اینستاگرام مارکتینگ

بهترین جایگزین اینستاگرام {معرفی 20 اپلیکیشن}

گاهی برای افراد این سوال پیش آمده که بهترین جایگزین اینستاگرام کدام برنامه است و از چه اپلیکیشن هایی می توان به جای اینستاگرام استفاده کرد؟ اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و پرترافیک ترین شبکه های اجتماعی محسوب می شود که با زندگی روزمره بسیاری از افراد سراسر جهان گره خورده است.

بسیاری به دنبال برنامه های و اپلیکیشن های هستند که بتوانند سرویس مشابهی مانند اینستاگرام در اختیار آنها قرار دهند. برنامه های مشابه اینستاگرام متعددی در خارج از کشور و داخل وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. اپلیکیشن های خارج از کشور  با ارائه سرویس های متنوع سعی در رقابت همیشگی با اینستاگرام دارند. اپلیکیشن های ایرانی نیز وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها به عنوان بهترین جایگزین اینستاگرام استفاده کنید. در ادامه این مقاله از مجموعه دی ام یار به برخی از بهترین اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

معرفی اپلیکیشن اینستاگرام

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن هایی است که در ابتدا از طریق سیستم عامل گوشی های آیفون به دنیا معرفی شد. نسخه اندروید آن در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد و کمتر از یک روز میلیون‌ها بار دانلود شد.

این اپلیکیشن در آغاز با هدف انتشار عکس فوری از طریق گوشی های موبایل فعالیت خود را شروع کرد و در مدت کوتاهی با به دست آوردن محبوبیت در بین کاربران توانست به یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی تبدیل شود. در حال حاضر به دلیل محدودیت هایی که بر روی اینستاگرام وجود دارد، بسیاری از افراد فعال در حوزه اینستاگرام مارکتینگ به دنبال بهترین جایگزین برای این برنامه و اپلیکیشن های مشابه هستند. در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن های خارجی و ایرانی که می توانید به جای شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کنید، اشاره خواهیم کرد.

بهترین برنامه های خارجی جایگزین اینستاگرام

برای آشنایی با ترفندهای افزایش بازدید در اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کرده و با ما در دی ام یار همراه باشید.

بهترین برنامه خارجی جایگزین اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام را می توان بهترین شبکه اجتماعی برای کسب و کار دانست، اما متاسفانه با توجه به محدودیت های ایجاد شده افراد فعال در این شبکه اجتماعی به دنبال جایگزین بعدی آن هستند تا بتوانند بدون محدودیت خاصی در آن فعالیت خود را ادامه دهند. مضاف بر این دلیل بارها شده است که کاربران به دلیل امکانات متعددی که اپلیکیشن ها در اختیار آنها قرار می‌دهند از یک اپلیکیشن اپلیکیشن دیگر کوچ کرده اند. بهترین اپلیکیشن های خارجی که می‌ توانید از آن‌ها به عنوان جایگزین استفاده کنید شامل موارد زیر می باشند:

✔️ اپلیکیشن viro

این برنامه ترکیبی از اپلیکیشن فیسبوک، اینستاگرام و توییتر است که به دلیل قابلیت اشتراک گذاری کتاب و موسیقی می‌تواند رقیب اینستاگرام محسوب شود. بهترین مزیت آن این است که می‌توان محتوای خود را بر اساس زمان بندی خاص منتشر کرد.

✔️ اپلیکیشن VSCO 

بدون شک یکی از بهترین برنامه های جایگزین اینستاگرام اپلیکیشن VSCO است این اپلیکیشن بیشتر برای  عکاسی حرفه ای مورد استفاده است و می تواند به عنوان بهترین جایگزین اینستاگرام  تلقی شود. این اپلیکیشن با دو سیستم عامل اندروید و ios سازگاری دارد.

✔️ اپلیکیشن ELLO

از بهترین جایگزین های اینستاگرام اپلیکیشن ELLO است که سرویس کاملا مشابه با اینستاگرام را ارائه می  دهد و واقعاً چیزی نسبت به اینستاگرام کم  ندارد. هدف این برنامه جایگذاری عکس و ویدیو است و کاربران می‌توانند مانند محیط اینستاگرام ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند

✔️ اپلیکیشن Oggl

یکی دیگر از جایگزین های اینستاگرام که توسط تیم قدرتمند Hipstamatic طراحی شده است. این اپلیکیشن تمام قابلیت های اینستاگرام را به کاربران ارائه می دهد. چنانچه به اینستاگرام دسترسی ندارید، می توانید عکس های مورد نظر خود را با دیگران به صورت استوری و پست به اشتراک بگذارید.

✔️ اپلیکیشن Retrica 

از بهترین جایگزین های اینستاگرام است که هدف اصلی آن فیلتر کردن عکس و ایجاد ظاهر بهتر برای عکس های شما می باشد. قابلیت اشتراک گذاری عکس در اینترنت وجود دارد و می توانید از آن به راحتی استفاده کنید.

✔️ اپلیکیشن Flickr

Flickr یکی از بهترین جایگزین های برنامه اینستاگرام است. این برنامه تمام قابلیت های اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید عکس ها و ویدیوهای خود را با کاربران اشتراک بگذارید.

✔️ برنامه SnapChat

اسنپ چت یکی از سرویس های جذاب است که از دیرباز رقیب اینستاگرام بوده است و مطمئنا برای افرادی که می خواهند عکس ها و ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، به دلیل داشتن فیلتر های جذاب و انیمیشن ها برای کاربران گزینه فوق العاده ای به عنوان بهترین جایگزین اینستاگرام  محسوب شود.

✔️ اپلیکیشن WeHeartIt  

از اپلیکیشن های که به عنوان بهترین جایگزین اینستاگرام  شناخته می‌شود و تمام سرویسها و خدمات خود را مشابه با اینستاگرام را ارائه کرده است. با WeHeartIt  می توانید عکس ها و ویدیو های مورد نظر خود را با دیگران به اشتراک گذاری کنید. در این اپلیکیشن قابلیت هشتگ گذاری و اضافه کردن کلمات کلیدی وجود دارد و می توانید برای ثبت نظر و کامنت نیز اقدام کنید.

✔️ اپلیکیشن Stellar  

از اپلیکیشن هایی که قابلیت اشتراک گذاری فیلم و عکس و متن را دارد Stellar  است که می توانید با استفاده از فیلترهای مناسبی که در آن وجود دارد و شامل دو نسخه ios و اندروید می باشد، از آن به عنوان شبکه اجتماعی مناسب استفاده کنید.

✔️ اپلیکیشن Pinterest  

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن ها که می تواند به عنوان بهترین جایگزین اینستاگرام از آن یاد کرد،  برنامه Pinterest   است که با اهداف تجاری و بیزینسی مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی این برنامه ابتدا اشتراک گذاری تصاویر و عکس های مختلف بود و اکنون امکان اضافه کردن توضیح به عکس ها به آن اضافه شده است.

از طریق اپلیکیشن Pinterest  می‌توان عکس هایی دیگران را به صورت رایگان مشاهده کنید و نظر خود را در مورد آنها به ثبت برسانید. این اپلیکیشن در دو سیستم عامل اندروید به صورت رایگان قابل دانلود می باشد.

✔️ برنامه گوگل پلاس

گوگل پلاس هم می ‌تواند یکی از بهترین جایگزین اینستاگرام باشد که امکان اشتراک گذاری فیلم، عکس و متن را فراهم می ‌کند. گوگل پلاس شاید به اندازه اینستاگرام یا پلتفرم های دیگر، پربازدید نباشد، اما در مقایسه با پلتفرم های مذکور چیزی کم و کسر ندارد.

✔️ اپلیکیشن Muzy

 از اپلیکیشن هایی که استانداردهای اینستاگرام در آن نیز مشاهده می‌شود و می‌تواند به عنوان یکی از روش های جایگزین اینستاگرام از آن استفاده کرد، Muzy  است. این اپلیکیشن بیش از ۲۰ میلیون نفر کاربر دارد و در آن عکس های هنری بسیار زیادی منتشر می‌شود.

✔️ اپلیکیشن فیسبوک

 فیسبوک از شبکه هایی است که در ابتدای ورود افراد به دنیای مجازی توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. بدون تردید اپلیکیشن فیسبوک پتانسیل این را دارد که بهترین جایگزین اینستاگرام در بین تمام برنامه ها باشد. این برنامه قابلیت های متعددی از جمله اشتراک گذاری عکس، ویدئو، فیلم، متن را دارد. این قابلیت های مثبت توانسته آن را به عنوان یکی از رقیب سرسخت اینستاگرام تبدیل کند.

✔️ توییتر

یکی از قدیمی ترین سرویس هایی که در حوزه شبکه های اجتماعی وجود داشته و کاربران بسیار زیادی دارد توییتر است. یکی از مراجع اشتراک گذاری متن، فیلم و عکس می باشد. در این پلتفرم امکان ثبت نظر، اضافه کردن هشتگ وجود دارد. بنابراین می‌توان یکی از کاندیدهای اصلی در رقابت با اینستاگرام باشد.

بهترین برنامه های ایرانی جایگزین اینستاگرام

بهترین برنامه ایرانی جایگزین اینستاگرام

تا اینجا به معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن هایی که می توانند رقیب سرسخت اینستاگرام باشند را معرفی کردیم. در ادامه لازم است به برخی از اپلیکیشن های ایرانی که می توانید از آن ها به عنوان بهترین جایگزین اینستاگرام استفاده کنید اشاره خواهیم کرد.

✅ اپلیکیشن ویسگون

 یکی از بهترین برنامه های داخلی که می تواند بهترین جایگزین اینستاگرام باشد، اپلیکیشن ویگسون است. ویگسون یکی از اپلیکیشن‌های است که با هدف جذب کاربران ایرانی راه اندازی شده است. امکانات ویگسون شامل ارسال پست و استوری، ایجاد کامنت، لایک و هشتگ گذاری می باشد و قابلیت بارگذاری تا ۴۰۰۰ کاراکتر را دارد.

✅ برنامه نزدیکا

 با نصب نزدیکا می توانید دوستان خود را تگ کنید. این برنامه مانند اینستاگرام صفحه فروشگاهی دارد و تمامی کسب و کارها می‌توانند در این برنامه عضو شوند و کسب و کار خود را تبلیغ کنند.  این اپلیکیشن در حال حاضر می ‌تواند به عنوان بهترین جایگزین اینستاگرام ایرانی برای افراد باشد.

✅ اپلیکیشن لنزور

یکی از اپلیکیشن های ایرانی که الگوی آن مشابه اینستاگرام است و برای جایگذاری عکس مناسب است و می توانید دوستان خود را از طریق مخاطبان پیدا کنید. شما می توانید عکس ها را به طور مستقیم در گالری خود ذخیره کنید و برای هر کدام از عکس ها آلبوم جداگانه ای بسازید.

✅ اپلیکیشن روبیکا

یکی دیگر از اپلیکیشن ها به عنوان بهترین جایگزین اینستاگرام برای کاربران ایرانی اپلیکیشن روبیکا بود. اما در حال حاضر توسط گوگل پلی حذف شده است.

✅شبکه اجتماعی فیس نما

اگر به دنبال یک برنامه داخلی بجای اینستاگرام هستید، بدون شک فیس نما بهترین گزینه خواهد بود. برنامه فیس نما می ‌تواند گزینه قدرتمندی به عنوان بهترین جایگزین اینستاگرام  باشد.

در اپلیکیشن فیس نما تنها امکان اشتراک گذاری فیلم و عکس وجود ندارد بلکه تقریبا همه ویژگی‌های فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی را به همراه دارد.

نتیجه گیری

 در این مقاله بررسی بهترین جایگزین اینستاگرام و معرفی 20 اپلیکیشن جایگزین پرداختیم. اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم های اجتماعی دنیا است که در سال‌ های اخیر توانسته با ارائه خدمات و امکانات متنوع کاربران متعددی را از سراسر جهان به خود جذب کند. در حال حاضر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای اینستاگرام از اپلیکیشن های مشابه استفاده کنند تا بتوانند تا از امکانات و قابلیت های سایر پلتفرم های اجتماعی نیز استفاده کنند.

در این مطلب اپلیکیشن ها و برنامه های خارجی و ایرانی که سرویس‌های مشابه با اینستاگرام ارائه می‌دهند را معرفی کردیم. چنانچه در ارتباط با انتخاب بهترین جایگزین اینستاگرام سوالی دارید، می توانید با کارشناسان ما دی ام یار تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

بهترین جایگزین اینستاگرام کدام است؟

اپلیکیشن های مشابه و متعددی در داخل و خارج از کشور طراحی شده اند که می توانند جایگزین این برنامه محبوب شوند، برای آشنایی با این اپلیکیشن ها کافیست تا روی لینک این مقاله کلیک کرده و مطالعه نمایید.

معروف ترین برنامه جایگزین اینستاگرام کدام است؟

در مورد معروف ترین جایگزین اینستاگرام می توان به برنامه های مانند snappchat، روبیکا و ... اشاره کرد.

استفاده از برنامه های جایگزین ایرانی اینستاگرام بهتر است یا انواع خارجی؟

گرچه در حال حاضر برنامه های ایرانی محبوب به بازار اپلیکیشن ها ارائه شده اند اما باید قبول کنیم که کیفیت ساخت اپلیکیشن ها خارجی در حال حاضر در سطح بالاتری قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا