اینستاگرام مارکتینگ

روش های خطرناک افزایش فالوور اینستاگرام + 20 روش سالم بی خطر

امروزه بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند و برای فروش بیشتر و بهتر دیده شدن نیاز به داشتن اعتبار در این فضا می باشند، برای به دست آوردن اعتبار نیاز به داشتن فالوور می باشد تا افراد با اعتماد بیشتری بتوانند از کسب کار افراد خرید نمایند اما برخی به غلط از روش های خطرناک افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می کنند که نه تنها باعث فروش بهتر نخواهد شد بلکه آسیب جدی به صفحه افراد خواهد زد. ما در این مقاله قصد داریم روش های پرخطر را معرفی کرده و سپس با معرفی 20 روش صحیح به کسب و کار اینستاگرامی شما کمک نمایید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید

روش های غلط افزایش فالوور اینستاگرام

روش های غلط افزایش فالوور اینستاگرام

روش های زیادی برای افزایش فالوور تا چند سال پیش وجود داشت که باعث جذب مخاطب زیادی می شد اما با تغییرات در الگوریتم اینستاگرام، دیگر این روش ها مناسب جذب مخاطب نبوده و حتی استفاده از آن موجب کاهش مخاطب خواهد شد. روش های خطرناک افزایش فالوور اینستاگرام به شرح زیر است:

خرید مخاطبین فیک برای پیج اینستاگرام

در ابتدای کار اینستاگرام، افراد برای بهتر دیده شدن از مخاطبین فیک استفاده می کردن و حتی لایک برای پست های خود خریداری می کردند و با پرداخت هزینه های کم می توانستند تا چندین هزار فالوور برای صفحه خود خریداری نمایند که این امر کمک به پیشرفت و بهتر دیده شدن افراد میشد. اما اکنون با تغییرات الگوریتم های اینستاگرام به این صورت می باشد که مخاطبین باید در مقابل پست شما واکنش نشان دهد و داشتن فالوور های فیک باعث می شو اینستاگرام به این موضوع پی برده و پست های شما به خوبی دیده نشوند.

برای آشنایی با ترفندهای افزایش بازدید در اینستاگرام کلیک کنید.

استفاده کردن از ربات ها برای افزایش فالوور اینستاگرام

یکی از روش های که تا چند سال پیش افراد استفاده می کردند روش آنفالو به کمک ربات بود. به این صورت که به کمک ربات ها روزانه اکانت های زیادی را دنبال می کردیم و پس اینکه آن ها را ما دنبال میکردند ، اکانت آن ها را آنفالو می کردیم. این روش هم به صورت دستی و هم به کمک ربات ها با سرعت خیلی بیشتری رواج پیدا کرد و به کمک آن می توانستند ماهانه بالای ده هزار مخاطب را جذب نمایید. اما با تغییرات الگوریتم این روش هم دیگر مورد استفاده نبود و افراد زیادی روزانه فالوور می شدند که مناسب صفحه نبودن و نه تنها لایک و واکنشی نشان نمی دادند بلکه با ندیدن پست ها و حتی آنفالو کردن ضربه های زیادی به صفحه افراد زده شد . ما به شما توصیه می کنیم سمت ربات ها نروید که عمر کار آن ها تمام شده است و این یکی از روش های خطرناک افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.

جذب مخاطب پیج اینستاگرام با تبلیغات اسپانسری

یکی از روش های جذب فالوور تبلیغات اسپانسری می باشد. این روش جز روش های خطرناک افزایش فالوور اینستاگرام می باشد زیرا هم در گذشته و هم اکنون هیچ بازخورد مناسبی نخواهد داشت و تنها برخی از افراد از نداشتن آگاهی و دانش کافی مردم استفاده کرده و این مسابقات را برگزار می نمایند. در این روش افراد به اجبار و برای مسابقه تعدادی پیج را فالو می کنند اما هیچ واکنش و فعالیتی مانند لایک کردن و .. در آن انجام نمیدهند و حتی بعد از مسابقه بسیاری از آنها پیج ها را آنفالوو می نمایند، همین امر باعث ریزش فالوور و دیده نشدن در اینستاگرام خواهد شد.

استفاده از فالوور های موجود برای افزایش فالوورها

خرید پیج های اینستاگرام کارکرده با مخاطب بالا

این روش نیز همانند روش های بالا جز روش های خطرناک افزایش فالوور اینستاگرام می باشد. گاهی افراد فکر می کنند اگر برای راه اندازی کسب و کار خود از ابتدا از پیج های با مخاطبین بالا استفاده نمایند بهتر دیده شده و فروش بیشتری خواهند داشت. اما بهتر است به این نکته توجه بفرمایید که این پیج ها از افراد فیک بسیار استفاده می نمایند و حتی به فرض اینکه افراد و مخاطبین فیک نداشته باشند با تغییر موضوع و محتوای جدید ممکن است ریزش کنند و موضوع شما مورد علاقه آن ها نباشد و همین امر باعث می شود با شما تعامل نکنند .

هشتگ های نامرتبط با فعالیتتان پر پست های اینستاگرامی

سعی کنید در موضوع با کسب و کار خود از هشتگ ها استفاده نمایید و از هشتگ هایی که همیشه مخاطبین خیلی خوب و بالایی دارند اگر با موضوع فعالیت شما نامرتبط می باشد استفاده نکنید. زیرا افراد درصورت پیدا کردن صفحه شما به کمک این هشتگ ها باز هم با شما تعامل نخواهند کرد زیر موضوع دنبال کننده افراد با صفحه شما مغایرت دارد و این به پیج شما آسیب می زند.

ما تا این قسمت مقاله اصلی ترین  روش های خطرناک افزایش فالوور اینستاگرام را بیان کردیم. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و اطلاع از تمامی روش ها با مشاورین DMYAR در ارتباط باشید. همچنین در ادامه مقاله به 20 روش صحیح جذب مخاطب خواهیم پرداخت.

برای آشنایی با نحوه هشتگ گذاری در اینستاگرام با ما در دی ام یار همراه باشید.

20 روش سالم بی خطر برای جذب فالوور

روش های خطرناک افزایش فالوور اینستاگرام را تا اینجا شرح دادیم  و اکنون می خواهیم 20 روش از روش های سالم و بی خطر برای جذب مخاطب و بهتر دیده شدن پیج شما را معرفی نماییم تا با کمک این روش ها بتوانید فروش بهتری داشته باشید. این روش ها به شرح زیر است:

📌 روزانه پست بگذارید

اگر قصد دارید در زمان کوتاهی، مخاطبین خوبی کسب نمایید، سعی کنید هر روز بدون وقفه در پیج خود پست بگذارید. این امر به مخاطبین احساس اعتماد می دهد و به مرور باعث می شود که پست های شما را به اشتراک بگذارند و همین امر موجب به جذب مخاطب برای شما خواهد شد.

📌 تبلیغ صفحه در تمامی شبکه های اجتماعی

اگر می خواهید پیج اینستاگرامی شما به خوبی دیده شود باید در شبکه های اجتماعی دیگر نیز بپیوندید و در آن لینک اینستاگرام خود را بگذارید. همچنین اگر پستی در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهید آن را در تمامی شبکه های اجتماعی قرار دهید تا بهتر دیده شود.

📌 کاربران با فالوور بالا را دنبال نمایید

زمانی که افرادی با فالوور بالا در حوزه فعالیت خودتان را فالو کنید، مخاطبین آن پیج به صفحه شما نیز سر خواهند زد و اگر محتوای خوبی در صفحه شما ببینند شما را فالوو می کنند و این روش با توجه به تحقیقات صورت گرفته قطعی می باشد.

📌 زمان بندی پست های اینستاگرامی

سعی کنید برای پست های خود محتوای زمانی در نظر بگیرید و با این کار مخاطب را منتظر برای پست جدید بگذارید. ایده آل ترین حال به این صورت می باشد که هر 12 ساعت بتوانید سه پست را منتشر نمایید. این روش باعث میشود که در ساعات مختلف شما پست داشته باشید و افراد در هر کار و فعالیتی باشند بتوانند پست های شما را مشاهده نمایند.

📌 از مخاطبین سوال بپرسید

یکی از روش های جذب مخاطب سوال پرسیدن می باشد، به این صورت که افراد زیادی علاقه مند به این موضوع بوده و حتی اگر مخاطب شما نباشند به صفحه شما آمده و در سوالات شما شرکت می کنند و به مرور جز فالوور های شما خواهند شد. سعی کنید سوالات چالشی بپرسید.

📌 پروفایل صفحه تان کامل باشد

قسمت پروفایل و بیوگرافی خود را کامل نمایید، سعی کنید نام، درس و وب سایت خود را وارد نمایید. زیرا این پروفایل کمک زیادی به اعتبار شما کرده و افراد با دیدن بیوگرافی کامل شما باعث میشود به شما اعتماد کنند و شما را فالوو نمایند.

📌 از هشتگ استفاده نمایید

استفاده از هشتگ های مرتبط با فعالیت هی خود در زیر هر پست به شدت توصیه می وشد و این امر باعث بهتر دیده شدن صفحه شما خواهد شد.

📌 استفاده از فالور ها برای جذب فالوور

می توانید از فالوور های خود بخواهید در زیر بعضی پست های شما دوستان خود را تگ کنند و بازدید بهتری از این روش به دست بیاورید و اگر موضوع پست شما جذاب باشد باعث افزایش فالوور خواهد شد.

📌 افزایش فالور با مسابقات اینستاگرامی

سعی کنید برای افزایش فالورو های خود مسابقات برنامه ریزی شده انجام دهید. مسابقه همیشه از نظر مخاطب جذاب بوده و باعث جذب فالوور های زیادی می شود و باعث فروش خیلی بهتر و بیشتر خواهد شد.

📌 لایو ویدئویی داشته باشید

سعی کنید هر چند مدت یک بار یک ویدیو زنده از خود داشته باشد تا افراد مخاطب تمامی شما را بشناسند و اعتماد بهتری برای خرید به شما داشته باشند و با اعتماد بیشتر می توانند پیج شما را به دیگران بیشتر معرفی نمایند.

📌 در پیج های دیگر تبلیغات کنید

می توانید در صفحاتی که فالوور های بالا دارند و محبوبیتی در میان افراد دارند، پیج خود را تبلیغ کنید و با تبلیغات هدمند و صحیح به افزایش فالوور خود کمک نمایید.

📌 به گروهای مختلف بپیوندید

با پیوستن به گروه های مختلف با توجه به حرفه فعالیت خود می توانید برای پیج خود به عنوان یک فرد سوم  تبلیغ کنید و افراد را تشویق به پیوستن به پیج خود نمایید.

📌 اشتراک گذاری  پست های پر بازدید

صفحات و پست های پر بازدید که لایک زیادی می خورند را می توانید به اشتراک بگذارید و تعداد فالوور های پیج خود را افزایش دهید . البته در این روش باید محدودیت داشته باشید تا بر اساس قوانین جدید اینستاگرام مشکلی به وجود نیاید.

📌 پست های خود را در سایت و وبلاگ بازنشر کنید

سعی کنید تمامی پست های خود را در سایت خود و یا در وبلاگ خود نیز منتشر نمایید تا پست های شما بهتر دیده شود و افراد بیشتری مخاطب شما قرار بگیرد. شما حتی بهتر است آدرس اینستاگرام خود را در سایت و وبلاگ های خود قرار دهید تا مخاطب به راحتی بتواند پیج شما را پیدا و دنبال نماید.

📌 پست های جذاب بگذارید

تلاش کنید از پست های جذاب و پویا بیشتر برای پیج های خود استفاده نمایید تا افراد با دیدن آن احساس خوبی داشته باشند و آن را برای افراد دیگر نیز به اشتراک بگذارند. پست ها با گرافیک بهتر و پویایی بالاتر لایک بیشتری نیز میخورند و اشتراک گذاری خوبی نیز خواهند داشت.

روش های خطرناک افزایش فالوور اینستاگرام

📌 از کسب و کار خود تصویر به اشتراک بگذارید

اگر کسب و کار شما دارای مکان می باشد، حتما تصاویر از آن را به اشتراک بگذارید تا افراد ارتباط بهتری با شما بگیرند و به مرور زمان شما به یک برند تبدیل خواهید شد و فالورر های بسیاری خواهید داشت.

📌 در انتخاب نام دقت نمایید

سعی کنید برای کسب و کار خود و برند تان نام مناسبی انتخاب نمایید تا در ذهن مخاطب بماند و تداعی خاطره خوبی از شما شود. برای انتخاب نام برند زمان زیادی بگذارید زیار این امر اگر انتخاب درستی باشد به پیشرفت کار شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

📌 از یک تم جذاب در پیج خود استفاده کنید

اگر از یک تم مرتبط در پست های خود استفاده نمایید باعث می شود بر روی مخاطب تاثیر گذاشته و فالوور های شما افزایش پیدا نمایند. بر اساس گزارشات، پیج های که دارای تم و گرافیک خوبی هستند در حدود 30 درصد شانس بیشتری در فالوو شدن دارند.

📌 قانون 20 دقیقه ای را فراموش نکنید

قانون 20 دقیقه ای به این صورت است که شما باید 20 دقیقه قبل از انتشار پست مورد نظر خود در مورد آن با افراد تعامل داشته باشید و سعی کنید پست های مرتبط با پستی که قرار است بگذارید را لایک نمایید. این کار باعث خواهد شد افراد پس از انتشار پست شما به صفحه شما مراجعه کنند و پست شما را بپسندند و به مرور باعث افزایش فالوور برای شما خواهد شد.

📌 کپشن حرفه ای بنویسید

برای پست های خود سعی کنید به صورت حرفه ای و جذاب کپشن بنویسد تا مخاطب را جذب نوشته خود نمایید. این امر هم باعث جذب مخاطب خواهد شد و هم اینستاگرام شما را یک محتوا گذار واقعی برای مخاطب دانسته و پست های شما وارد اکسپلور خواهد شد.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی کردیم روش های خطرناک افزایش فالورر اینستاگرام را به طور کامل برای شما شرح دهیم و سپس به روش ای سالم جذب مخاطب پرداختیم. اگر پس از مطالعه این قاله پرسش و یا ابهامی داشتید، می توانید با مشاورین ما در دی ام یار ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا