چشم یک ابزار کسب درآمد می توان به آن نگاه کرد. اما آنچه در خصوص اینستاگرام اهمیت بسزایی دارد، بازدید و استقبال از پیج و صفحه شماست که باعث می شود بر اساس الگوریتم هایی که اپلیکیشن اینستاگرام دنبال می کند، این بازدیدها به صورت صعودی افزایش یابند و بدین طریق افراد بیشتری به دنبال کردن صفحه شما بپردازند. بر خلاف تصور عموم، افزایش بازدید در اینستاگرام از تکنیک های خاصی برخوردار است؛ در این مقاله قرار است ترفندهایی که شما را در رسیدن به این هدف کمک می کند، توضیح دهیم پس با ما در رسانه دیجیتال مارکتینگ دی ام یار همراه باشید.

افزایش بازدید در اینستاگرام با استفاده از چند حرکت ساده

پیج کاری و یا شخصی شما تنها با چند کار ساده می تواند بازدیدکننده های بیشتری داشته باشد و برای افراد بیشتری به نمایش در بیاید:

📌 نه به کپشن های طولانی!

دنیای اطلاعات و جهان مدرنیزه بسیار به سرعت علاقمند است و هر چه را که از سرعتش بکاهد، پس می زند. کپشن های طولانی مانند یک مانع بلند، از دیده شدن پست شما جلوگیری می کنند چرا که مخاطب را به نوعی خسته و کلافه می کند تا به اصل مطلب برسد و این بدان معناست که در زمان فعالیت در زمینه اینستاگرام مارکتینگ استفاده از کپشن های طولانی را باید کنار بگذارید.

این قضیه حتی در خصوص کپشن هایی که مطالب مفیدی در آنها نهفته است نیز صدق می کند و از آنجا که مهم ترین مهره در بازی اینستاگرام و کاربر، مخاطب است ترجیحا از نوشتن کپشن های طولانی پرهیز شود.

📌 تایم خواب را برای گذاشتن پست یا استوری انتخاب نکنید!

اگر می خواهید بیشترین تعداد لایک، کامنت و ویو را داشته باشید زمان های مناسبی را برای قرار دادن پست و استوری خود انتخاب کنید چرا که بازخورد کلی پیج شما به تعداد همین موارد بستگی دارد و این کار را می توانید با استفاده از گزینه insight در اینستاگرام خود انجام دهید.

این گزینه رفتار مخاطبان شما را در تایم های مختلف نمایش می دهد و مانند یک راه حل طلایی عمل می کند چرا که با استفاده از آن، بهترین تایم را برای قرار دادن پست و استوری پیدا می کنید.

به دنبال تولید محتوای خلاقانه باشید

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ برای آشنایی با تمام شاخه های بازاریابی دیجیتال با ما در دی ام یار همراه باشید.

📌 به دنبال تولید محتوای خلاقانه باشید

یکی از تاثیرگذار ترین ترفند ها برای افزایش بازدید در اینستاگرام، تولید محتوای غیر کپی و خلاقانه است. با توجه به افزایش پیج های موجود در اینستاگرام، افرادی که می خواهند از رقبای خود پیشی گرفته و دنبال کننده های زیادی را جذب کنند، باید به نحوه ارائه محتوای خود توجه ویژه ای داشته باشند. منظور از توجه به محتوا، تولید محتوا به زبان ساده، خلاقانه و با ظاهری زیباست. شما میتوانید با حرکات ساده و حساسیت بر روی چینش پست ها و محتوای خلاق، مخاطبان زیادی را جذب صفحه خود کنید.

توجه داشته باشید که برای افزایش بازدید در اینستاگرام نیاز است با برنامه و مستمر تولید محتوا کنید و یا اگر خودتان انجام این کار را ندارید با سفارش تولید محتوا به مراجعی مثل دی ام یار خوراک پیج خود را تامین کنید.

📌 پست های ویدیویی را امتحان کنید!

بسته به نوع پیج شما و محصولات و کالایی که قصد فروش، تبلیغ یا معرفی آن را دارید، پست های ویدیویی می توانند بسیار کمک کننده باشند و در انتقال پیام به مخاطب سریعتر عمل کنند چرا که یک پست ویدیویی بیشتر آنچه که در کپشن یا عکس ها قصد دارید توضیح یا نمایش دهید را به تصویر می کشد و مخاطب زمان کمتری را برای دریافت مفهوم پست یا استوری سپری می کند.

📌 برند، کسب و کار و حرفه خود را معرفی کنید!

اولین چیزی که با ورود به صفحه شما، به معرفی چیستی صفحه می پردازد پروفایل شماست که باید کوتاه و مفید در آن توضیحات لازم داده شود. در واقع حتی اگر پیج شما یک پیج بلاگری باشد باز هم این پروفایل شماست که تا 20 درصد شخصیت و درونمایه پیج شما را مشخص می کند. برای مثال اگر شما قصد اداره یک پیج انلاین شاپی را دارید، در پروفایل خود حتما نوع محصولات، شعار برند و نام برند خود را داشته باشید.

در انتخاب نام برند نیز از کلمات ساده، زیبا و پرمفهوم استفاده کنید چرا که نام پیج یا برند شما تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان خواهد داشت.

از تاثیر استوری غافل نشوید

📌 از تاثیر استوری غافل نشوید!

پس از معرفی قابلیت قرار دادن استوری توسط اینستاگرام، توجه افرادی زیادی جلب این قابلیت شد، به نحوی که در حال حاضر قرار دادن استوری خلاقانه به اندازه پست، برای  پیج ها، حائز اهمیت می باشد. همچنین پیشنهاد میشود برای افزایش بازدید در اینستاگرام، استوری های خود را دسته بندی کرده و به بخش هایلایت ها انتقال دهید، چرا که مخاطبین با ورود به صفحه شما نخست جذب این بخش از صفحه می شوند و در صورتی که هایلایت ها برایشان جذاب باشد به پست ها، مراجعه می کنند.

📌 دور خرید فالوور تقلبی را خط بکشید!

بسیاری از افراد گمان می کنند با خرید فالوور فیک و یا تقلبی می توانند ره صد ساله را یک شبه طی کنند!. اما این طور نیست. هنگامی که شما تعدادی فالوور فیک خریداری می کنید، در ظاهر دنبال کننده های صفحه شما افزایش می یابند اما ای موضوع تایری در افزایش بازدید در اینستاگرام ندارد، چرا که دنیال کننده های شما وجود خارجی ندارند و این موضوع ( عدم تناسب تعداد دنبال کننده با میزان تعامل در پیج شما) مشکلات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

تولید محتوا چیست؟ برای کسب اطلاع از معنا و مفهوم این مبحث با ما در دی ام یار همراه باشید.

تاثیر هشتگ گذاری در افزایش بازدید در اینستاگرام

🔍 الگوریتم اینستاگرام به گونه ای ست که قابلیت سرچ کردن در آن فراهم شده و این کار با استفاده از هشتک گذاری های مرتبط در زیر پست ها انجام می شود. آنچه که در خصوص هشتک گذاری اهمیت زیادی دارد استفاده درست، به اندازه و هشتک گذاری های مرتبط است که باعث افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد و در صورتی که از هشتک نامرتبطی برای پست خود استفاده کنید مخاطب پس از مراجعه به پیج شما و پیدا نکردن آنچه که در جستجوی آن بوده، صفحه را ترک می کند بنابراین تا حد ممکن از هشتک های مرتبط و البته ایرانی استفاده کنید.

علاوه بر این اگر بدانید که «قیف بازاریابی چیست؟» و استراتژی درستی برای آن داشته باشید می توانید با انتخاب درست هشتک ها و گزینش مرتبط ترین ها ارتباط خود با مخاطبین هدف کسب کارتان را مجکم تر کنید.

تاثیر هشتگ گذاری در افزایش بازدید در اینستاگرام

استفاده از امکانات اینستاگرام برای افزایش بازدید پیچ

🔍 با استفاده از برخی آپشن های اینستاگرام می توانید پی ببرید تا چه اندازه پیج شما بازخورد و ویو داشته است و این طریق به ذهنیت و سلیقه مخاطب خود مطلع شوید و همین روند را در پیش بگیرید.

علاوه بر تعداد لایک، کامنت و سیو که کاملا واضح مشخص می کنند استوری یا پست شما تا چه حد موفق بوده است، گزینه های دیگری شامل reach و impression نیز اطلاعاتی در خصوص پست شما و جزییات آن ارائه می دهد که می توانید با استفاده از نتایج آن به آنالیز کارکرد پیج خود بپردازید.

Reach در اینستاگرام، تعداد حدودی کاربرانی است که پست شما را دیده اند.

Impression نیز تقریبا همین مفهوم را بیان می کند با این تفاوت که در حالت اول، هر بار که کاربری از پست شما بازدید کند به عدد آن یک شماره افزوده می شود و اگر این کاربر بار دیگر هم از این پست بازدید کند، در ازای هر بار که این کار را انجام دهد یک شماره به عدد impression اضافه خواهد شد.

حال اگر در پستی که به تازگی منتشر کرده اید، تعداد ویوهای چند باره یا impression عدد چشمگیری بود، بهتر است حول همان موضوع، قالب، طراحی و ترکیب پیش بروید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

نتیجه گیری

به طور کلی از اینستاگرام می توان به طرق مختلف در زمینه های متفاوت کسب درآمد کرد و یا به فرهنگسازی، آموزش و یادگیری پرداخت اما استفاده اصولی از ویژگی های این نرم افزار پرکاربرد می تواند زمان شما را سازماندهی و جیب شما را به لطف این نرم افزار، پر پول کند! ما در این مقاله به ترفند های افزایش بازدید در اینستاگرام پرداختیم. شما با استفاده از این روش ها می توانید در طی زمان دنبال کننده های خود را افزایش دهید و توجه داشته باشید که دستیابی به موفقیت و افزایش فالوور به آسانی و در یک روز امکان پذیر نمی باشد.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

سوال تست یک؟

پاسخ یک

سوال تست دو؟

پاسخ دو

سوال تست سه؟

پاسخ سه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا