اینستاگرام مارکتینگ

ساخت استوری اینستاگرام + 10 ترفند | dmyar

استفاده از ترفند های جدید ساخت استوری اینستاگرام باعث می شود که شما در این پلتفرم بهتر کار خود را ارائه دهید. استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های این شبکه پرمخاطب و پربازدید است که می توانید از طریق آن عکس ها و فیلم های خود را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

همه افراد از این قابلیت اینستاگرام استفاده می ‌کنند، اما نحوه گذاشتن استوری و ارائه یک محتوای جذاب به مخاطبان موضوعی است که باید به آن توجه کنید. از این رو در ادامه این مطلب از دی ام یار به برخی از ترفندهای جدید ساخت این استوری اینستاگرام اشاره خواهیم کرد تا بتوانید از طریق گذاشتن استوری های مناسب، مخاطبان بیشتری را به پیج خود جذب کنید.

آشنایی با ترفندهای ساخت استوری اینستاگرام

بسیاری از کاربرانی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می ‌کنند، می‌ خواهند مطالب و محتوای تولیدی را به شکل جذاب تری به فالوورهای خود ارائه دهند تا برای آن ها سرگرم کننده به نظر برسد. به همین دلیل لازم است در ادامه به برخی از ترفندهای جدید ساخت استوری اینستاگرام اشاره کنیم تا شما بتوانید از طریق این روش ها، محتوای خود را به جذاب ترین شکل به مخاطبان ارائه کنید.

اضافه کردن پس زمینه جذاب به استوری و بالا بردن جذابیت آن

اگر می خواهید موقع ساخت استوری اینستاگرام محتوای جذاب ب مخاطبان خود ارائه دهید، ایجاد یک تغییر کوچک در پس زمینه می ‌تواند آن را از حالت کسل کننده دربیاورد و توجه فالوورها را به خود جلب کند. در این شرایط سعی کنید پستی که می خواهید به اشتراک بگذارید را از طریق ایجاد پس زمینه های مختلف برای کاربران جذاب کنید.

برای ورود به سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب با ما همراه باشید.

به استوری های خود لینک اضافه کنید

تا پیش از این کاربران نمی توانستند برای فالوورهای خود لینک بگذارند و فقط پیج هایی که فالوورهای بیش از ۱۰۰۰ نفر را داشتند، می توانستند از این قابلیت استفاده کنند. اما در حال حاضر با اضافه شدن لینک استیکر، شما می توانید در هنگام ساخت استوری اینستاگرام به راحتی آن را به کار ببرید.

استفاده از یک رنگ ساده در پس زمینه استوری

پس زمینه های پیش فرض اینستاگرام یکی از گزینه های رایج مورد استفاده هستند. اما بعضی مواقع شما می توانید از یک رنگ ساده برای ارسال یک پیام خاص استفاده کنید و همین امر می تواند جذابیت محتوای شما را افزایش دهد.

برای کسب اطلاع از نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری با ما در دی ام یار همراه باشید.

مطالب را با عده ای از دوستان خاص و نزدیک خود به اشتراک بگذارید

اگر هنگام ساخت استوری اینستاگرام توجه کرده باشید، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برخی از محتوا را تنها با عده ای از دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند. به این منظور شما می توانید از قابلیت close friends اینستاگرام استفاده کنید و محتوای خودمانی و اختصاصی را با گروه‌ های خاص به اشتراک بگذارید. این قابلیت اینستاگرام برای کسب و کارهایی که اعضای VIP دارند نیز بسیار استفاده می شود.

استوری های خود را از قبل زمان بندی کنید

برای نشان دادن فعالیت های لحظه می توانید از قابلیت ساخت استوری اینستاگرام استفاده کنید. اما شما همیشه آماده تولید محتوا به صورت لحظه ای نیستید. بنابراین می توانید از قبل زمان بندی کنید و امکان این کار در Facebook Business Suite فراهم است. برخی از نرم افزارهای ایرانی هستند که کار زمانبندی را برای شما انجام می دهند و می توانید استوری اینستاگرام را در ساعت های مورد نظر خود منتشر نمایید.

استوری های خود را به صورت همزمان ارسال کنید

آماده کردن ویرایش و تنظیمات استوری های چند بخشی، کاری زمان بر است. اما اگر نمی خواهید برای پس زمینه های خود استیکرهای خاصی را انتخاب کنید، می توانید در بخش های مختلف، استوری های خود را ارائه دهید و زمانی کع فالوورها منتظر دریافت اطلاعات یا راه حل در مورد موضوعی هستند،  ایجاد چند استوری همزمان به ترتیب دلخواه با استفاده از ابزار مولتی کپچر می تواند گزینه مناسبی باشد.

به استوری های ایتستاگرام موسیقی اضافه کنید

یکی دیگر از ترفندهای جدید ساخت استوری اینستاگرام این است که به استوری های خود موسیقی اضافه کنید. موسیقی می تواند تاثیر بسزایی در افزایش مخاطبان پیج داشته باشد. برای این کار سعی کنید موسیقی های متداول روز را در استوری اینستاگرام خود قرار دهید. بسیاری از افراد مشتاق هستند تا به بهانه گوش دادن به موسیقی، محتوای شما را تا انتهای آن ببینند.

فضای استوری خود را به یک مجله تصویری تبدیل نمایید

احتمالاً برای شما این مشکل به وجود آمده است که بخواهید چند استوری را پشت سر هم منتشر کنید. برای این کار شما می توانید یک قالب مجله تصویری را انتخاب کنید. به این صورت که استوری شما فقط حاوی عکس نباشند، بلکه از طریق آن بتوانید داستان جذابی را به مخاطبان ارائه کنید و آنها را تا آخر با خود همراه نمایید.

به نوشته های استوری افکت سایه اضافه کنید

یکی دیگر از ترفند های ساخت استوری اینستاگرام این است که به نوشته های هر کدام از استوری ها، سایه اضافه کنید. اگر می خواهید متن های شما کمی برجسته تر به نظر آید، این ترفند ساده می‌ تواند کار شما را آسان کند.

برای این کار روی آیکون Aa در صفحه اشاره و متن را تایپ کنید. همین کار را دوباره تکرار کنید و با یک رنگ متفاوت نوشته ها را روی هم بگذارید. یکی از نوشته ها باید از دیگری فاصله داشته باشد. در این حالت شما می توانید یک متن ساده و جذاب داشته باشید.

برای کسب اطلاع از اینکه چگونه اینستاگرام خود را ایمن کنیم؟ روی لینک مربوطه کلیک کنید.

از ویژگی بومرنگ اینستاگرام استفاده کنید

یکی از ویژگی‌های خوب اینستاگرام است که به شما این امکان را می دهد تا ساخت گیف های سه ثانیه ای بسازید. تصاویری که متحرک هستند، می توانند حلقه بی پایان محسوب شوند. در مجموع برای بهتر نشان دادن کار خود، در استفاده از بومرنگ از خلاقیت خود استفاده کنید. در هر دو حالت رو به جلو و معکوس بومرنگ می توانید از گیف های جذاب بهره ببرید.

آشنایی با ترفندهای ساخت استوری اینستاگرام

ابزارهای موثر برای ساخت استوری اینستاگرام

در بخش قبل ترفندهای جدید ساخت استوری اینستاگرام اشاره کردیم. اینستاگرام به تازگی ابزارهایی در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند محتوای با کیفیت را در اختیار فالوورها قرار دهند. بعضی از ابزارها را می توان در موارد زیر مشاهده کرد :

ساخت استوری به کمک ابزار اینشات

ویرایشگر فیلم اینشات طیف وسیعی از ویژگی ها را دارد که شما از طریق آن می توانید فیلم ها را کوتاه کنید، برش بزنید. علاوه بر این افکت ها و فیلترهای مختلفی در آن وجود دارد که شما می توانید به فیلم‌ های خود موسیقی و صدا اضافه کنید.

برای کنترل سرعت نیز شما می توانید از گزینه ای استفاده کنید که فیلم ها را آهسته یا سریعتر تهیه کنید. همچنین این امکان وجود دارد که ابعاد ویدئو را متناسب با سیستم های عامل های مختلف مدیریت نمایید. این اپلیکیشن دارای برچسب، شکل و جلوه های منتوع برای طراحی می باشد که شما می توانید به عکس و فیلم خود اضافه کنید. این نرم افزار بهترین گزینه برای حرفه ای ها و تازه کارها است و هر شخص می تواند از طریق آن به راحتی برای ساخت استوری اینستاگرام خود اقدام کند.

برای آشنایی با 10 یوتیوبری برتر ایران روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

ساخت استوری اینستا با اپلیکیشن آنفولد

یکی از نرم افزارهای ساخت استوری اینستاگرام، اپلیکشن آنفولد است که در آن از الگوهای مینیمالیستی و ظریف برای ساخت استوری های زیبا استفاده می شود. این برنامه برای ساخت عکس و ویدئو گزینه مناسبی است و فضای متنوعی برای طراحی در آن وجود دارد. برای ویرایش فیلم و عکس نیاز به ایجاد حساب کاربری نیست و شما می توانید به راحتی استوری اینستاگرام خود را بسازید.

ساخت استوری اینستاگرام با ادوبی اسپارک پست

از نرم افزارهای ساخت استوری اینستاگرام،  نرم افزار ادوبی اسپارک پست است که شما می ‌توانید همه ابعاد آن را برای استوری اینستاگرام تنظیم کنید. کار با این برنامه بسیار راحت است و شما می توانید با انتخاب یک قالب و گزینه ریمیکس، استوری خود را به راحتی بسازید و و عکس و پس زمینه را عوض کنید و با انیمیشن ها، به المان های تصویری حرکت بدهید.

برای کسب اطلاع از راه های شروع همکاری در فروش دیجی کالا روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

تهیه استوری با نرم افزار ویرایشگر ریپل

نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام ریپل، برای کسب و کارهای کوچک تشکیل شده است. کاربران عادی هم می ‌توانند از ویژگی ها و قابلیت آن استفاده کنند. این اپلیکیشن گزینه های متنوعی برای تغییر رنگ در اختیار شما قرار می دهد و علاوه بر این می توانید موزیک را به پس زمینه اضافه کنید.

 ابزار های موثر برای ساخت استوری اینستاگرام

خلاصه مطالب

در  این مقاله به برخی از روش ها و ترفند های ساخت استوری اینستاگرام و همچنین جذاب کردن محتوا از طریق این شیوه ها اشاره کردیم. راه ها و روش های بسیاری وجود دارد که از طریق آن می توانید فالوورهای خود را در این شبکه اجتماعی پرطرفدار افزایش دهید. قابلیت استوری اینستاگرام این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که میزان بازدید خود را بالا ببرید.

برای ساخت استوری اینستاگرام جذاب، ابزارهای مختلفی نیز طراحی شده اند که کار شما را برای ساخت استوری اینستاگرام راحت کرده اند و در این مقاله به آنها اشاره شد. چنانچه نیازمند دریافت راهنمایی های بیشتر برای ساخت استوری اینستاگرام جذاب و پر مخاطب هستید، می توانید با کارشناسان ما در دی ام یار تماس بگیرید تا راه حل های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

چه مواردی در ساخت استوری مهم است؟

مواردی اعم از زمانبندی، فونت، پس زمینه و تمامی مطالبی که در این مطلب گفته شده است.

بهترین اپلیکیشن ها برای ساخت استوری اینستاگرام کدامند؟

ائلیکیشن هایی مانند اینشات، پیکس آرت، آنفولد و ...

تاثیر خلاقیت در استوی های اینستاگرامی چقدر است؟

مهم ترین عامل برای ایجاد تمایز در استوری های اینستاگرام خلاقیت افراد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا