اینستاگرام مارکتینگ

سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب

بسیاری از افراد به دنبال سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب هستند و نمی دانند که بهترین منابعی که می تواند از آنها بدون رعایت حق کپی رایت استفاده کنند، کدام است. همانگونه که می دانید برای پست های اینستاگرامی و ویدیوهای یوتیوب باید از موزیک هایی استفاده کنید که اجازه انتشار آنها را دارید. در واقع باید برای استفاده از فایل موسیقی اجازه صاحب اثر را داشته باشید. بنابراین یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از افراد دسترسی به سایت هایی است که می توانند از طریق آن موزیک را به صورت رایگان دریافت کنند.

با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید از آنها استفاده کنید. اما قبل از هر چیز باید با قانون کپی رایت و اهمیت دانلود موزیک بدون کپی رایت آشنا شوید. پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

 آشنایی با قانون کپی رایت در اینستاگرام و یوتیوب

👈 قبل از اینکه به سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب   بپردازیم، باید در مورد قانون کپی رایت صحبت کنیم. قانون کپی رایت، قانون حمایت از خالقان ایده و آثار مختلف است. هدف از ارائه این قانون حفاظت از منافع مادی و معنوی پدیدآورندگان آثار هنری ادبی و حتی تجاری در فضای اینستاگرام مارکتینگ می باشد.

👈 در واقع کپی‌ رایت مجموعه ای از قوانین و حقوق انحصاری می باشد که به پدید آورنده آثار تعلق می‌گیرد و شامل تکثیر، الگوبرداری و نشر است و هرگونه استفاده از این آثار باید با اجازه از خالقان اثر باشد. در کشور ما این قانون به صورت نصفه و نیمه اجرا می شود و شما به راحتی می توانید فیلم ها و سریال های برتر دنیا را در سایت به فروش برسانید و کسی هم شکایتی نداشته باشد. اما در مجموع اگر بخواهید در یوتیوب و اینستاگرام فعالیت کنید، باید سایت های موزیک بدون کپی رایت را جستجو کنید. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه به سایت های موزیک بدون کپی رایت برای تولید محتوای اینستاگرام و یوتیوب اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با قانون کپی رایت

اهمیت موزیک بدون کپی رایت چیست؟

👈 بعضی از سایت ها هستند که شما می توانید در آنها به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید، اما نمی توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر دنبال موزیک های خوب هستید، باید حتما از دو نوع فال رایگان موزیک استفاده نمایید:

✔️ موزیک‌های بدون داشتن حق کپی ‌رایت یا رویالتی فری (royalty free)

✔️ موزیک ‌هایی که تنها با ذکر نام صاحب اثر می ‌توانید از آنها به صورت رایگان استفاده کنید.

👈 در حالت اول موسیقی را دانلود می کنید و می توانید ان را به اشتراک بگذارید و کسی محتوای شما را حذف نمی کند.

👈 در حالت دوم باید در توضیحات مربوط یه موزیک، نام موسیقی و صاحب اثر را درج کنید. اگر این مشخصات ثبت نشود، به مثابه این است که شما استفاده غیر قانونی از موزیک داشته اید و پلتفرم ‌های ویدیو هم می ‌توانند به آسانی با گزارش سازنده اثر، کار شما را حذف کنند. از این رو بسیاری به دنبال سایت های موزیک بدون کپی رایت برای تولید محتوای اینستاگرام و یوتوب هستند که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

اهمیت موزیک بدون کپی رایت چیست؟

ترفندهای افزایش بازدید در اینستاگرام برای آشنایی با این ترفند ها همین حالا روی لینک کلیک کن!

معرفی سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب

👈از آنجا که پیدا کردن سایت هایی که امکان اشتراک موسیقی در آنها امکان پذیر باشد، کار آسانی نیست، در ادامه به سایت های مهمی که در آن می توانید بدون رعایت قانون کپی رایت، فعالیت کنید اشاره می کنیم.

✔️ دانلود موزیک بدون کپی رایت ZOOMCODE برای اینستاگرام و یوتوب

👈 یکی از سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب که انواع موسیقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و شما می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید، سایت ZOOMCODE است. انواع موسیقی های غمگین، انگیزشی و شاد وجود دارد و شما می توانید از طریق این سایت به آهنگ های بسیار زیادی دسترسی داشته باشید.

✔️ دانلود موزیک بدون کپی رایت از سایت Bensound

👈 یکی از سایت هایی است که در آن قادر به دانلود موسیقی بدون حق کپی رایت خواهد بود وب سایت Bensound است. این سایت مرجع دانلود رایگان موسیقی می باشد. موسیقی های این سایت برای پادکست، انیمیشن، پس زمینه وب سایت و تبلیغات استفاده می شوند و یکی از سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب به حساب می آیند.

برای دسترسی سریع‌تر کاربران به موسیقی های دلخواه، آثار هنرمندان جهان در این سایت ارائه شده اند. شما می توانید به راحتی در این سایت عضو شوید و آهنگ ها را از این سایت دانلود کنید. اگر بخواهید به مخزن بزرگتر از دانلود موسیقی دست پیدا کنید، باید اشتراک سالانه آنها را خریداری نمایید.

سایت بهتر است یا اینستاگرام؟ برای کسب اطلاع از این مسئله روی لینک کلیک نمایید.

✔️ دانلود موسیقی بدون کپی رایت سایت Uppbeat

👈 از دیگر سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب ، سایت Uppbeat است که شما می‌توانید از طریق آن و ثبت نام در این سایت به صورت رایگان به انواع موسیقی دسترسی داشته باشید.

این سایت جدید و قدرتمند موسیقی است و باید بدانید در این سایت شما اجازه دانلود ۵۰ درصد از موزیک ها را خواهید داشت. در واقع می توانید تنها ۱۰۰۰ قطعه موسیقی را بدون دردسر و به صورت رایگان دانلود کنید. البته برای دانلود رایگان موسیقی بدون حق کپی رایت محدودیت‌های اعمال شده است. اکانت های رایگان فقط می توانند ۱۰ قطعه موسیقی در ماه دانلود کنند. انواع  موسیقی ها براساس ژانر، موضوع و سبک دسته‌بندی شده‌اند تا کاربران راحت بتوانند موضوعات موزیک مورد نظر خود را پیدا کنند.

معرفی سایت های موزیک بدون کپی رایت برای تولید محتوای اینستاگرام و یوتیوب-2

✔️ دانلود موسیقی بدون کپی رایت Dig ccMixter

👈 یکی دیگر از سایت‌هایی که جزو بهترین سایت های جهان به شمار می‌رود و به عنوان یکی از سایت های موزیک بدون کپی رایت برای اینستاگرام و یوتیوب شناخته می‌شود، سایت Dig ccMixter است. در این سایت بین خالق موسیقی و کاربران رابطه و تعامل وجود دارد و مخاطبان در این سایت بسیار زیاد هستند. از فیلمسازان حرفه‌ای تا تولیدکنندگان فیلم های مشهور و طراحان سایت در این فضا وجود دارند.

👈 موسیقی هایی که در این سایت هستند، به صورت ترکیبی یا ریمیکس می باشند. این سایت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. شما چه تولید کننده باشید، چه به دنبال دانلود موسیقی برای اینستاگرام و یوتیوب باشید، می توانید در این سایت عضو شده و بر اساس نیاز خود برای تبلیغات اقدام به دانلود نمایید. در این سایت تاکنون بیش از ۱۰ هزار موسیقی که همه موارد بدون حق کپی رایت هستند، قرار داده شده است.

بهترین جایگزین اینستاگرام در شرایط فیلترینگ کدام است؟

✔️ دانلود موسیقی از طریق سایت free stock music

👈 یکی دیگر از سایت های موزیک بدون کپی رایت برای تولید محتوای اینستاگرام و یوتوب، سایت free stock music است. وقتی وارد این سایت می شوید، می توانید به جدی بودن روند کار صاحبان آن پی ببرید. این سایت برای حمایت از کاربران، دسته بندی هایی در سایت خود ارائه داده است که شامل موارد زیر هستد:

  • دانلود بر اساس طول مدت قطعه
  • دانلود براساس لایسنس (مجوز)
  • مود یا حال و هوا (اکشن، دراماتیک؛ حماسی و…)
  • موزیک تمپو (آهسته، متوسط، سریع)
  • دانلود براساس کلید واژه‌ موردنظرتان

✔️ دانلود موزیک بدون کپی رایت از cchound

👈 تا اینجا به سایت هایی اشاره شد که برای ساخت پادکست یا ویدئو در شبکه های اجتماعی بکار می آیند. در پلتفرم اینستاگرام و یوتیوب بخش مهمی از کار موسیقی است، اما تمام کار نیست و خلاقیت و موضوع محتوای با کیفیت نیز لازم است. در این صورت cchound یک سایت تمام عیار است که شرایط بسیار ارزشمندی را برای کاربران فراهم کرده است. هدف اصلی این سایت ایجاد یک گنجینه از موسیقی و افکت صوتی و آسان کردن فرایند دانلود موسیقی بدون کپی رایت برای کاربران و کمک به هنرمندان و صاحبان آثار برای معرفی و فروش کارهای آنها می باشد.

جمع ‌بندی

در این مقاله به بررسی سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب پرداختیم. دسترسی به سایت هایی که انواع موسیقی را بدون قانون کپی رایت جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی ارائه داده اند، بسیار دشوار است، چرا که در شبکه های اجتماعی باید حتماً نام صاحب اثر را ذکر کنید.بنابراین پیدا کردن این سایت ها از مهمترین دغدغه‌های افرادی است که در این شبکه ‌ها فعال هستند و تولید محتوا مستمر دارند.

ما در این مطلب به معرفی سایت های دانلود موسیقی بدون کپی رایت برای تولید محتوا در این پلتفرم ها اشاره کردیم. چنانچه  نیازمند دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایت های موزیک بدون کپی رایت برای تولید محتوای اینستاگرام و یوتوب می باشید، می توانید با کارشناسان ما دی ام یار تماس بگیرید تا شما عزیزان به بهترین شکل راهنمایی کنند.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک نمایید.

منظور از کپی رایت در اینستاگرام و یوتوب چیست؟

استفاده از آثار صوتی دیگران در محتوای اینستاگرام و یوتوب شما می تواند منجر به حذف پست شما به دلیل کپی رایت شود.

چه موزیک هایی شامل قانون کپی رایت می شوند؟

تمامی موزیک هایی که صاحب اثر آن ها آن را به نام خود در شبکه اجتماعی مربوطه منتشر کرده باشد و یا گزارش کپی رایت آن از سوی باقی کاربران انجام شود.

آیا امکان دانلود موزیک فارسی از سایت های موزیک بدون کپی رایت وجود دارد؟

این مسئله مستقیما بستگی به نوع موزیک مد نظر و نوع فعالیت صاحب اثر دارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا