اینستاگرام مارکتینگ

چگونه اینستاگرام خود را ایمن کنیم؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه اینستاگرام خود را ایمن کنیم؟ در سال های اخیر اینستاگرام که در حال حاضر یکی از محبوب ‌ترین شبکه‌ های اجتماعی است، در ارتباط با افزایش امنیت رسانه خود روش های مختلف را ایجاد کرده است. شما برای بارگذاری عکس ها و ویدیوها با دوستان و خانواده باید اطلاعات خصوصی و مهم خود را محرمانه نگه دارید تا توسط افراد دیگر هک نشوند. محافظت از حریم خصوصی و بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. از این رو در ادامه سعی می ‌کنیم به این سوال بسیاری از کاربران که چگونه اینستاگرام خود را ایمن کنیم؟ پاسخ دهیم.

اهمیت بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام

بسیاری از افراد که در پیج اینستاگرام فعالیت دارند یا یا کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند، این سوال را دارند که چگونه اینستاگرام خود را ایمن کنیم؟ در شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیاری از افراد عکس ها و ویدئوهای را با دیگران به اشتراک می گذارند و مایلند اطلاعات مهم و خصوصی آنها جای دیگری درز نکند. بنابراین بیشتر از هر سرویس آنلاین دیگری نیاز دارید که به ایمنی شدن فضای اینستاگرام خود کمک کنید.

محافظت از حریم خصوصی و امنیت اینستاگرام بسیار مهم است و و چنانچه نتوانید امنیت پیج اینستاگرام خود را حفظ کنید، مجبور می شوید به افراد دیگری مبلغی را بپردازید، تا پیج شما را بازیابی نمایند. بنابراین ما در ادامه چند راهکار ارزشمند برای بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام به شما ارائه خواهیم کرد تا با آشنایی با این روش ها، به شکل امن تری از پیج خود استفاده کنید.

اهمیت بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام

برای آشنایی با اینستاگرام مارکتینگ روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

نحوه بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام

در مجموع برای اینکه بتوانید به امنیت پیج اینستاگرام را بالا ببرید، لازم است که دانش خود را ارتقا دهید، چراکه حریم خصوصی و حفظ امنیت پیج به شکل استفاده از این رسانه بستگی دارد. اینستاگرام برای حفظ حریم خصوصی و امنیت پیج کاربران راهکارهایی را ارائه کرده است که می ‌توان با استفاده از این راه حل ها که در موارد زیر جای دارند، با خیال راحت از امکانات این شبکه پر طرفدار بهره ببرید.

ایجاد رمز عبور قوی برای پیج اینستاگرام

اگر از آن دسته از افرادی هستید که برای انتخاب رمز عبور به شماره تلفن و تاریخ تولد اکتفا می کنید، بهتر است بدانید کع چنین پسوردهای بسیار ساده راهی برای نفوذ هکرها به پیج شما می باشند. یکی از راه‌ های اصلی برای حفظ امنیت پیج اینستاگرام این است که رمز عبور پیچیده ای را انتخاب کنید.

رمز عبور قوی حداقل ۶ عدد با حروف بزرگ و کوچک و انگلیسی دارد و از کاراکترهای مختلف تشکیل شده است. رمز عبور منتخب باید با گذر واژه هایی که در حساب های دیگر استفاده می کنید، متفاوت بوده باشد، چرا که اگر یک فرد به رمز عبور شما دسترسی داشته باشد، نمی ‌تواند کنترل حساب های دیگر را در دست بگیرید.

فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ ای

یکی از راه های افزایش امنیت حساب اینستاگرام، فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای می باشد. برای این کار شما باید علاوه بر وارد کردن رمز عبور، هویت شخصی خود را تایید کنید. با این کار یک لایه امنیتی به حساب اینستاگرام شما اضافه خواهد شد. اگر پسورد اینستاگرام در اختیار داشته باشید، به علت نداشتن کد دوم افراد دیگر نمی تواند به حساب شما دسترسی داشته باشند.

نحوه هشتگ گذاری در اینستاگرام به چه صورت است؟ برای اطلاع روی لینک کلیک کنید.

وارد کردن ایمیل در اکانت اینستاگرام

برای بسیاری از افراد که سوال دارند چگونه اینستاگرام خود را ایمن کنیم؟ وارد کردن ایمیل در حساب اینستاگرام راهکار بسیار مناسبی است. بسیاری از افرادی که حساب اینستاگرام با شماره همراه ایجاد می‌ کنند، برای افزایش امنیت ایمیل خود ایمیلی را نیز اضافه خواهند کرد. در مواقعی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، برای بازیابی رمز عبور به ایمیل نیاز دارید و در چنین شرایطی افراد نمی توانند وارد حساب کاربری شما شوند. بنابراین با این روش به راحتی می‌ توانید امنیت حساب خود را بالا ببرید. زمانی که به ایمیل شما پیامی ارسال می شود، آنها را نادیده نگیرید، چرا که هرکدام ممکن است هشدارهای امنیتی از جمله استفاده از اکانت شما توسط یک فرد دیگر را داشته باشد.

برای بالا بردن امنیت اینستاگرام اکانت خود را خصوصی سازی کنید

اگر پیج شما یک پیج شخصی می باشد و در آن کار کسب و کار خاصی انجام نمی شود، بهتر است که حساب خود را شخصی سازی و خصوصی کنید، به خصوص برای کسانی که عکس های شخصی خود را با آنها به اشتراک می گذارید. چنانچه پیج شما از نوع کسب و کار می باشد، برای دریافت هزینه از مشتریان روش کارت به کارت را استفاده نکنید، چرا که دادن اطلاعات کارت امنیت حساب شما را تهدید خواهد کرد.

نحوه بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام

بررسی ورودی های پیج اینستاگرام

یکی دیگر از راهکارها در ارتباط با این سوال چگونه اینستاگرام خود را ایمن کنیم؟ این است که بررسی کنید چه دستگاهی به اینستاگرام شما وارد شده است. برای این کار به بخش تنظیمات بروید، سپس از بخش Security  به قسمت Login Activity بروید و مکان هایی که افراد از آنها به اینستاگرام شما وارد شده اند را بررسی نمایید و مکان فعلی خود را تایید  کنید و ببینید که چه دستگاه هایی در کدام منطقه و در چه زمانی وارد حساب شما شده اند.

برای آشنایی با نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

سایت ها و اپلیکیشن هایی که به حساب اینستاگرام شما دسترسی دارند را بررسی کنید

در سال هایی که در اینستاگرام فعالیت می کنید، ممکن است حساب اینستاگرام خود را به خدمات شخص ثالث مرتبط کرده باشید. اگر این برنامه‌ ها قدیمی و ناامن باشند، ممکن است حساب شما تهدید شده باشد. بنابراین در اسرع وقت، دسترسی به این برنامه ها را لغو کنید و مطمئن شوید که دسترسی دستگاه هایی مانند تلفن هوشمند به اینستاگرام شما ساده نباشد یا از قفل اثر انگشت و نرم افزار تشخیص چهره استفاده نمایید.

به حساب اینستاگرام خود اکانت فیسبوک را اضافه کنید

همانطور که می‌دانید اینستاگرام و فیسبوک متعلق به یک شرکت با علامت اقتصادی بتا می باشند. برای ارتقای امنیت پیج اینستاگرام خود و جلوگیری از هک شدن آن بهتر است حساب فیسبوک خود را به اینستاگرام وصل کنید و از این طریق امنیت پیج خود را بالا ببرید.

هرگز روی لینک های ناشناس کلیک نکنید

یکی از راه های افزایش امنیت پیج اینستاگرام این است که روی هیچ لینک ناشناسی که قابل اعتماد نمی باشد، کلیک نکنید. بعضی از لینک های اینستاگرام با هدف هک کردن پیج ها ایجاد می شوند و اگر مجوز دسترسی به اطلاعات خود را بر روی لاین لینک ها بدهید، ممکن است پیج شما هک شده و امنیت آن تهدید شود.

دانلود اکانت اینستاگرام از منابع معتبر

یکی دیگر از راهکارهایی که ما به عنوان پاسخ به این سوال که چگونه اینستاگرام خود را ایمن کنیم؟ به شما پیشنهاد می کنیم، این است که سعی کنید اپلیکیشن اینستاگرام خود را از منابع مطمئن و شناخته شده دانلود کنید. در حال حاضر سایت های زیادی وجود دارند که شرایط دانلود اپلیکیشن اینستاگرام را برای همه کاربران فراهم کرده اند. افرادی هستند که از این طریق درصدد هک کردن اطلاعات کاربری شما هستند. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است اپلیکشن اینستاگرام را از منابعی که می شناسید و معتبر می باشند، دانلود کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی این سوال بسیاری از کاربران که چگونه اینستاگرام خود را ایمن کنیم؟ پاسخ دادیم. اینستاگرام یکی از شبکه های محبوب حال حاضر دنیا می باشد که طرفداران بسیاری دارد. افراد زیادی هستند که عکس ها و اطلاعات شخصی خود را با دیگران به اشتراک می گذارند و دغدغه بالا بردن امنیت پیج خود را دارند. از این رو ما در این مقاله به برخی از نکاتی که از طریق آن می توانید امنیت پیج خود را تامین کنید اشاره کردیم.

فراموش نکنید که بسیاری از افراد سودجو هستند که به دنبال سرقت اطلاعات شما می باشند. بنابراین سعی کنید اپلیکیشن اینستاگرام را از منابعی دانلود نمایید که معتبر و قابل اعتماد می باشند. چنانچه در ارتباط با مطالب ارائه شده در این مقاله نیازمند کسب اطلاعات تکمیلی هستید، می توانید با کارشناسان ما در دی ام یار تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا