اینستاگرام مارکتینگ

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ با روش جدید و تست شده!

افرادی که در محیط اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند، معمولاً این سوال را دارند که چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ ورود به اکسپلور اینستاگرام در واقع یک سکوی پرتاب بی نظیر برای همه آن افرادی است که می خواهند کسب و کار آنها دیده شود یا حضور موثری در فضای اینستاگرام داشته باشد.

اکسپلور اینستاگرام در واقع فضایی است که بسیاری از فعالان شبکه اجتماعی تلاش می‌کنند در آن دیده شوند، بنابراین وارد شدن به سرور اصلاً شانسی نیست و نمی‌توانید یک شبه به جایگاهی برسید که صفحه شما در اکسپلورر مشاهده شود. بنابراین شما باید به دنبال راه هایی باشید که به صورت تجربی تست شده و می‌توانید مطمئن باشید که از طریق این راه ها می توانید در اکسپلور اینستاگرام صفحه خود را ببینید. با وارد شدن به تب اکسپلور، فالوورهای زیادی به صفحه شما روانه خواهند شد و ترافیک پیجتان افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه به این سوال بسیاری از افراد که چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ پاسخ خواهیم داد. پس انتهای مقاله با ما در دی ام یار همراه باشید.

 آشنایی با اکسپلور اینستاگرام

👈 اکسپلور اینستاگرام قسمتی است که پست های صفحات عمومی مختلف در آن قرار می‌گیرد. برای دیدن پست های تب اکسپلور، شما نیاز به دنبال کردن پیج های مربوط به حوزه کاری یا پیج های مورد علاقه خود ندارید. در واقع ممکن است کاربر در اکسپلور پست پیجی را ببیند که از قبل را فالو کرده و ممکن است پست پیج هایی را ببیند که برای اولین بار با آنها روبرو می‌شود. این پست ها در واقع بر اساس سلیقه کاربران با هم متفاوت هستند و بسته به اینکه هر کاربر می خواهد چه پیجی را جستجو کند، نتایج متفاوتی را در اکسپلور اینستاگرام خود مشاهده خواهد کرد.

👈 الگوریتم اینستاگرام چیست؟ الگوریتم اینستاگرام سعی دارد بر اساس علایق و همچنین حوزه مورد علاقه کاربران برای آنها پست ها و استوری هایی را نمایش دهد. با این وجود منطقه جغرافیایی نیز می تواند در استوری هایی که در اکسپلور می بینید، تاثیرگذار باشد. در واقع پیج هایی ممکن است سر راهتان قرار بگیرد که در محدوده شما قرار دارند، اما اگر شما پست ها یا ریلزهایی می بینید که هیچ ارتباطی با حوزه علاقه‌ شما ندارند، احتمالاً دلیل نمایش این پست ها به دوستان شما برمی گردد. در واقع تنها سلیقه شما در نمایش آنچه که در تب اکسپلور می بینید ملاک نیست، بلکه سلیقه افرادی که با آنها در پلتفرم اینستاگرام ارتباط دارید نیز در نمایش پست های اکسپلور تاثیر گذار هستند، چرا که ربات های این پلتفرم به شکل عنکبوتی همه فعالیت های کاربران در اینستاگرام را تحت نظر خواهند داشت. در ادامه به این سوال که چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ پاسخ خواهیم داد.

آشنایی با اکسپلور اینستاگرام

 شاخص‌ های اصلی اینستاگرام برای نشان دادن پست در اکسپلور

👈 افرادی که این سوال دارند چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ قبل از هر چیز باید معیارها و شاخص های اصلی اینستاگرام برای نمایش دادن پست ها در اکسپلور را بررسی کنند. تعامل داشتن شما با دیگر پست ها و پیج های اینستاگرام باعث می‌شود که الگوریتم ها از این موضوع مطلع شوند و از طریق تعامل شما با دیگر پیج اینستاگرام متوجه حوزه مورد علاقه شما خواهند شد. اما معیارهای اصلی اینستاگرام برای نمایش دادن پست ها در اکسپلور شامل موارد زیر می‌شود:

✔️ کسانی که تاکنون پست آنها را سیو و لایک کرده اید.

✔️ مجموعه پیج هایی که دنبال می کنید

✔️ منطقه جغرافیایی شما

✔️ فعالیت فالوورهای شما در اینستاگرام

✔️ پست هایی که بیشترین میزان تعامل را دارند

شاخص‌ های اصلی اینستاگرام برای نشان دادن پست در اکسپلور

برای کسب اطلاع از ترفندهای افزایش بازدید در اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 معرفی راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام

👈 افرادی که این سوال را دارند چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ باید با ترفند های ورود به اکسپلور که به صورت تجربی توسط افراد مجرب در حوزه دیجیتال مارکتینگ تست شده اند، آشنایی داشته باشند. در ادامه باید به برخی از راهکارهایی که شما می توانید از طریق آن پیج خود را در اکسپلور اینستاگرام ببینید، اشاره خواهیم کرد.

✔️ اهمیت به سلایق و علایق مخاطبان

برای افرادی که این دغدغه را دارند که چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ باید گفت یکی از روش هایی که به وسیله آن می توانید به اکسپلور اینستاگرام وارد شوید، این است که به مخاطبان خود اهمیت دهید. در پروسه بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید، افزایش تعامل شما با مخاطبان است. اینکه چه میزان به مخاطبان خود اهمیت می دهید و آنها را نادیده می‌گیرید، بسیار می تواند در راه یافتن به نتایج اکسپلور تاثیر داشته باشد.

✔️پیج رقبای خود را تحلیل کنید

در پلتفرم اینستاگرام به سراغ پیج های موفق در اکسپلور اینستاگرام که در حوزه فعالیت شما هستند مراجعه کنید. آخرین پست های منتشر شده آنها را بررسی نمایید و میزان بازدید پست ها را مشخص کنید. سپس به دنبال تحلیل و بررسی میزان بازدیدها باشید. این کار می‌تواند دید مناسبی را از رقبا به شما ارائه دهد.

✔️ پست های اکسپلور را بررسی کنید

زمانی که به بخش اکسپلور می روید، بررسی کنید که رقبا کدام یک از پست های شما بیشتر وارد اکسپلور شده اند و از چه قالب ها و کاورهایی برای پست خود استفاده کرده اند. هشتگ ها، کپشن ها و پست های آنها را بررسی کنید و روش های موثر را در کار خود پیاده سازی نمایید.

✔️ مخاطبان هدف خود را بشناسید

بازاریابی در محیط اینستاگرام در فضای اکسپلور آن معنا پیدا می کند. اگر می خواهید پیج بیزینسی شما جایگاهی مناسب در اینستاگرام داشته باشد، باید اول مخاطبان هدف خود را بشناسید. پس اگر می خواهید پاسخ درست را در ارباط با این سوال که چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ را دریافت کنید، باید ابتدا باید مخاطبان خود را مد نظر قرار دهید و با پرسونای های آنها بیشتر آشنا شوید.

✔️ مدت ماندگاری کاربران را افزایش دهید

در طراحی پست ها دقت کنید که آنها را به چه صورتی طراحی می کنید تا کاربران مدت زمان بیشتری صرف دیدن آن کنند. برایب اینکار می توانید کپشن های بلندی بنویسید یا از ویدیوهای طولانی استفاده کنید. وقتی کاربر زمان زیادی را برای پست شما صرف می کند، اینستاگرام تشخیص می دهد که کاربر به پست شما علاقه دارد و به تدریج وارد اکسپلور خواهید شد.

✔️ هشتگ زدن را دست کم نگیرید

هشتگ زدن آنقدر اهمیت دارد که از طریق آنها می توانید میزان بازدید خود را از در زمان کوتاهی افزایش دهید. برای افرادی که پیج بیزینسی دارند، هشتگ یکی از راه‌های مهم بازاریابی به حساب می‌آید، چراکه روزانه ۱۰۰ میلیون پست اینستاگرام در این شبکه اجتماعی آپلود می شود. با انتخاب هشتگ مناسب می‌توانید سیل عظیمی از فالوورها را به پیج خود روانه سازید.

✔️ با مخاطبان خود تعامل داشته باشید

یکی از مهمترین فاکتورهایی که الگوریتم اینستاگرام برای نشان دادن شما در اکسپلور مد نظر قرار می دهد، میزان تعامل شما با مخاطبان است. هر چقدر که شما به کامنت ها و نظرات مخاطبان خود اهمیت بدهید، می‌توانید شانس بیبشتری را برای ورود به اکسپلور اینستاگرام داشته باشید.

✔️ نقش CTA یا کال تو اکشن را جدی بگیرید

CTA یا کال تو اکشن در واقع یکی از راه های میانبر برای ترغیب کردن کاربران به ورود به پیج شما است. زمانی که پست شما به اشتراک گذاشته یا توسط کاربران سیو می شود، می توانید به تدریج میزان بازدید بیشتری دریافت کنید و در نتایج تب اکسپلور دیده شوید.

✔️ تگ کردن را فراموش نکنید

هنگام آپلود پست ها، حتما محتوای مرتبط با زمینه کاری خود را تگ کنید، چراکه احتمال بازدید پیج شما از طریق تگ کردن پست های دیگران افزایش می یابد. این کار می ‌تواند در افزایش لایک و کامنت و تعداد فالوور های شما نیز تاثیرگذار باشد.

✔️ زمان ارسال پست ها را در نظر بگیرید

بدون شک یکی از راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام که مهمترین معیار آن نیز به شمار می رود، زمان ارسال پست است. شما باید پست های خود را در زمان درست منتشر کنید که میزان آنلاین بودن کاربران در آن ساعات بیشتر باشد.

معرفی راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام

جمع ‌بندی

در این مقاله به این سوال بسیاری از افراد که چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ پاسخ دادیم. افرادی که مایل به فعالیت در اینستاگرام و دیده شدن بیشتر کسب و کار خود هستند، غالبا دغدغه بازدید بیشتر از طریق تب اکسپلور را دارند. همانگونه که می دانید راه یافتن به تب اکسپلور اینستاگرام کار راحتی نیست و شما می توانید با داشتن یک استراتژی موثر در بازه زمانی مشخصی به هدف خود دست یابد. افرادی که بیزینس و کسب و کار آنها را از طریق تب اکسپلور نمایش داده می شود، به احتمال زیاد تعداد فالوورهای بیشتری خواهند داشت و در نتیجه میزان فروش آنها نیز افزایش خواهد یافت.

بنابراین شما با اتخاذ راه های مناسب می توانید به اکسپلور اینستاگرام وارد شوید. در این مقاله به بررسی روش های تست شده ورود به فضای اکسپلور این شبکه اجتماعی پربازدید پرداختیم. چنانچه شما در ارتباط با این سوال که چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ نیاز به دریافت اطلاعات تکمیلی داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه دی ام یار تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

قسمتی از برنامه اینستاگرام است که در آن پست های صفحات عمومی با توجه به علاقه کاربر، به نمایش گذاشته می شود.

چگونه می توان به اکسپلور اینستاگرام راه یافت؟

بررسی مخاطبان هدف، رعایت زمان بندی صحیح برای قراردادن پست ها و ... در مقاله بالا راه های ورود به اکسپلور به طور کامل توضیح داده شده است.

آیا استفاده از هشتگ در ورود به اکسپلور تاثیر دارد؟

بله. استفاده درست از هشتگ های مرتبط، تاثیر بسزایی در دیده شدن پست های صفحه شما دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا