ویدیو مارکتینگبازاریابی محتوایی

40 ایده پر درآمد برای کانال یوتیوب سال ۲۰۲۳ !

درآمدزایی در دنیایی که دائم در حال پیشرفت و نوآوری است، کار چندان سختی به نظر نمی رسد و اگر کمی از خلاقیت خود استفاده کنیم می توانیم از کوچک ترین جزییات زندگی خود، درآمد زیادی کسب کنیم. یکی از راه های درآمدزایی همراه با به کارگیری خلاقیت، دانش و توانایی های خود، فعالیت کردن در نرم افزار یوتیوب است که سرگرمی و سرمایه را با هم برای کاربران فراهم می کند به شرطی که بتوان به نحو احسن از آن بهره برد که در ادامه درخصوص 40 ایده پر درآمد برای کانال یوتیوب بیشتر توضیح خواهیم داد.

یوتیوب، مسیر هموار پیشرفت

فرصت پیشرفت در دنیای حقیقی به ندرت پیش می آید و مراحل رسیدن به آن نیز با فرسایش بیشتری همراه است اما شما با فعالیت در یوتیوب این امکان را دارید که با کمترین هزینه و انرژی نسبت به دنیای حقیقی به موفقیت های شگرفی برسید و حتی یوتیوب می تواند شما را به فردی بسیار معروف و پرطرفدار تبدیل کند بدون آنکه در برنامه های تلویزیونی شرکت کنید یا بازیگر یک فیلم پربازدید باشید! اینها ویژگی های فقط و فقط یک نرم افزار است که با ایجاد بستری برای ارتباط میان افراد آنها را به یکدیگر معرفی می کند و باعث ارتقا علم و دانش، ایجاد شادی و سرگرمی، آموزش و … می شود. با این حال ممکن است این سوال برای افراد پیش بیاید که چطور می توان در یوتیوب به فردی با این ویژگی ها تبدیل شد یا به اصطلاح بهتر چطور می توانیم یک یوتیوبر واقعی باشیم؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است ایده هایی که با استفاده از آنها می توانید فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کنید، بشناسید اما پیش از آن باید نسبت به ایجاد کانال یوتیوب اقدام کنید. برای این کار به برنامه partner program وارد شوید و پس از ثبت نام در آن می توانید کار خود را در یوتیوب آغاز کنید. در ادامه 40 ایده پر درآمد برای کانال یوتیوب معرفی شده است.

آموزش تولید محتوای ویدیویی با موبایل برای یوتیوب روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

40 ایده پر درآمد برای کانال یوتیوب

برای پیدا کردن ایده ی مناسبی که بتواند مخاطب را در صفحه شما نگه دارد، باید به سلیقه مخاطب خود به دقت نگاه کنید و مطابق با آن و براساس توانمندی های خود، محتوای مرتبط تولید کنید. موضوعات این محتواهای چندرسانه ای می تواند شامل موارد زیر باشد تا بیشترین بازدهی را از کانال یوتیوب خود دریافت کنید.

ایده پر درآمد برای کانال یوتیوب

1  آموزش درآمدزایی
2 حکایت فارسی
3 فکت فیلم – سریال ترند
4 چالش گروهی پسر و دختر
5 اخبار سیاسی
6 مصاحبه
7 دفاع شخصی و مبارزه
8 تحلیل فیلم
9 اخبار و حواشی سلبریتی ها
10 آموزش زبان انگلیسی
11 معرفی ماشین
12 بررسی و معرفی خودرو
13 اخبار یوتیوب فارسی
14 انرژی مثبت
15 دانستنی های مذهبی
16 فکت سریال ایرانی
17 مینی چت
18 ری اکت
19 فالگیری
20 روانشناسی
21 داستان
22 پزشکی
23 لحظات خارق العاده
24 توسعه فردی – لایف استایل
25 ری اکت گیم
26 مقایسه محصولات غذایی
27 تولید موسیقی
28 ویدیوهای انگیزشی
29 ری اکت فوتبال
30 دانستنی
31 دانستنی جنایی
32 مشکلات زناشویی
33 ساخت وسایل
34 کارواش
35 قدم زدن در طبیعت
36 قالیشویی
37 مجسمه سازی
38 تایم لپس
39 تعمیرات و نوسازی خانه
40 آهنگری

برای دریافت رایگان آموزش یوتیوبری از 0 تا 100، کلیک کنید.

ایده های پرطرفدار برای یوتیوب

 🍳 ایده غذا، محبوب همه

برای همه ما پیش آمده که هنگام مشاهده پست ها و ویدیوهای مختلف در یوتیوب، با دیدن یک ویدیوی غذا، کیک، دسر و نوشیدنی دست از گشت زدن در یوتیوب برمیداریم و با هنر آشپز همراه می شویم. در واقع هنر آشپزی یکی از مواردی است که کمتر کسی می تواند در برابر آن مقاومت کند خصوصا زمانی که شما برای ضبط ویدیوهای خود از خلاقیت و ذوق درونی تان بهره ببرید و با استفاده از رنگ و لعاب و شکل و شمایل غذا آن را جذاب تر کنید.

ولاگرهایی که در یوتیوب به معرفی هنر آشپزی خود می پردازند به جرات جزو دسته موفق ترین یوتیوبرها قرار می گیرند. در خصوص تولید محتواهای ویدیویی با موضوع آشپزی و غذا در نظر داشته باشید که این ویدیوها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند چرا که این عامل نقش موثری در جذب افراد خواهد داشت.

از دیگر مزیت های تولید ویدیوی آشپزی این است که دست شما برای انتخاب غذا، دسر، نوشیدنی باز است حتی می توانید برای هر غذا دستور پخت های مختلف را معرفی کنید و بدین طریق برای هر سلیقه ای محتوای با کیفیت تولید کنید.

🎮 ایده سرگرمی، چالش و بازی

ایده ی بعدی برای درآمدزایی از یوتیوب این است که افراد را سرگرم کنید و این کار را می توانید از طریق ایجاد چالش های جالب و ترند، بازی با دوستان، طنزپردازی و مانند آن انجام دهید و اگر در این کار خوب باشید به محبوبیت بالایی می رسید که این محبوبیت باعث می شود افراد شما را به دوستان خود نیز معرفی کنند و بدین ترتیب دنبال کنندگان شما روز به روز بیشتر می شوند که به معنای افزایش درآمد شما نیز می باشد.

البته منظور از بازی در اینجا صرفا بازی های چالشی و شوخی با دوستانتان است که از نگاه بیننده می تواند جذاب باشد اما گیمری شاخه ای کاملا مستقل از آن است و در ادامه به طور مفصل به آن پرداخته می شود.

🌎 ایده سفر به نقاط مختلف

اگر شما از دسته افرادی هستید که به سفر کردن به مکان های مختلف علاقه ی زیادی دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن لحظات سفر خود با دنبال کنندگانتان به درآمد برسید، آنها را در تجربه های خود شریک کنید و باعث انتقال حس خوب سفر به افراد دیگر شوید.

در واقع ولاگرهایی که در حوزه سفر به تولید محتوای ویدیویی می پردازند تنها به یک دوربین یا گوشی باکیفیت و یک نرم افزار ادیت قوی نیاز دارند تا بتوانند در بالاترین کیفیت ممکن محتوای مورد علاقه خود را تولید و آن را منتشر کنند. درونمایه این ویدیوها می تواند از فرهنگ، تمدن، غذا، مکانهای دیدنی و آداب و رسوم شهرها و کشورهای مختلف باشد که به جذابیت محتوای شما می افزاید.

🎶 ایده موسیقی، زبان مشترک دنیا

موسیقی برای برخی به عنوان بخش جدایی ناپذیر زندگی محسوب می شود که بدون آن نمی توانند زندگی کنند بنابراین کسی که بتواند در زمینه موسیقی در کانال یوتیوب خود فعالیت کند، این عده را بدون چون و چرا وارد دنیای خود کرده است البته به شرطی که این محتواها از لحاظ موضوع، قالب ارائه و کیفیت از سطح بالایی برخوردار باشند. برای مثال می توان از کارهای خوانندگان مطرح برای ساخت محتوای این چنینی می توان استفاده کرد چرا که گاهی افراد دنبال کانال یوتیوبی هستند که موزیک ویدیوهای مورد علاقه شان را گلچین و جمع آوری کند.

همچنین اگر به طور شخصی به فعالیت های مرتبط با موسیقی علاقمند هستید می توانید خواننده یا نوازنده ی ویدیوهای خود باشید و یا به آموزش آنها بپردازید.

ایده های پرطرفدار یوتیوب

⛹️‍♂️ ایده ورزش، هم سلامتی و هم درآمد

افرادی که ترجیح می دهند در خانه ورزش کنند و از باشگاه رفتن در بیرون خانه فراری هستند در به در به دنبال کانال یوتیوبی هستند که بتوانند به طور منظم آن را دنبال کنند و همراه با ویدیوهای آن و در خانه به تناسب اندام خود برسند. یک مربی بدنسازی یا ایروبیک به راحتی می تواند نظر این افراد را با ایجاد کانالی همراه با محتواهای ورزشی جلب کند و با قرار دادن آموزش های مفید به تعداد دنبال کنندگان خود بیفزاید.

البته لزومی ندارد که حتما این آموزش ها در زمینه بدنسازی و ایروبیک باشد. آموزش هایی که تم سلامتی دارند و نرمش های بخصوصی را برای سالم تر ماندن پیشنهاد می دهند نیز در این دسته قرار می گیرند.

👕 ایده های مرتبط با لباس

حتما متوجه پرطرفدار بودن پیج های آنلاین شاپ فروش لباس در اینستاگرام شده اید که این نمایانگر جامعه گسترده علاقمندان به صنعت مد و فشن است که می توانید از این قضیه در تولید محتوای یوتیوب نیز استفاده کنید.

⚽ ایده های فوتبالی

این ایده را از ایده ورزشی جدا کرده ایم چرا که موضوع ورزش جزو پرطرفدارترین موضوعات یوتیوب دسته بندی می شود. می توانید سوژه ها، صحنه های مهم و گل های جالب هر بازی را از بازی های فوتبال با استفاده از نرم افزارهای ادیت جدا کنید و با قرار دادن یک موزیک خوب بر روی آنها، یک ویدیوی راحت و بسیار پرطرفدار بسازید.

برای اطلاع از سایت های موزیک بدون کپی رایت برای محتوای اینستاگرام و یوتیوب، کافیست کلیک کنید.

📱 ایده فناوری، گجت و مقایسه موبایل

مقایسه موبایل برندهای مختلف، معرفی گجت ها و فناوری های روز دنیا و انجام چالش با آنها نیز از ایده های جذاب یوتیوبی محسوب می شود که بسیاری از ما در هنگام خرید وسایل دیجیتالی به آنها مراجعه می کنیم و با مشاهده سایر محتواها تصمیم می گیریم آن کانال را سابسکرایب کنیم تا در موقعیت های بدی نیز از همان ولاگر کمک بگیریم.

خصوصا مقایسه میان گوشی های تلفن همراه که چند سالی است میان یوتیوبرها رایج شده و درآمد خوبی نیز هم از راه یوتیوب و هم از راه تبلیغ این تلفن های هوشمند بدست می آورند.

کلام آخر

به طور کلی شما با هر استعداد و مهارتی که دارید می توانید جایگاه خودتان را در یوتیوب ایجاد و از این راه کسب درآمد کنید فقط کافی است که از سایر افراد که در این زمینه تجربه و تبحر دارند کمک بگیرید و از سایر کانال های پرطرفدار الگوبرداری کنید تا شما نیز به یک یوتیوبر معروف تبدیل شوید. ما در این مقاله معرفی 40 ایده پردرآمد برای کانال یوتیوب پرداختیم و برخی از این ایده ها را نیز به طور کامل تشریح کردیم. شما می توانید سوالات خود را با ما در قسمت نظرات، در میان بگذارید. 

برای دانلود پی دی اف مطالب کامل این صفحه، کلیک کنید.

بهترین ایده های درآمدزا برای کانال های یوتوب در سال 2023 کدام اند؟

ری اکت به مطالب مختلف و آموزش های مختلف را می توان بهترین زمینه ها برای تولید محتوا در این سال دانست.

کدام عرصه تولید محتوا در یوتوب رو به افول است؟

به طور معمول زمینه هایی که رقابت در آن ها دشوار تر است علاقه مندان کمتری به تولید محتوا در آن ها دیده می شود.

بزرگترین دسته بندی پر طرفدار در یوتوب کدام است؟

موزیک را می توان پر طرفدار ترین موضوع در جهان دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا