عمومی و سایر

همکاری در فروش دیجی کالا

برای همکاری در فروش دیجی کالا شما باید یک سری مراحل را طی کنید و با نحوه فعالیت در این فروشگاه آشنایی داشته باشید. همان گونه که می دانید سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از مدل ‌های فروش می باشد که در آن شخص ثالث با ایجاد ترافیک بیشتر، شرایط فروش محصول و خدمات را فراهم می‌ کند.

همکاری در فروش دیجی کالا یکی از راه های کسب درآمد در ایران می باشد و از آنجا که این شرکت در حال حاضر سهم بزرگی از بازار فروش انلاین را به خود اختصاص داده است، تاکنون بسیاری از افراد در این سیستم شروع به فعالیت کرده و موفقیت های زیادی داشته اند. بهره مندی از این سیستم فروش مزایایی دارد که یکی از این موارد کاهش هزینه های مربوط به انبارداری می باشد. از آنجا که بسیاری از افراد مایلند صفر تا صد همکاری در فروش دیجی کالا را بدانند، در ادامه مقاله از دی ام یار به ارائه نکاتی در خصوص خواهیم پرداخت.

همکاری در فروش چیست؟

همکاری در فروش قبل از راه اندازی فضای وب نیز وجود داشته داشته است و در آن زمان متخصصان بازاریابی با صاحبان کسب و کارهای کوچک تهاتر داشتند و روش بازاریابی افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش ایجاد کردند. همکاری در فروش ابتدا از طریق شرکت آمازون ایجاد شد و از آن به بعد با گسترش اینترنت، محبوبیت سیستم همکاری در فروش بیشتر شد، چرا که بسیاری از فروشگاه ها می توانند با حداقل سرمایه، منابع کسب درآمد بهتری برای مشاغل دیگر باشند.

این نوع از فروش مهمترین شیوه کسب درآمد می باشد و افراد به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، کانالی برای کسب درآمد آنلاین خود ایجاد خواهند کرد و فروش را افزایش می دهند. همکاری در فروش در ایران نیز در سال های اخیر با استقبال زیادی روبرو شده است و هم اکنون سیستم همکاری در فروش دیجی کالا یکی از پیشروترین سیستم های این نوع بازار فروش در کشور می باشد. بسیاری از افراد با شیوه همکاری در فروش دیجی کالا آشنایی کافی ندارند. از این رو در ادامه به توضیحاتی در این خصوص خواهیم پرداخت.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ و چه ارتباطی با همکاری فروش دارد؟ کافیست برای اطلاع روی لینک کلیک کنید.

همکاری در فروش دیجی کالا چگونه است؟

همانگونه که اشاره شد سایت دیجی کالا بزرگترین market place حال حاضر ایران به شمار می‌ رود و بهترین سیستم افیلیت مارکتینگ را دارد و هم اکنون هزاران کسب و کار به فروش محصولات و کالاهای خود مشغول هستند. سیستم همکاری در فروش دیجی کالا از سال ۱۳۹۶ ایجاد شده است و افرادی که در این سیستم کار می کنند، ماهانه از 2 تا 200 میلیون درآمد خواهند داشت.

سیستم همکاری در فروش دیجی کالا به این شکل است که اگر شما در سایت فروشگاهی خود به کسی یک محصول را پیشنهاد کنید و مشتریان از طریق آن را ز طریق لینک ارائه شده خریداری کنند، درصدی از فروش به شما تعلق خواهد گرفت. سیستم همکاری در فروش می تواند چندین وب سایت و لیست ایمیل بزرگ از دیجی کالا باشد. هرچه سیستم ها دارای وبسایت و لیست ایمیل بیشتری باشند، شبکه وسیع تری شکل خواهد گرفت و کالاهای بیشتری در بستر تجارت الکترونیک را به شبکه خود ارتباط خواهید داد و آن را تبلیغ خواهید کرد.

 همکاری در فروش دیجی کالا چگونه است؟

سیستم همکاری در فروش تبلیغات مذکور را با استفاده از تبلیغات بنری، تبلیغات متنی و لینک ها در چندین وبسایت متعلق به خود از طریق ارسال ایمیل به مشتری انجام خواهد داد. حتی فردی ممکن است کالای مورد نظر خود را نقد و بررسی کند و لینک خود را در آن قرار دارد و محصولات را به فروش برساند.

هدف از ایجاد سیستم مشارکت در فروش دیجی کالا، بالا بردن میزان فروش با حداقل صرف کردن هزینه جهت تبلیغات، پشتیبانی و … می ‌باشد. کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا یکی از راه های میانبر برای زمانی است که بودجه کافی برای ارتقای محصولات خود را ندارید. از این طریق شما یک روش سریع و ارزان برای کسب درآمد بدون دردسرهایی مانند تامین کالا، انبارداری و ارسال خواهید داشت. کسانی که می خواهند درآمد خود را با کمترین سرمایه افزایش دهند، همکاری درفروش یک روش بسیار سودآور خواهد بود. اما در ادامه به مراحل ثبت نام در شروع کار در این سیستم های پرداخت.

از بازاریابی محتوا چگونه می توان در همکاری فروش استفاده کرد؟

مراحل شروع فعالیت در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

اگر می خواهید فعالیت خود را برای همکاری در فروش دیجی کالا شروع کنید، چهار مرحله زیر را به ترتیب انجام دهید و فرایند درآمدزایی خود را آغاز کنید:

  • مرحله ثبت نام

در مرحله اول شما باید مراحل ثبت نام خود را انجام دهید. ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا شده و وارد پنل شخصی شوید. برای انجام این کار، ابتدا باید به نشانی اینترنتی فروشگاه مجازی دیجی کالا وارد شوید و از طریق قسمت های مربوطه فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

  • کامل کردن پروفایل

پس از کامل کردن اطلاعات ثبت نام و فعال سازی حساب کاربری خود، باید پروفایل شخصی خود را تکمیل کنید. برای دسترسی به این بخش، پس از اینکه وارد قسمت ورود شدید، در قسمت بالا سمت راست چرخ دنده را انتخاب کنید و اطلاعات لازم برای تکمیل پروفایل خود ثبت کنید. اطلاعاتی که وارد میکندف شامل اطلاعات بانکی از واریز ماهیانه، شماره شبا و شماره کارت بانکی می باشد. اطلاعات هویتی نیز شامل نام و نام خانوادگی، شهر، استان و آدرس محل سکونت به همراه کد پستی می باشد. در پایان تصویر کد ملی و صفحه اول شناسنامه خود را در قسمت هایی که درج شده است، آپلود نمایید.

 مراحل شروع فعالیت در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

  • ثبت کردن رسانه

پس از اینکه پروفایل خود را تکمیل کردید، رسانه مورد نظر خود را جهت آغاز همکاری در فروش دیجی کالا ثبت کنید و پس از بررسی و تایید رسانه به عنوان سایت یا پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام، همکاری خود را آغاز کنید. برای دسترسی داشتن به این قسمت پس از ورود به حساب کاربری از منوی سمت راست گزینه مدیریت رسانه را انتخاب کنید و رسانه خود را ثبت نمایید. جهت ثبت رسانه می توانید نام رسانه را به عنوان دلخواه انتخاب کنید. اما در گزارشات فروش و سفارشات از این نام به عنوان معرفی رسانه استفاده خواهد شد.

  • ایجاد کردن لینک

پس از تایید رسانه شما باید لینک هایی که مخصوص هر رسانه می باشد را تولید کنید و آنها را اشتراک گذاری کنید. برای این کار از منوی سمت راست بر روی گزینه “مدیریت لینک” کلیک نمایید. در این بخش، صفحه اختصاصی خود را بسازید و آن را به اشتراک بگذارید. در آغاز فروشگاه آنلاین خود را به عنوان دیجی استایل ثبت کنید و بعد از کامل کردن اطلاعات، گزینه “ثبت رسانه” را انتخاب نمایید.

برای آشنایی با قیف بازاریابی و کاربرد آن در همکاری فروش روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مزایای استفاده از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

همانطور که گفته شد، همکاری در فروش دیجی کالا به عنوان مارکت پلیس اول ایران، برای افراد مزایای گوناگونی که یکی از این موارد ایجاد کسب و کارآنلاین با کمترین میزان سرمایه و فروش کالاها در بستر آنلاین می باشد. از مزایای دیگر این روش درآمدزایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش کالا و محصولات در سراسر کشور
  • فروش کالا در فروشگاه شخصی در ساعات مختلف شبانه روز
  • بهره مندی از آموزش رایگان فروش آنلاین
  • داشتن بیش از 4 میلیون بازدید به صورت روزانه
  • تحویل سفارش به مشتریان توسط فروشگاه دیجی کالا
  • انجام مراحل ثبت نام و تایید آن در 24 ساعت
  • کاهش میزان هزینه های جانبی فروش محصولات

مزایای استفاده از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

معایب همکاری در فروش دیجی کالا

تا اینجای مقاله به سیستم همکاری در فروش دیجی کالا و مزایای آن اشاره کردیم. اما بد نیست بدانید همکاری در فروش دیجی کالا نیز معایبی دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. این معایب را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • امکان بازاریابی برای فروشگاه شخصی شما در دیجی کالا وجود ندارد.
  • عدم حمایت و پشتیبانی مناسب و صحیح از فروشندگان در جریان اختلافات
  • هزینه‌ های هنگفت فروش در دیج یکالا از جمله هزینه های مربوط به لیبل و بسته بندی
  • دریافت کارمزدهای غیر منطقی از برخی از محصولات
  • دریافت هزینه پردازش 7 درصدی که می توان آن را نوعی دریافت کارمزد مجدد نیز تلقی کرد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی چه تاثیری در همکاری فروش دارد؟

خلاصه مطالب

در این مقاله شرایط همکاری در فروش دیجی کالا را بررسی کردیم. همکاری در فروش یکی از بهترین سیستم های درآمدزایی حال حاضر دنیا می باشد که بسیاری برای کاهش هزینه‌ های خود اعم از انبارداری و تامین کالا از این روش برای فروش و کسب درآمد استفاده می کنند. افراد می توانند از طریق روش ‌های مختلف، کانالی را برای کسب درآمد خود در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا ایجاد کنند و فرایند کسب درامد اینترنتی خود را آغاز نمایند.

در این مطلب به طور دقیق به بررسی نحوه همکاری در فروش دیجی کالا و مراحل ایجاد فروشگاه شخصی در آن اشاره شد. چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با شیوه همکاری در فروش دیجی کالا دارید، می توانید با کارشناسان ما در دی ام یار تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل یاری کنند و خدمات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

منظور از همکاری فروش در دیجی کالا چیست؟

فروش واسطه‌ای در سایت دیجی‌کالا منظور ما از همکاری در فروش است که به صورت مفصل در این مقاله به آن پرداخته ایم.

با همکاری فروش دی دیجی کالا چقدر درآمد می توان داشت؟

از ۲ ملیون تا ۵۰۰ ملیون بسته به نوع فعالیت و محصول مد نظر

ایا راه هایی برای بهبود درآمد در سایت دیجی‌کالا وجود دارد؟

بله، با راه هایی می توان جهت بهینه سازی محصول در سایت اقدام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا