اینستاگرام مارکتینگ

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت آن چه زمانی می باشد. برای پاسخ به این سوال باید گفت که همه چیز به هدف و برنامه شما از حضور در اینستاگرام دارد. مثلا ممکن است شما با هدف سرگرم شدن وارد اینستاگرام شده باشید و برخی دیگر برای رشد کسب و کار خود در این محیط حضور داشته باشند. بنابراین می توان گفت چیزی به عنوان بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام تحت تاثیر عوامل مختلف می تواند متغیر باشد.

در واقع با توجه به نوع محتوا، موقعیت مکانی، مخاطبان هدف و رده سنی آنها می‌ تواند این موضوع به صورت متفاوتی بررسی شود. اما برای آن دسته از افرادی که این سوال را دارند که بهترین زمان ارسال پست اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت آن چه زمانی می باشد، توضیحاتی ارائه خواهیم داد. پس تا انتهای مقاله با ما در دی ام یار باشید.

 اهمیت زمان ارسال پست در اینستاگرام

👈 یکی از مهمترین عواملی که افراد فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام، معمولاً درباره آن سوال می کنند این است که در حال حاضر بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین قوائد اینستاگرام مارکتینگ چه وقت می باشد؟

در واقع اگر می خواهید پیج شما رشد کند و میزان بازدید آن افزایش یابد، باید بهترین زمان ممکن برای ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت آن را در نظر داشته باشید. اگر بدانید فالوورهای شما چه زمانی آنلاین هستند، می توانید به بهترین شکل ممکن از طریق آن نرخ تعامل پیج خود را بالا ببرید و کامنت های بیشتری دریافت خواهید کرد.

👈 به همین دلیل اگر می خواهید بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کنید، می توانید به همه اهدافی که اشاره شد، دست یابید. به همین دلیل می توانید به اهمیت انتخاب بهترین زمان ارسال پست اینستاگرام پی ببرید. اما زمان ارسال پست اینستاگرام به عوامل بستگی دارد که در ادامه بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

اهمیت زمان ارسال پست در اینستاگرام

برای آشنایی با ترفندهای افزایش بازدید در اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

عوامل موثر در انتخاب بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام

👈 همانگونه که اشاره شد پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت، چیز ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل مختلف می ‌تواند متغیر باشد. در واقع بعضی فاکتورها وجود دارند که می توانند زمان طلایی برای ارسال پست اینستاگرام را تحت تاثیر قرار دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔️ مخاطبان هدف

👈 یکی از مهمترین عواملی که می تواند می تواند در انتخاب بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام تاثیر داشته باشد، شناخت مخاطبان هدف بر اساس جنسیت و رده سنی آنها است.

✔️  موقعیت جغرافیایی

👈 یکی دیگر از عوامل مهمی است که می تواند در انتخاب بهترین زمان ارسال پست اینستاگرام تاثیر داشته باشد، موقعیت جغرافیایی است. قطعاً شما شاید مخاطبانی داشته باشید که در مناطق مختلف در سرتاسر دنیا حضور دارند و در ساعات متفاوتی آنلاین خواهند بود. بنابراین بر اساس ساعت بازدید آنها از پیج شما، باید بهترین زمان انتشار پست برای مخاطبان خود را پیدا کنید.

✔️ محتوای صفحه اینستاگرام

👈 یکی از عواملی که در زمان ارسال پست در اینستاگرام، اثرگذار است، محتوای پیج است. هر پیج با توجه به محتوای تولید شده، ساعت طلایی خاص خود را برای انتشار دارد. بهترین ساعت برای ارسال پست برای مطالب سرگرم کننده و طنز می تواند با ساعتی که محتوای آموزشی در آن تولید می شود، فرق داشته باشد. بنابراین در نظر داشته باشید که بر اساس نوع محتوایی که در پیج خود تولید می کنید، بهترین زمان ارسال پست متفاوت خواهد بود.

عوامل موثر در انتخاب بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ برای آشنایی با روش های تضمینی این موضوع روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

معرفی بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت

👈 تاکنون تحقیقات زیادی در ارتباط با این امر که بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام چه وقت می باشد، صورت گرفته است. اما همانگونه که اشاره کردیم برای همه پیج ها نمی توانید نسخه معینی بپیچید و بر اساس موقعیت مکانی و مخاطبان هدف، ساعت طلایی هر پیج برای انتشار پست فرق دارد.

👈 ساعت طلایی انتشار پست چیز ثابتی نیست و برای هر پیج بر اساس نوع مخاطبان، موقعیت جغرافیایی و همچنین محتوا متفاوت خواهد بود. اما در ادامه بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت آن ارائه شده است که می ‌تواند کمک زیادی به شما در انتخاب ساعت طلایی انتشار پست در اینستاگرام نماید.

✔️ درج پست در بازه زمانی ۷ تا ۹ صبح

👈 معمولاً یکی از بهترین زمان ها برای ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت آن، بازه زمانی 7 تا 9 صبح است. بسیاری از کاربران اینستاگرام به محض اینکه از خواب بیدار می شوند، گوشی تلفن خود را چک می کنند.  از این رو این زمان می ‌تواند بهترین ساعت برای انتشار پست در اینستاگرام باشد.

برای ورود به سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

✔️ درج پست در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۴ ظهر

👈 بازه زمانی ۱۱ تا ۱۴ ظهر معمولاً زمان استراحت و ناهار افراد است. در این ساعات اصولاً افراد در محل کار خود استراحت می کنند یا ناهار می خورند و در لابلای کارهای خود، اینستاگرام را چک می کنند. بنابرین اگر شما در این بازه زمانی پستی را منتشر کنید، به احتمال زیاد بازدید زیادی خواهد داشت. توصیه می کنیم پست شما فقط عکس باشد، چون افراد زمان زیادی برای تماشای ویدئو ندارند.

✔️ درج پست در بازه زمانی ۵ تا ۷ عصر

👈 در بازه زمانی 5 تا 7 بعدازظهر معمولاً زمان برگشتن افراد به خانه است. بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت آن می ‌تواند در این زمان باشد. افراد در این زمان معمولاً از سرکار به خانه برمی‌گردند و احتمالاً اینستاگرام خود را چک می کنند. بنابراین می ‌توان این زمان را به عنوان بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت آن و براساس تجربه شخصی بسیاری از کاربران دانست.

✔️ درج پست در بازه زمانی 9 تا 11 شب

👈 ساعت 9 تا 11 شب می تواند موثرترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت باشد. کاربران در این زمان در حال استراحت هستند و معمولا گوشی خود را چک می کنند. اگر قرار است در این زمان محتوایی منتشر کنید، سعی کنید محتوای آموزشی باشد، چراکه افراد می توانند زمان بیشتری برای این دسته از پست ها اختصاص دهند.

معرفی بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت

الگوریتم اینستاگرام چیست؟ برای آشنایی با لیست الگوریتم های اینستاگرام با ما همراه باشید.

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام در ایران

👈 تا اینجا به بهترین زمان ارسال پست اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت آن اشاره کردیم. اما بسیاری از افراد مایلند بدانند که بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام برای ایرانیان چه ساعت و چه روزی می باشد. اگر می خواهید در اینستاگرام برای کاربران ایرانی تولید محتوا داشته باشید، باید بگوییم که اصولاً در روزهای تعطیل تعداد بازدید کاربران آنلاین بیشتر می باشد.

👈 در طول روز ساعت ۱۱ تا ۱۲ ظهر و برای عصر از ساعت ۱۳ تا ۱۹ ساعت طلایی برای ایرانیان به شمار می‌ رود. بهترین زمان در شب نیز بازه زمانی ۹ تا ۱۲ شب می باشد. در این زمان ها معمولا افراد در حالت استراحت، گوشی خود را چک می کنند.

در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی نیز در تمام دنیا، این روزها بهترین زمان برای انتشار پست می باشد. اما فراموش نکنید هنگام نشر محتوا در شبکه اجتماعی پربازدیدی چون اینستاگرام که رقابت برای جذب فالوور در آن نیز بالا می باشد، شما باید در هر صورت عوامل موثر در زمان انتشار پست را در نظر بگیرید تا بتوانید میزان بازدید خود را افزایش دهید.

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام در ایران

جمع بندی

در این مقاله به بررسی بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام بر طبق آخرین آپدیت ان پرداختیم. بسیاری از افراد مایلند برای افزایش بازدید، پست های خود را زمانی منتشر کنند که کاربران آنها آنلاین هستند و حساب کاربری خود را چک می کنند. باید گفت که انتخاب بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام به عوامل زیادی بستگی دارد و شما باید فاکتورهایی چون مخاطبان هدف، موقعیت جغرافیایی و نوع محتوایی که بسته به فعالیت خود در این شبکه منتشر می کنید را در نظر داشته باشید.

چنانچه شما عزیزان نیازمند دریافت خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی در اینستاگرام و دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص مطالب ارائه شده در این مقاله هستید، می توانید با کارشناسان ما در دی ام یار تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای دانلود مقاله بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام به صورت پی دی اف روی لینک کلیک کنید.

بهترین زمان برای پست اینستاگرام چه موقع می باشد؟

زمان مناسب برای پست اینستاگرام نسبت به هر روز و مناسبت های تقویمی می تواند متغیر باشد، اما به صورت کلی در روز بازه های مختلفی وجود دارد که برای پست های اینستاگرامی مناسب می باشد؛ به شما توصیه می کنیم برای کسب اطلاع دقیق در این مورد این مقاله از دی ام یار را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

آیا زمان مناسب برای پست اینستاگرام ممکن است نسبت به محیط جغرافیایی مخاطبان پیج مربوطه متفاوت باشد؟

بله، همانطور که ذکر شد مناسبات تقویمی تاثیر زیادی در زمان پست گذاشتن دارد، به همین دلیل می توان این مورد را در کنار علل دیگری در زمان مناسب برای بارگذاری پست اینستاگرامی حائز اهمیت دانست.

مهم ترین تاثیر انتخاب زمان مناسب برای انتشار پست در اینستاگرام چیست؟

بازدید بالاتر را می توان مهم ترین تاثیر انتشار پست اینستاگرام در زمان مناسب دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا