ویدیو مارکتینگ

معرفی تجهیزات تولید محتوای ویدیویی {به همراه نام و قیمت برندهای با کیفیت}

استفاده از وسایل حرفه ای در فرایند تولید محتوای ویدیویی بسیار اهمیت دارد. در ادامه به معرفی تجهیزات تولید محتوای ویدیویی به همراه نام، قیمت و برندهای با کیفیت خواهیم پرداخت. همانگونه که می‌دانید در حال حاضر تولید محتوا به خصوص تولید محتوای ویدیویی از بهترین راه ها برای جذب مشتری و فروش آنلاین است.

برای اینکه بتوانید به صورت حرفه ‌ای و هدفمند تولید محتوا کنید، نیازمند داشتن تجهیزاتی هستید که بتوانید کار خود را به صورت دقیق و اصولی جلو ببرید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تجهیزات تولید محتوای ویدیویی دارید، در ادامه به معرفی تجهیزات تولید محتوای ویدیویی و قیمت هرکدام از آنها پرداخت پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

 اهمیت استفاده از تجهیزات با کیفیت در فرایند تولید محتوای ویدیویی

👈 فرآیند تولید محتوا بسیار حساس است. اما اگر بخواهیم به حساسیت تولید محتوای ویدیویی اشاره کنیم، باید بگوییم که در محتوای ویدئویی که صدا، تصویر و حرکت با یکدیگر تلفیق می شوند، باید از تجهیزات با کیفیت بالا استفاده کنید. شما می‌توانید در ابتدای کار از تجهیزاتی مانند گوشی موبایل برای فیلمبرداری استفاده کنید، اما در دراز مدت به خصوص اگر صاحب یک کسب و کار هستید باید از تجهیزات و امکانات حرفه ای استفاده کنید تا کیفیت ویدیو های تولیدی خود را افزایش دهید و بتوانید در جذب مخاطبان خود موفق عمل کنید.

👈 اولین چیزی که مخاطبان محتوای ویدیویی با آن سر و کار دارند، تصویر است و اگر از تجهیزات بی کیفیت در فرایند تولید محتوای خود استفاده کنید، این امر باعث ریزش فالوورهای شما خواهد شد. در ادامه لازم است به معرفی تجهیزات تولید محتوای ویدیویی برای پلتفرم های مختلف از جمله اینستاگرام و یوتیوب بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما باشید.

ویدیو مارکتینگ چیست؟ برای کسب اطلاع از این مورد روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اهمیت استفاده از تجهیزات باکیفیت در فرایند تولید محتوای ویدیویی

 آشنایی با ضروری ترین تجهیزات تولید محتوای ویدیویی

👈 استفاده از تجهیزات حرفه ای و با کیفیت در فرایند تولید محتوای ویدیویی بسیار اهمیت دارد، چراکه کاربران به تمام معیارهای محتوای شما از جمله نور و کیفیت تصویر توجه می کنند. بنابراین آن دسته از افرادی که از طریق این پلتفرم در حال فعالیت هستند، باید از وسایلی بهره ببرند تا بتوانند یک محتوای با کیفیت و مناسب تولید نمایند. بنابراین استفاده از وسایل و تجهیزات حرفه‌ای در طولانی مدت برای رشد کسب و کار شما و افزایش بازدیدکنندگان یک ضرورت محسوب می‌شو.د اما ضروری ترین وسایل برای کار تولید محتوا شامل موارد زیر می باشد:

✔️ دوربین مناسب برای تولید محتوا

👈 دوربین یکی از مهمترین تجهیزات تولید محتوای ویدیویی است. دوربین ها در مدل های مختلف با قیمت های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند و باید بر اساس بودجه و نوع کاربرد خود یک دوربین برای تولید محتوا تهیه کنید. دوربین هایی که مناسب تولید محتوای ویدئو هستند باید حداقل دارای خروجی تصویر ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی باشند تا بتوانید یک مرتبه با کیفیت تولید کنید. قدرت زوم مناسب، داشتن قابلیت فوکوس روی تصاویر و داشتن فلش از مهمترین ویژگی ها و قابلیت های دوربین مناسب هستند. بر اساس نوع برند و ویژگی های آن قیمت دوربین ها از ۵ میلیون شروع می‌شود و تا ۷۰ میلیون ادامه دارد.

✔️ انواع میکروفون های یقه ای برای تولید محتوای تصویری

👈 در معرفی تجهیزات تولید محتوای ویدویی باید به انواع میکروفون های یقه ای اشاره کنیم. اگر قصد خرید میکروفون برای تولید محتوا در اینستاگرام و یوتیوب را دارید، باید بدانید که میکروفون ها در  برندهای مختلف و قیمت های متنوع در بازار عرضه می ‌شوند. داشتن فیلتر نرم کننده صدا، قابلیت حذف نویز، آنتن دهی بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های یک میکروفون مناسب برای تولید محتوا هستند. میکروفون ها بر اساس برند مدل با سیم و بی سیم بودن از ۳۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۹ میلیون تومان ادامه دارد.

✔️ تجهیزات نورپردازی و سافت باکس برای فیلمبرداری

👈 برای فریند تولید محتوای ویدیویی لازم است که از تجهیزات نورپردازی مناسب استفاده کنید. بدون سیستم نورپردازی نمی ‌توان یک محتوای تولید حرفه ای تولید کنید. اگر قصد تولید تولید محتوای خانگی را دارید، حتماً باید نورپردازی را جدی بگیرید. برای این کار می توانید از سافت باکس استفاده کنید. سافت باکس ها در طرح های بسیار متنوعی در بازار عرضه می شوند. شما می توانید با توجه به بودجه خود انواع سافت باکس را براساس برند، سایز و نوع لامپ از ۴۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان تهیه کنید.

✔️ رینگ لایت برای نورپردازی در ویدئو

👈 رینگ لایت یک ابزار کاربردی برای تولید محتوا است و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. کاربری رینگ لایت با سافت باکس متفاوت است و تفاوت آنها را فقط در محدوده نوری است که ارائه می دهند. رینگ لایت تنها محدوده صورت را پوشش می ‌دهد، اما سافت باکس محدوده گسترده‌تری برای نورپردازی ایجاد می کند.

👈 رینگ لایت ها در مدل های مختلف در سایزهای متنوع در بازار موجود هستند که می‌توان بر اساس نوع کاربری، برند متناسبی را خریداری کنید. قیمت رینگ لایت ها مطابق با توجه به نوع لامپ، سایز و برند از ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱۰ میلیون تومان ادامه دارد.

 آشنایی با ضروری ترین تجهیزات تولید محتوای ویدیویی

✔️ سه پایه نگهدارنده گوشی و دوربین و کاربرد آن در تصویر برداری

👈 در معرفی تجهیزات انواع تولید محتوا ویدیوی می توان به تری پاد یا سه پایه به عنوان یکی از ابزارهای ضروری برای تولید فیلم اشاره کرد. سه پایه یا تری پاد یک وسیله برای ثابت قرار دادن دوربین و گوشی است که به شما در فیلمبرداری کمک بسیاری می ‌کند. قیمت سه پایه گوشی موبایل و دوربین با توجه به نام برند، کیفیت محصول و ابعاد از ۳۰ هزار تومان آغاز می ‌شود و تا ۲۰ میلیون تومان ادامه دارد.

✔️ وب کم و دوربین کامپیوتر

👈 تمامی افراد در حال حاضر با وب کم آشنایی دارند. وب کم یا دوربین کامپیوتر از ضروری ترین لوازم تولید محتوا نیست، اما در فرایند تولید محتوای یوتیوب یا دیگر شبکه های اجتماعی می تواند بسیار به شما کمک کند. دوربین یا وب کم بر روی بدنه مانیتور یا میز کامپیوتر قرار می‌گیرد و به تولید محتوای ویدیویی کمک بسیاری می ‌کند. دوربین کامپیوتر یا وب کم با قیمت بسیار متفاوتی در بازار موجود است. شما بر اساس نوع برند کیفیت فیلمبرداری از ۱۰۰ هزار تومان تا ۴۰ میلیون تومان می ‌توانید آن را خریداری کنید.

✔️ پرده سبز یا فون عکاسی

👈 اگر شما با تولید محتوا در محل کار آشنایی داشته باشید، حتما نام پرده سبز عکاسی یا فون به گوشتان خورده است. پرده سبز از بهترین تجهیزات تولید محتوا می باشد. شما به کمک پرده سبز می توانید پس زمینه ویدیوهای خود را تغییر دهید و از جلوه های ویژه استفاده کنید. پرده سبز از اصلی ترین تجهیزات فیلمسازان است و می توانید با کمک این وسیله به راحتی اقدام به تولید محتوای حرفه ای کنید. قیمت پرده سبز یا فون عکاسی با توجه به ابعاد، کیفیت و نوع آن از ۱۵ هزار تومان شروع می ‌شود تا ۷ میلیون تومان ادامه خواهد داشت.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی تجهیزات تولید محتوای ویدیویی پرداختیم. تولید محتوای ویدیویی فرآیند بسیار حساسی دارد و باید به صورت دقیق و با کیفیت انجام شود. از این رو استفاده از تجهیزات حرفه ای و با کیفیت می تواند نقش موثری در جذب مخاطبان شما و در نتیجه بازدید بیشتر و فروش بالاتر را داشته باشد.  فراموش نکنید که فرایند تولید محتوای ویدیویی در اینستاگرام و یوتیوب اگر از طریق تجهیزات حرفه ‌ای انجام شود، می تواند میزان موفقیت شما را در افزایش فالوورها تضمین کند.

از این رو توصیه می ‌کنیم که اگر کسب و کار حرفه ای دارید و یا برای افزایش مخاطبان خود برای کسب شهرت از طریق پلتفرم های اجتماعی تلاش می‌ کند، سعی کنید حتما از تجهیزات تولید محتوای ویدیویی حرفه ای استفاده کنید. چنانچه نیازمند کسب اطلاعات تکمیلی در مورد تجهیزات تولید محتوای ویدیویی هستید، می توانید با کارشناسان ما در دی ام یار تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شما عزیزان را راهنمایی کنند.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

آیا برای تولید محتوا تصویری داشتن دوربین الزامی است؟

خیر، می توان بسته به نیاز با تلفن همراه هم تولید محتوا داشت.

داشتن همه تجهیزارت تولید محتوا تصویری برای شروع الزامی است؟

خیر، می توان با بخشی از تجهیزات هم شروع به کار کرد.

هزینه تمام شده تجهیزات فیلم برداری چقدر است؟

بسته به برند و نوع مورد نیاز متفاوت می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا