عمومی و سایر

معرفی ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی

آشنایی و معرفی ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی می ‌تواند به شما عزیزانی که مایل به فعالیت در عرصه یوتیوبری می باشید، انگیزه و ایده های زیادی خواهد داد. در حال حاضر رسانه اجتماعی یوتیوب به دلیل امتیازاتی که ارائه می دهد، باعث شده بسیاری از افراد با جدیت تمام به فعالیت در این فضا مشغول شوند. مغعرفی بهترین یوتیوبرهای ایرانی اطلاعات شما را نسبت به جداب ترین محتوا و موفق ترین کانال یوتیوب ایرانی بیشتر خواهد کرد.

در واقع معرفی یوتیوبرهای ایرانی به شما، کار شما را برای تماشا و انتخاب ویدوهایی که بیشترین میزان سرگرم کنندگی را دارندف راحت تر خواهد کرد. رتبه بندی ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی بر اساس فاکتورهای مختلفی است و گرچه ایرانی های زیادی در فضای یوتیوب مشغول به فعالیت هستند،  اما در این مقاله می خواهیم این افراد را براساس میزان محبوبیت و تعداد سابسکرایبرها و جایگاه بسیار خوبی که در یوتیوب دارند، به شما همراهان معرفی کنیم. پس تا انتها با ما باشید.

به چه فردی یوتیوبر می گویند؟

قبل از اینکه به معرفی ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی بپردازیم، باید تعریفی از یوتیوب را داشته باشیم تا بفهمیم اساساً یوتیوبر کیست؟ یوتیوبر به شخصی گفته می شود که یک کانال در فضای رسانه اجتماعی یوتیوب ایجاد کرده و با تولید محتوای جذاب و متمایز و ارائه اطلاعاتی که مورد نیاز مخاطبان می باشد، توانسته بیشترین میزان جذب را داشته باشد. نکته ای در مورد بهترین یوتیوبرهای ایرانی وجود دارد این است که این افراد به شکل مداوم و منظم در فضای یوتیوب محتوای خود را قرار می دهند و با مخاطبان خود همراهی می کنند. بهترین یوتیوبرهای ایرانی و خارجی آن دسته از افرادی هستند که از طریق انتشار محتوا معروف شده اند و بتوانند از طریق آن به کسب درآمد نیز بپردازند. در ادامه به معرفی یوتیوبرهای ایرانی، همچنین معرفی  ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی خواهیم پرداخت.

به چه فردی یوتیوبر می گویند؟

40 ایده پر درآمد برای کانال یوتیوب برای درآمدزایی با تولید محتوا کلیک کنید.

معرفی یوتیوبرهای ایرانی

تا اینجا با مفهوم یوتیوبر آشنا شدید. برای معرفی 10 یوتیوبر برتر ایرانی، قبل از هر چیز بهتره به معرفی یوتیوبرهای ایرانی بپردازیم. در حال حاضر ایرانی ها زیادی هستند که در شبکه اجتماعی یوتیوب مشغول به فعالیتند. اما معرفی بهترین یوتیوبرهای ایرانی باعث می شود که شما بتوانید با بهترین محتواهابی تولید در هر کدام از این کانال ها آشنا بشید. اگر بخواهیم به معرفی یوتیوبرهای ایرانی بپردازیم، ابتدا باید به سراغ فعال ترین و جذاب ترین محتوای تولیدی برویم.

از بهترین یوتیوبرهای ایرانی می توان به افرادی چون فیمس حاجی، پوریا پوتک، امیر توسلی، نیکی سمیعی، ختن، عابد ناصری، فرشاد سایلنت، امیر ای زد، سینگرفان، ممد سک شات، میا پلیز، موبونیوز، کومان، تاکسیک گرل، سوریلند، پویان ان آر، ما چهارتا، نیچکو و… اشاره کرد. هرکدام از این یوتیوبرها سعی دارند با محتوای جذاب و منحصر بفرد بیشترین میزان مخاطب رو به خودشون جذب کنند. در این بخش به معرفی یوتیوبرهای ایرانی پرداختیم که تونستن با شهرتی که در کوتاه ترین زمان کسب کردن، بالاترین میزان سابسکرابیر رو داشته باشند. اما در ادامه این بخش از معرفی بهترین یوتیوبرهای ایرانی، باید به ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی اشاره کنیم که نظر جذابیت محتوا و میزان فالوور بدر الای لیست قرار دارند. پس با ما باشید تا این 10 شخص رو به شما معرفی کنیم.

۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی کدامند؟

تا اینجا به معرفی یوتیوبرهای ایرانی موفق در این فضای پر رقابت پرداختیم. در ادامه می خواهیم به معرفی ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی و تعداد سابسکرایبرهای هرکدام از این یوتیوبرها بپردازیم. پس تا انتها با ما باشید.

پوریا پوتک  پوریا پوتک 

پوریا پوتک یا پوریا عرب یکی از معروف ترین یوتیبوبرهای ایرانیه که طرفدارانش او را به نام مستعارش یعنی پوتک می ‌شناسن. در بخش قبل که به معرفی یوتیوبرهای ایرانی پرداختیم، به نام پوریا پوتک هم اشاره کردیم. اسم کانال پوریا توی یوتیوب پوتک هست و تا الان با ۵۱۴ هزار سابسکرایبر تونسته در لیست ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی قرار بگیره. پوریا پوتک 31 سال سن اره و در تهران به دنیا اومده. بعد از جنگ اوکراین، همرا با همسرش به کانادا مهاجرت کرد. در آمد پوریا در حال حاضر، چیزی حدود 47 هزار دلار یعنی 1 میلیارد و دویست تومانه و همین نشون میده که پوتک چطور تونسته با ارائه کارهای قوی، به بالاترین سطح درآمد برسه!

برای استفاده از آموزش تولید محتوای ویدیویی با موبایل برای یوتیوب کافیه روی لینک کلیک کنید.

محتوای کانال پوریا پوتک

یکی از چیزایی که کار پوریا پوتک رو نسبت به رقباش متمیزه کرده، تولید محتواهای طنز و عامه پسنده که جنبه فان دارن! اگه دنبال سرگرمی هستید، قطعا ویدئوهای پوریا پوتک از بهتریناس و برخی مواقع خود پوریا نیز آهنگ هایی رو میخونه. آهنگ های رپ پوریا پوتک، مخاطبان زیادی داره و یکی از دلایل محبوبیت پوریا پوتک این است که در کنار فعالیت‌ های حرفه ‌ای خودش، ویدیو های طنز ایرانی نیز تولید می کنه. پوریا پوتک همچنین مدیریت یک سایت شرط بندی به نام ۳۱۳ بت را بر عهده داره.

فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت بدون شک یکی از ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی است که با ویدیوهای بی نظیر و جذاب خود توانسته تاکنون بیش از 479 هزار سابسکرایبر داشته باشد. فرشاد یکی از محبوب ترین استریمرهای ایرانیه و طرفدارانش او را سایلنت آرمی یا ارتش سایلنت نامیده اند. فرشاد سایلنت ویدیو هایی منتشر می‌ کند که هر مخاطبی را به خود جذب می کند. فرشاد در زمینه بازی های ویدیوهایی نیز فعالیت دارد و خودش اعلام کرده که بیشترین میزان درآمدی که دارد از طریق تولید محتوا و گیمینگ است.

برای آموزش یوتیوبری از ۰ تا ۱۰۰ با ما در دی ام یار همراه باشید.

محتوای کانال فرشاد سایلنت

یکی از راه های موفقیت فرشاد سایلنت، الگو برداری از محتوای بهترین یوتیوبرهای جهانه. ری اکشن ها و خنده های فرشاد جوریه که هرکسی رو وارد به خنده می کنه و قطعا یکی از دلایل افزایش محبوبیت فرشاد بین طرفدارانش، استفاده از سوژه های خنده دار و ایجاد فضای سرگرم کننده برای مخاطبانش هست. استارت شهرت فرشاد سایلنت از جایی خورده شد که با آریا کئوکسر دروبین مخفی ضبط کرد که باعث شد کنار آریا شناخته بشه. مدتی که ترکیه بود با آریا، پارسا لیپ و تاکسیک گرل ویدئو های مختلفی ضبط می کرد که به رشدش بسیار کمک کرد. فرشاد سایلنت یا فرشاد دهقانی ساکنان امارات و چند سالی است که با جدیت روی ویدیو و استریم ها تمرکز کرده و تا الان تونسته موفقیت های زیادی رو بدست بیاره.

آریا کئوکسر

آریا کئوکسر

اسم آریا کئوکسر رو قطعا می تونیم توی لیست ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی  جای بدیم. آریا کئوکسر در مدت کوتاهی از شرزوع فعالیت حرفه ای خودش توی یوتیوب تونسته  ۳۸۱ هزار سابسکرایبر داشته باشه. آریا کئوکسر که به نام آریا رحمتی هم شهرت داره متولد ۱۳۷۵ در شهر تهران هست.

محتوای کانال آریا کئوکسر

ویدیوهای آریا هم مثل فرشاد سایلنت، در زمینه بازی های کامپیوتری تولید میشن و تونسته با ارائه محتوای سرگرم کننده بیشترین مخاطب رو از کاربرای 10 تا 30 ساله داشته باشه. آریا رحمتی اولین کار خودش رو با یک ps4 و یک گوشی موبایل شروع کرد. اولین ویدئو رسمی که در یوتیوب آپلود کرد ۵ سال پیش بود. آریا کئوکسر و میا، جزو اولین کسانی بودن که یوتیوب فارسی را راه اندازی کردن و همین کار باعث شد بقیه وارد فضای یویتیوب بشن و بسیاری از همین افراد، الان جزو بهترین یوتیوبرهای ایرانی هستن.

آریا مدتی هم در هند زندگی می کرد و علاقه بسیار زیادی به انتشار ویدئو در زمینه بازی های کامپیوتری داره و همیشه قبل از انتشار توضیحاتی در مورد ویدئوها میده. یکی از کارهای جالب آریا اینه که همزمان با توضیح در مورد محتوای ویدئوها اینه که اخبار و جزئیات مربوط به بازهای کامپیوتری رو هم در اختیار مخاطب قرار میده. یعنی شما می تونین در سریع ترین زمان ممکن اخبار مربوط به بازی های کامپیوتری را از طریق این کانال پربازدید دریافت کنین.

سئو یوتیوب چیست؟ انجام اینکار چه تاثیری روی بالا رفتن بازدید داره؟

آتوسا مدگل

آتوسا مدگل

آتوسا مد گل بی شک یکی از بهترین و پرطرفدارترین اشخاصیه که در حال حاضر جزو ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی به شمار میره و از خواننده های محبوب رپ و هیپ هاپ توی فضای یوتیوب هست. آتوسا در سال ۱۳۷۴ به دنیا آمده و مدتی در پاریس زندگی می کرد و در حال حاضر توی کانادا سکونت داره.

محتوای کانال آتوسا مدگل

آتوسا مدگل توی کانال کانال یوتیوب خودش مسائل مختلفی را عنوان می ‌کند و موضوعاتی را تبدیل به فیلم هایی می کنه که کمتر کسی در مورد اونها حرف می‌ زنه. آتوسا اولین کارهای خودش رو با خواننده های رپ معروف منتشر کرد و الان هم در زمینه فیپ و هیپ هاپ جزو بهترین هاست و توته با تولید ویدئوهای هیجان انگیز و گاهاً ترسناک، به شهرت برسه.  به همین دلیل میزان سابسکرایبرهای آتوسا در حال حاضر چیزی حدود 363 هزار نفره و مخاطبای کانال او هر هفته منتظر ویدئوهای جذاب آتوسا هستن. آهنگ های این خواننده حالت همه پسند دارن و این مسئله توی افزایش میزان طرفدارانش بی تاثیر نبوده.

علیرضا سوگنگ

علیرضا سوگنگ

علیرضا سوگنگ بی شک جزو ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانیه سوگنگ کار اصلی خودش توی شبکه اینستاگرام با شروع تولید محتوا شروع کرد و بعد از چند سال زندگی در بوشهر به اصفهان مهاجرت کرد و در حال حاضر هم توی عمان سکونت داره. سوگنگ با اینکه سال ۱۳۹۹ کار خود را شروع کرد، در عرض دو سال تونست ۳۴۸,۰۰۰ فالوور داشته باشه و توی اینستاگرام بالای یک و نیم میلیون مخاطب داره.

محتوای کانال یوتیوب علیرضا سوگنگ

علیرضا سوگنگ تو کانال یوتیوبی خودش در رابطه با موضوعات متنوعی تولید محتوا می کنه. اما حوزه اصلی محتواهای تولیدی علیرضا سوگنگ، محتوای فان و طنزه تا طبق گفته خودش از طریق این ویدئوها بتونه مردم رو شاد کنه. سوگنگ در سال ۱۳۷۸ به دنیا آمده و از سال ۱۳۹۹ کار خودش را به طور جدی توی فضای یوتیوب آغاز کرده. یکی از کارهایی که علیرضا سوگنگ می کنه، در مورد پروفایل های و بیوگرافی های عجیب محتوای طنز تولید می کنه و همین کار باعث میشه که مخاطب بتونه ویدئوهای اون رو دنبال کنه. درآمد سوگنگ در حال حاضر حدود 17 هزار دلار در ماه است.

سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب چه سایت هایی هستن؟

میا پلیز

میا پلیز

میا پلیز یکی از بهترین تولیدکننده های محتواس که نامش رو می تونیم تو فهرست ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی قرار بدیم. اسم اصلی میا، کیمیا روانگر است و تو سالی که تونست رتبه 2 رشته هنر را به خودش اختصاص بده، شروع به فعالیت در عرصه یوتیوبری کرد. میا در حال حاضر ساکن کانادا هست و با کوروش زراندوز که سال ها همدیگر رو می شناسن رابطه جدی داره. میا پلیز اولین کارهای خودش رو با آریا کئوکسر توی یوتیوب منتشر کرد.

محتوای کانال یوتیوبی میا پلیز 

اولین ویدئو میا حدود ۴ سال پیش منتشر شد که توی اون ویدئو در مورد بازی ‌Ove wa ch صحبت می کرد. میا اولین دختری بود که در زمینه گیمینگ شروع به فعالیت کرد و تونست توی مدت کوتاهی اسم خودش رو بر سر زبون ها بندازه و به شهرت برسه. میا پلیز ویدیوهای بسیار شاد و جذابی رو منتشر می کنه و کانال این دختر موفق ایرانی تا الان بالای ۳۲۹ هزار سابسکرایبر داره.

پویان ان آر

پویان ان آر

پویان نوروزی که به نام اختصاری پویان ان آر شناخته می شه و توی بخش معرفی یوتیوبرهای ایرانی ازش یاد کردیم، از یوتوبرهای خلاق ایرانی هست که محتوای جذاب و طنز تولید می‌ کنه. پویان در سال ۱۳۷۶ در تهران به دنیا آمده و فعالیت خودش رو توی یوتیوب از ۲۰ سالگی آغاز کرده. پویان نوروزی، در حال حاضر در ایران فعالیت داره و گفته شده که قبلا قصد مهاجرت به ترکیه را داشته.

محتوای کانال یوتیوب پویان ان آر

از کارهای خاصی که پویان انجام میده و باعث شده تو زمان کوتاهی به شهرت برسه، نشر محتوای طنز و دابسمش های فان و همنیطور تولید دوربین مخفی های جذاب و خنده دار هست و قطعا متفاوت ترین کارها رو می تونین تو کانال پویان ببینین. کنانل پویان ان آر تا الان 234 هزار سابسکرایبر داره و بدون شک میشه از اون به عنوان 10 یوتیوبر برتر ایرانی یاد کرد. حضور فعال پویان توی پیج اینستاگرام باعث شده که یک و نیم میلیون دنبال ‌کننده را داشته باشه. پویان ان آر تو زمینه ساخت آهنگ و خوانندگی فعالیت داره و با چند شبکه های خارجی مختلف قرارداد همکاری بسته.

کومان

کومان

کومان کانال یوتیوب های معروف به نام های کوروش زراندوز و ایمان دست پاک هست که در کنار هم ویدیوهای جذابی رو منتشر می ‌کنن و همین نشر محتوای خلاقانه این دو یوتیبوبر، اونها را به یکی از ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی تبدیل کرده. پیج اینستاگرام کومان هم تا الان تونسته ۱۷۹ هزار فالوور را به خودش جذب کنه و این آمار نشون میده که کومان بین کاربرای ایرانی چه محبوبیتی داره.

معرفی کانال یوتیوب کومان

اولین پلی‌ لیست کانال کورورش و ایمان، «ایرانی VS خارجی» بود که قبلا فقط ۴ ویدیو داشت.  کوروش و ایمان ۶ پلی‌ لیست دیگه هم به اسم «آیا میشه»، «چالش زبان و گویش»، «بهترین غذای دنیا برای کجاس»، «جام حذفی کومان» رو به کانال یوتیوب‌شون اضافه کردن و کم کم تونستن با محتوای جذابو طنزی که تولید می کنن، به شهرت برسن.

معروفیت کانال کومان به این دلیله که غذاهای ابداعی رو آماده و خودشون اونها رو تست می کنن. این دو شخص هر هفته یک ویدئو منتشر می کنن و مخاطبان هر هفته منتظرن که کار اونها را ببین. دمنوش بیسکویت مادر، خیار سوخاری و چای سوسیس از کارهاییه که این دو یوتیوبر جذاب انجام میدن.

موبونیوز

موبونیوز

کانال موبونیوز متعلق به مهدی شجری بهترین یوتوبرهای حوزه تخصصی تکنولوژی هست. مهدی شجری در تهران در سال ۱۳۷۳ به دنیا اومده و تو سال ۱۳۹۳ فعالیت خودش رو رسما توی یوتیوب آغاز کرد. مهدی در اینستاگرام هم فعال هست و در حال حاضر بالای  یک و نیم میلیون فالوور داره.

محتوای کانال یوتیوب موبونیوز 

مهدی که کانال یوتیوب موبونیوز رو با هدف ارائه مطالب ناب تو حوزه تکنولوژی و راهنمایی خرید گوشی و ترفندهای مختلف استفاده از اون رو ایجاد کرد. تعداد سابسکرایبرهای کانال موبونیوز چیزی حدود 134 هزار نفر سابسکرایبر هست که مهدی شجری تونسته با نشر محتوای ویدئوی قوی توی حوزه تکنولوژی یک کار تخصصی رو ارائه بده و هر مخاطبی رو به خودش جذب کنه و درآمد بسیار خوبی از این رو داشته باشه. نام کانال موبونیوز رو قطعا بین 10 یوتیوبر موفق ایرانی جای داره.

تاکسیک گرل

تاکسیک گرل

از ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی، تاکسیک گرل یکی از نام هایی هست که به چشم میاد. توی فضاهای استریمینگ تاکسیک گرل اولین دختر استریمر ایرانیه که تونست توی مدت زمان کوتاهی با نشر ویدئوهای جذاب و آموزنده به شهرت برسه. تا الان کانال تاکسیک گرل حدود ۱۶۹ هزار سابسکرایبر داره.

محتوای کانال یوتوب تاکسیک گرل

کاری که این دختر استریمر می کنه این هست در زمینه استریمینگ به کاربران مطالب جالبی و دست اولی رو ارائه میده و اگه بخواین اطلاعات خودتون رو تو این زمینه بالا ببرید، این کانال جزو بهترین گزینه ها هست که می تونین ازش استفاده کنین. اسم صاحب این کانال کوثر عزیزی هست که با آریا کئوکسر همکاری های بسیار زیاد داشته و آریا رحمتی هم توی ویدیو های زیادی از تاکسیک گرل دیده می شه. دلیل محبوبیت تاکسیک گرل، انتشار ویدیوهای بی نظیر در زمینه بازی های گیمینگ و ارتباط با مخاطبانش هست. استریم بازی های ترسناک هم از کارهای جذابیه که باعث شده مخاطبان این کانال هر روز بیشتر و بیشتر بشن. تاکسیک گرل فقط به حوزه بازی نمیپردازه، بلکه ویدیوهایی رو تو حوزه سرگرمی هم منتشر می ‌کنه.

۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی کدامند؟

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی بهترین یوتیوبرهای ایرانی و همچنین معرفی ۱۰ یوتیوب برتر ایرانی پرداختیم. در حال حاضر رسانه یوتیوب به دلیل مزایایی که برای بسیاری از افراد از جمله کسب درآمد دارد، باعث شده که بسیاری کار بلاگری و استریمری در این فضا را جدی بگیرند. در حال حاضر در سراسر دنیا، که افرادی هستند که با ایجاد محتوای جذاب، میزان سابسکرایبرها و فالوورهای بسیار زیادی را دارند و سعی می کنند نام خود را بر سر زبان ها بیندازند.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بهترین یوتیوبرهای ایرانی و بعد از آن به معرفی ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی بپردازیم. چنانچه شما در ارتباط با نحوه انتشار ویدئو در یوتیوب و افزایش سابسکرایبرهای خود نیاز به دریافت راهنمایی دارید، می توانید با کارشناسان دی ام یار تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی چه افرادی هستند؟

توی این مقاله ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی رو معرفی کردیم. با مراجعه به متن مقاله میتونید با این 10 شخص آشنا بشید.

شخص یوتیوبر چه ویژگی هایی داره؟

یوتیوبر به شخصی میگن که توی رسانه اجتماعی یوتیوب یک کانال ایجاد کرده و با تولید محتوای منحصر بفرد به شهرت رسیده.

از میان ۱۰ یوتیوبر برتر ایرانی کدام شخص بالاترین میزان سابسکرایبر رو داره؟

پوریا پوتک در حال حاضر با ۵۱۴ هزار سابسکرایبر در جایگاه اول این لیست قرار داره.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا