بازاریابی محتواییسئو

سفارش تولید محتوا + {سریع و با رعایت اصول سئو}

بسیاری از صاحبان کسب و کار در ابتدا اقدام به سفارش تولید محتوا از طریق آژانس های دیجیتال مارکتینگ می کنند و این کار می تواند در مسیر بازاریابی دیجیتال به آنها کمک کند. اما قبل از هر چیز باید در نظر بگیرید که محتوایی که تولید آن را سفارش می دهید، دارای چه کیفیتی باشد و برای کدام دسته از مخاطبان تولید شود تا بتوانید با توجه به اهداف مدنظر خود سریعتر دست یابید.

از سوی دیگر انواع محتوایی که برای پلتفرم‌ های مختلف سفارش داده می‌ شود، یکی از چالش ‌های پیش روی افراد هنگام سفارش تولید محتوا است. قطعا برای افرادی که دارای کسب و کار آنلاین هستند و قصد سفارش تولید محتوا از طریق آژانس های دیجیتال مارکتینگ دارند، در زمینه نحوه سفارش و همچنین پلتفرم هایی که از طریق آن می توان تولید محتوا را انجام داد سوالاتی خواهند داشت. لذا در ادامه توضیحاتی در این خصوص به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

 آشنایی با سفارش تولید محتوا

🔹 برای آن دسته از افرادی که می خواهند بدانند سفارش تولید محتوا چگونه صورت می گیرد، باید بگوییم که تولید محتوا بر اساس نوع کسب و کار و مخاطب هدف انجام می شود. چنانچه قصد دارید تولید محتوای خود را به آژانس های ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال بسپارید، لازم است که قبل از آن به نکاتی در خصوص انواع محتوا و همچنین پلتفرم های تولید محتوا توجه داشته باشید.

 آشنایی با سفارش تولید محتوا

🔹 قبل از هر چیز باید در نظر بگیرید که محتوایی که تولید آن را سفارش می دهید، باید برای کدام دسته از مخاطبان تولید شود. مثلا نوع محتوایی که برای سایت های فروشگاهی تولید می شود، با نوع محتوای سایت های خدماتی و آموزشی تفاوت اساسی دارد، چون غالبا ً هر کدام مخاطبان خاص خود را دارند و باید محتوایی برای هر کدام از این دو سایت تولید شود، که به نیاز کاربران به درستی پاسخ داده شود.

🔹 کسب و کارهای وجود دارند که می ‌توانند از طریق تولید محتوای متنی نیاز خود را رفع کنند، اما بعضی از کسب و کارها نیاز به تولید محتوای تلفیقی از جمله محتوای متنی، تصویری و ویدئویی دارند و لازم است که محتوای آنها در پلتفرم های مختلف از جمله شبکه‌ های اجتماعی و سایت‌ دیده شود.

🔹 چنانچه نیروهای مجموعه شما با تولید محتوای سئو شده آشنایی نداشته باشند، بهتر است که کار تولید محتوا را برون سپاری کنید تا آژانس های ارائه دهنده خدمات سئو،  فرایند بهینه سازی سایت و محتوای شما را به عهده بگیرند. در این صورت است که شما می توانید تعداد کاربران و مخاطبان خود را افزایش دهید و در مراحل بعد به نتایج برتر گوگل دست یابید. اما سفارش تولید محتوا با سفارش آگهی و نشر در فضای مجازی تفاوت هایی دارد که در ادامه باید بیشتر به آن بپردازیم.

تولید محتوا چیست؟ برای کسب اطلاع از پاسخ این پرسش روی لینک کلیک نمایید.

تفاوت سفارش آگهی و سفارش تولید محتوا

👈از مهمترین نکاتی که باید در هنگام سفارش تولید محتوا به آن دقت داشته باشید شناخت مرز بین سفارش آگهی و سفارش تولید محتوا است. در واقع نوع تولید این دو محتوا با یکدیگر تفاوت دارد که باید آنها را مد نظر قرار دهید.

👈زمانی که شما سفارش آگهی می دهید، می توانید کاربران را در دنیای مجازی به سمت کسب و کار خود جذب کنید و می توانید در این راه از شبکه ‌های اجتماعی مختلف استفاده کنید. روش های متعددی برای سفارش آگهی وجود دارد که می توانند به عنوان ابزار کمک کننده در جذب مخاطب شما بشمار آیند.

👈اما در فرایند تولید محتوا، برخلاف انتشار آگهی در گام نخست برای معرفی خود، به سایت های دیگر نیازی ندارید تا از طریق آن کاربران را به سمت خود جذب کنید. شما با داشتن تنها یک وب سایت می توانید میزان بازدید خود را با تولید محتوای سئو شده مناسب بالا ببرید. در واقع شما در مسیر تولید محتوا تمرکز خود را بر روی برندینگ مجموعه خود قرار می دهید و نیاز به آگهی دادن به سایت ها و کانال های دیگر نخواهید داشت.

👈به همین دلیل کسب و کارهای آنلاین به طور معمول در آغاز سعی می کنند با داشتن محتوای مناسب مشتریان را به سمت خود جذب کنند و بهترین کار برای کسب و کارهایی که تازه وارد هستند، سفارش تولید محتوا است. اما نحوه سفارش انواع محتوا چگونه است؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

نحوه سفارش انواع محتوا

نحوه سفارش انواع محتوا

🔹 هر کسب و کاری متناسب با نیاز خود و مشتریان بالقوه اقدام به تولید انواع محتوای متنی، ویدئویی، صوتی و…. خواهد کرد که بتواند در جذب مخاطب برای آنها بیشترین کاربرد را داشته باشد. چنانچه قصد تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی یا سایت را دارید، باید نوع محتوای تولیدی را مشخص کنید. مثلاً اگر یک محصول نیاز معرفی داشته باشد، بهترین راه تولید محتوا، تولید محتوای متنی است که بتوانید توضیح مناسبی نسبت به محصول خود ارائه دهید.

🔹 موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، نوع پلتفرمی است که می خواهید محتوای خود را در آن نشر دهید. مثلا اگر سایت داشته باشید، امکان نشر انواع محتوای متنی، تصویری و ویدیویی وجود دارد. اما برای شبکه‌ های اجتماعی چون اینستاگرام بهتر است بر روی محتوای ویدئو محور تمرکز داشته باشید تا به بازدید بیشتری دست یابید. اما هزینه سفارش تولید محتوا چقدر است؟ این موضوع از مواردی است که حتماً صاحبان کسب و کار به آن توجه دارند و لازم است در خصوص آن بیشتر توضیح دهیم.

 هزینه سفارش تولید محتوا

✅ از موارد مهمی که باید به آن دقت داشته باشید، هزینه سفارش تولید محتوا است. اغلب افرادی که وارد فرآیند سفارش تولید محتوا می شوند، باید بر اساس بودجه خود تصمیم بگیرند که به چه میزان برای محتوای بهینه شده کسب و کار خود می خواهند هزینه کنند.

✅ امروزه شرکت های بسیاری هستند که در زمینه انواع خدمات تولید محتوا فعالیت می‌ کنند. یکی از مهمترین جنبه ها در هنگام سفارش تولید محتوا، هزینه هایی است که افراد باید برای آن بپردازند. توصیه ما به شما این است که کار تولید محتوای خود را به آژانس هایی برون سپاری کنید که بهترین محتوا را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار دهند.

✅ باید دقت داشته باشید که تولید محتوا هنری است که هرکسی به راحتی نمی تواند آن را انجام دهد. بنابراین سعی کنید کار سفارش تولید محتوای خود را به موسساتی بسپارید که محتوای با کیفیت قابل قبول را به شما ارائه دهند. چنانچه نیازمند دریافت خدمات تولید محتوا هستید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در خصوص هزینه تولید محتوا و شرایط انجام آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

هزینه تولید محتوای سایت چقدر است؟

هزینه تولید محتوای سایت چقدر است؟

👈 هزینه تولید محتوا برای وب سایت های مختلف به صورت متفاوتی برآورد می ‌شود. سایت های تخصصی و علمی مانند سایت حقوقی، بورس، ارز دیجیتال و پزشکی قطعاً هزینه بالایی برای محتوای سئو شده خود باید بپردازند، چرا که نوشتن محتوا برای این سایت ها نیاز به تخصص بیشتری دارد و قطعاً هزینه تولید محتوای آن افزایش خواهد یافت.

👈 اما اگر سایت شما در حوزه عمومی فعالیت می ‌کند، وقت کمتری برای تحقیق برای آن صرف می ‌شود، بنابراین هزینه کمتری دریافت خواهد شد. باید توجه داشته باشید که هزینه کردن برای بهینه سازی محتوای سایت هر چقدر بیشتر باشد، قطعا ارزش و کیفیت محتوای تولید شده بیشتر خواهد بود و باعث می شود که صفحه شما در نتایج رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد. هنگام سفارش تولید محتوا برای سایت خود بهتر است هزینه ای را به صورت ماهانه یا فصلی کنار بگذارید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

برای استفاده از خدمات مشاوره سئو در دی ام یار روی لینک کلیک نمایید.

نکات مهم هنگام سفارش تولید محتوا

👈 زمانی که می خواهید سفارش تولید محتوای خود را ثبت نمایید و آن را به شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ برون سپاری کنید، بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا نتیجه بهتری کسب کنید:

☑️ انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هر کدام از مطالب وبسایت

☑️ تعیین کلماتی که برای لینک سازی داخلی سایت خود استفاده می کنید.

☑️ ارسال کلمات لانگ تیل برای تولیدکنندگان محتوا

☑️ مشخص کردن پرسونای مخاطب هدف خود

قطعاً با در نظر گرفتن این نکات می ‌توانید کیفیت محتوای سفارش داده شده خود را افزایش دهید و در کوتاه ‌ترین زمان در صفحات گوگل به نتایج مناسبی دست یابید.

نتیجه گیری

بسیاری از صاحبان کسب و کار مایلند فرایند بهینه سازی محتوای سایت یا شبکه های اجتماعی خود را برون سپاری کنند، اما با نحوه سفارش تولید محتوا آشنایی کافی ندارند. همانگونه که در این مقاله اشاره شد سفارش تولید محتوا برای کسب و کارهایی که تازه وارد عرصه فروش دیجیتال شده اند، بسیار اهمیت دارد. اما قبل از هر چیز باید نسبت به مخاطب خود و نوع پلتفرم نشر محتوا شناخت کافی داشته باشید.

در این مقاله سعی کردیم نکاتی در خصوص نحوه سفارش تولید محتوا و همچنین مواردی که باید هنگام ثبت سفارش به آن دقت داشته باشید توضیحاتی را ارائه دهیم. چنانچه نیازمند دریافت خدمات تولید محتوا هستید، در اسرع وقت با کارشناسان ما تماس بگیرید. همکاران ما می توانند در زمینه ثبت سفارش تولید محتوا شما عزیزان را راهنمایی کنند و کار تولید محتوای سایت شما را با رعایت اصول سئو در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا