عمومی و سایر

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت در سال 2023 + جدول درآمد

آیا می دانید بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت در سال ۲۰۲۳ چیست؟ هم اکنون برنامه نویسی از پرتقاضاترین و محبوب ترین شغل ها در سرتاسر دنیا است. یک برنامه نویس حرفه ای برای اینکه مهاجرت موفقی داشته باشد باید با توجه به حوزه کاری خود بهترین کشور و بهترین زبان این حرفه را انتخاب کند. شما چه یک توسعه‌ دهنده باشید، چه یک برنامه نویس حرفه ای و جدا از اینکه به چه زبان برنامه نویسی تسلط داشته باشید، باید با توجه به زمینه کاری خود کشوری را انتخاب کنید که بتواند از طریق برنامه نویسی در آن به درآمد قابل توجهی دست یابید.

از آنجا که انتخاب زبان برنامه نویسی بسیار سخت می باشد و هر کدام از زبان هایی که در حال حاضر ایجاد شده اند، برای کسب و کارهای مختلف به کار می روند، بسیاری می‌خواهند بدانند بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت کدام است؟ در ادامه این مقاله از دی ام یار سعی داریم توضیحاتی در این خصوص به شما عزیزان ارائه دهیم.

معرفی ۱۰ زبان برنامه نویسی برتر دنیا

👈 افرادی که به دنبال انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت هستند، بهتر است قبل از هر چیز با محبوب ترین زبان های برنامه نویسی آشنا شوند. بهترین زبان های برنامه نویسی که در دسته پرکاربردترین آنها نیز به شمار می روند را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

✔️ Python /پایتون

✔️ JavaScript /جاوا اسکریپت

✔️ Java /جاوا

✔️ C/C++

✔️ C# /سی‌شارپ

✔️ Swift /سویفت

✔️ R

✔️ زبان برنامه‌نویسی  Go

✔️ PHP

✔️ MATLAB /متلب

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت

درآمد برنامه نویسی در سال 1402 چقدر است؟ برای اطلاع کافیست تا روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

بررسی زبان برنامه نویسی پایتون برای مهاجرت

👈 پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا با سطح کارایی بالا می باشد که ساختار داده های داخلی و آماده این زبان در سطح بالا ترین زبان ها قرار دارد.نحوه نوشتار ساده و سازگاری با انواع سیستم عامل ها، آن را به زبان پرکاربرد تبدیل کرده است. روش یادگیری پایتون بسیار ساده می باشد و هزینه نگهداری برنامه های کدنویسی در آن بسیار پایین خواهد بود. وب سایت های مانند اینستاگرام/Instagram و ردیت/Reddit و یوتیوب/YouTube با زبان برنامه نویسی پایتون ایجاد شده اند.

👈 زبان برنامه نویسی جاوا یک زبان برنامه نویسی برای توسعه دهندگان وب می باشد. در میان بسیاری از فناوری ‌هایی که تا امروز بر زندگی ما تاثیرگذار بودند می توان از جاوا نام برد. زبان جاوا در شرکت های Sun Microsystems بیشترین استفاده را در سال ۱۹۸۲ داشت. جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است و همچنین محاسباتی دارد که برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ شد.

👈 این زبان نسبت به سی پلاس ساده تر است و از مدل برنامه نویسی شی گرا استفاده می کند و سطح بالایی دارد و به دلیل کاربرد زیاد آن می توان آن را به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای مهارجرت نیز تلقی کرد. وب سایت هایی که از جاوا استفاده می کنند Minecraft ،NASA World Wind، اسپاتیفای، لینکدین، اوبر، نتفلیکس، گوگل، آمازون هستند.

بهترین زبان برنامه نویسی در سال 1402 کدام است؟ برای اطلاع با ما در دی ام یار همراه باشید.

زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت و کاربرد آن برای مهاجرت

👈 جاوا اسکریپت از زبان های برنامه نویسی برای توسعه وب است که برای برنامه ‌های تحت وب مرورگرها و اتصال عناصر تعاملی به کار می رود. جاوا اسکریپت در واقع یک زبان برنامه نویسی فرانت اند (سمت کاربر) می باشد. اگر به دنبال بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت هستید، بدون شک جاوا اسکریپت یکی از بتهرین گزینه هاست. یکی از مزایای این زبان این است که تمامی مرورگرهای های جدید را تحت پوشش خود دارد و می‌تواند برای توسعه بک اند نیز با کمک Node.js/نود.جی ‌اس مورد استفاده واقع شود. در جاوا اسکریپت کارهای بسیار زیادی می توان انجام داد.

👈یکی از مهم ترین عواملی که باعث بالاتر رفتن اهمیت زبان جاوا اسکریپت شده، این است که بیشتر مرورگرها از آن بهره می برند و برنامه نویسان حرفه ای بهتر است که در این زبان مهارت زیادی داشته باشند. وب سایت هایی که از این زبان برنامه نویسی مشهور استفاده می کنند شامل یوتیوب، فیس‌بوک، یاهو، گوگل، آمازون، ویکی‌پدیا، ای بی، توییتر، کیو کیو، لینکدین هستند. از این رو می توان آن را به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت نیز قلمداد کرد.

زبان برنامه نویسی سی پلاس برای مهاجرت خوبه؟

👈 سی پلاس زبان برنامه نویسی شی گرا می باشد که از زبان c توسعه یافته است. زبان c برای ساختن برنامه های پایه بیشتر کاربرد دارد. زبان سی پلاس در ساختن برنامه های سطح بالا از جمله بازی های کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد. سی پلاس همه موارد زبان برنامه نویسی را دربردارد و از برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی خواهد کرد. ویژگی ها و امکانات خاصی که در زبان سی می بینید، در سی پلاس به شکل توسعه یافته تر ارائه شده است. وب سایت های مانند گوگل، مایکروسافت و فایر فاکس از آن استفاده می کنند و اگر شما به عنوان مهاجر به دنبال یافتن شغل ی در حوزه برنامه نویسی هستید، می تواند در شرکت هایی از این دست مشغول به کار شوید و به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت از آن استفاده کنید.

زبان برنامه نویسی php

👈 php مخفف زبان پیش پردازنده فوق متنی می‌ باشد و یک زبان برنامه نویسی تحت سرور خواهد بود. این زبان برای توسعه وب سایت های پایا و پویا و برنامه های تحت وب بیشترین استفاده را دارد و یادگیری آن بسیار آسان است برای php قابل تفسیر هستند. رایانه‌ های کلاینت برای دسترسی به سایت های php یک مرورگر وب را نیاز دارد برای کد نویسی با این زبان برنامه نویسی بسیار مهم است که با زبان اسکریپت نویسی آشنایی داشته باشید. وب سایت هایی که از زبان php استفاده می‌کنند، یاهو فیسبوک، تامبلر، وردپرس، ویکی پدیا، میل چیمپ، بایدو، فلیکر، کانوا و iStockPhoto هستند و اگر قصد مهاجرت دارید می توانید از آن به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت استفاده کنید و درآمد خوبی را داشته باشید.

زبان برنامه نویسی سی شارپ

👈 سی شارپ از زبان های مهم برنامه نویسی است که هر مهاجری می‌ تواند از آن به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت استفاده کند. این زبان برای برنامه نویسی بک اند برنامه های موبایلی و پایه ویندوز بیشترین استفاده را دارد. برنامه نویسان این زبان را به دلیل رابط کاربری آسان و طراحی سبک می پسندند و از زبان های برنامه نویسی آینده دار می باشد و در کشورهای مختلف برنامه نویسان بیشترین درآمد را از طریق آن به دست می آورند. سایت هایی که از سی شارپ استفاده می کنند شامل stackoverflow، Myspace، دل و ویژوال استودیو می باشند.

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت کدام است؟ برای اطلاع روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

زبان برنامه نویسی سوئیفت

👈 سوئیفت یکی از جدیدترین زبان های برنامه نویسی است که در حال حاضر در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و توسط شرکت اپل در سال ۲۰۱۴ توسعه داده شد. این زبان برنامه نویسی پایه ios است و از زبان برنامه نویسی c بسیار ساده تر است. یکی از روش های خلاقانه برای نوشتن نرم افزار، چه برای دسک‌ تاپ، چه تلفن و چه برای سرور می باشد. این زبان برنامه نویسی سریع و تعاملی است و در عرصه های فناوری در سراسر دنیا از آن استفاده می شود.

👈 اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید به عنوان یک برنامه نویس در کشورهای دیگر وارد بازار کار شوید، می‌توانید از زبان برنامه نویسی سوئیفت به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت استفاده کنید. از زبان برنامه نویسی سوئیفت در شرکت هایی مانند فیس‌ بوک، اسلک، اوبر، لینکدین، اینستاگرام، واتس‌اپ، Airbnb، مدیوم، VSCO و توییتر در توسعه اپلیکیشن ها استفاده می شود.

زبان برنامه نویسی MATLAB/متلب

👈 زبان برنامه نویسی متلب ابزار تحلیلی آماری می باشد که برای تحلیل داده ها در صنایع مختلف استفاده می شود. در پردازش تصویر بیشترین استفاده را دارد. مهندسان مختلف دنیا و دانشمندان حوزه صنعت از  زبان برنامه نویسی متلب به شکل گسترده استفاده می کنند. شما این امکان را دارید که از MATLAB برای طیف گسترده ای از برنامه ها مانند یادگیری ماشین، پردازش سیگنال و ارتباطات، سیستم های کنترل، پردازش فیلم و تصویر، مالی محاسبات، آزمون و اندازه گیری و زیست محاسباتی بهره ببرید. وبسایت هایی مانند doubleSlash ،AMD ،Broadcom ،Diffbot ،Empatica ،ADEXT از این زبان بیشترین بهره را می برند.

 زبان برنامه ریزی Go

👈 زبان برنامه نویسی Go  که به عنوان Golang شناخته می ‌شود، یک زبان برنامه نویسی می باشد که گوگل آن را در سال ۲۰۰۹ توسعه داد. این زبان برای برنامه های تحت وب کوچک و همچنین API ها و سرویس های تحت وب برنامه بسیار عالی می باشد و هنگام اجرا شده روی رایانه‌ های شخصی، داده ها را رد و بدل و به طور خودکار پوشش می‌ دهد. این زبان با الهام از زبان برنامه نویسی c طراحی شده است.

👈 برخی از مشکلاتی که GO برطرف می کند این است که دشواری ایجاد ابزارهای اتومات و توسعه زبان های مختلف برنامه نویسی را حل می‌ کند. وب‌سایت‌های مانند نتفلیکس، گوگل، اوبر، Twitch، Dailymotion، MongoDB، ساند کلود، دراپ باکس از این زبان استفاده می کنند. هم اکنون از زبان GO استفاده می کنند و شما به عنوان مهاجر می توانید از آن به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی بهره ببرید و از آن به عنوان محل کسب درآمد خود استفاده کنید.

زبان برنامه نویسی R

👈 زبان برنامه نویسی R در سال 1993 بوسیله Robert Gentleman و Ross Ihaka توسعه داده شد. نام R از اولین حرف توسعه دهنده این زبان برداشته شده و بر روی تمام سیستم عامل ها مانند ویندوز و مک، لینوکس عمل می کند. شما می توانید از نسخه رایگاه این زبان استفاده کنید. R یک زبان برنامه نویسی مهم برای محاسبات گرافیکی و آماری است. این زبان به عنوان زبان برنامه نویسی برای اجرای کدهای متفاوت تر از زبان برنامه نویسی s است. ابزارها و برنامه هایی که با S نگارش شده‌ اند را می‌ توان به راحتی با زبان R تغییر داده و به روزرسانی کرد. وبسایت هایی مانند گوگل،‌ ANZ، فیس‌ بوک، توییتر، اوبر، مایکروسافت Airbnb، IBM، و اچ پی از این زبان برنامه نویسی استفاده می کنند.

آشنایی با بهترین کشورها جهت مهاجرت برنامه نویسان

آشنایی با بهترین کشورها جهت مهاجرت برنامه نویسان

👈 افرادی زیادی علاقه دارند که از طریق مهارت برنامه نویسی به کشورهای دیگر مهاجرت کنند و کیفیت زندگی خوبی داشته باشند. می توان گفت که همه کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان مناسب نیستند و دلایل زیادی برای آن وجود دارد. یکی از مهمترین آنها این است که در هر کشوری میزان درآمد برنامه نویسان متناسب با بازار کار متفاوت می باشد. اما در این بین برخی از کشورها وجود دارند که بهترین فضا را برای برنامه نویسان دارند انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت در این کشورها، می تواند شرایط داشتن درامد عالی را برای شما فراهم کند. شرایط کلی برای بسیاری از فعالان حوزه برنامه نویسی همراه با بازار کار وسیع، امکانات عالی و درآمد بالا در کشورهایی که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد بسیار مناسب می باشد.

نام کشور متوسط درآمد سالانه برنامه نویسی بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت
سوئیس ۱۲۲,۰۰۰ فرانک C#  (سی شارپ)
استرالیا ۹۳,۹۰۰ دلار C++
آلمان ۴۱,۹۰۰ یورو C#
کانادا ۱۱۷,۰۰۰ دلار تمامی زبان‌های برنامه نویسی
دانمارک ۴۵۱,۰۰۰ کرون C++، C#، Python
آمریکا ۸۴,۲۸۰ دلار Python، Java، #C
انگلیس ۶۸,۴۰۰ پوند SQL، Javascript، C#، Java، Python، PHP
سوئد ۵۴۴,۰۰۰ کرون ، Javascript، Java، Front End،C++،C#
فرانسه ۴۵,۴۰۰ یورو Javascript، PHP، Angular، C#، C++، IOS، Java

برای مهاجرت کدام زبان برنامه نویسی را باید یاد گرفت؟

👈 با توجه به اینکه زبان های برنامه نویسی در حال دگرگونی و رشد هستند، داشتن مهارت و تخصص در هر کدام از آنها می تواند برای شما درآمد زیادی در کشورهای دیگر داشته باشد. انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت وابسته به حیطه کاری بسیار سخت است. اما اگر دوست دارید از طریق برنامه نویسی مهاجرت کنید، باید مهارت ‌های خود را تقویت کنید و به دنبال انتخاب زبانی باشید که کاربردی بیشتری دارد.

👈 در حال حاضر استارتاپ های مبتنی بر وب از زبان های جاوا اسکریپت و پایتون استفاده می ‌کنند. شرکت‌ های بزرگ‌تر سراسر دنیا تمایل دارند که برنامه ‌های نرم ‌افزاری داخلی خود را با استفاده از سی پلاس یا جاوا و برنامه های وب خود را با استفاده از php و از طرف دیگر برای تجزیه و تحلیل داده ها معمولا از زبان برنامه نویسی R و MATLAB استفاده می شود. در صنایع مانند خودرو، پزشکی نرم افزارهای نوشته شده با زبان c/++c بیشترین متقاضی را دارد.

👈 بنابراین بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت می تواند یکی میان یکی از این موارد باشد. سعی کنید ابتدا هدف خود را مشخص کنید. اگر هدف شما ایجاد کسب و کار در کشور دیگر است، برخی از زبان های برنامه نویسی قطعاً به کار شما خواهند آمد و اگر می خواهید در یک شرکت معتبر شروع به فعالیت کرده و درآمد بالایی داشته باشید، تخصص در یک یا چند زبان برای شما مفید می باشد.

برای مهاجرت کدام زبان برنامه نویسی را باید یاد گرفت؟

مهمترین نکات انتخاب کشور برای مهاجرت برنامه نویسان

👈 اکثر افرادی که قصد دارند از طریق تخصص و مهارت خود در حوزه برنامه نویسی مهاجرت کنند، باید به طور کامل در مورد میزان درآمد و کشورهایی که نیازمند برنامه نویسان حرفه ای هستند، تحقیق کنند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. برای انتخاب بهترین کشور جهت مهاجرت از طریق برنامه نویسی معیارهای زیادی وجود دارد که این فاکتورها شامل بازار کار مناسب، ساعت کاری، کیفیت زندگی کشور مقصد، میزان امنیت شغلی، زبان رایج در کشور مقصد و درآمد دریافتی می باشد.

👈 برنامه نویسی از جمله مشاغل و تخصصی است که در کشورهای مطرح جهان بازار کار بسیار مناسبی دارد. بنابراین سعی کنید که کشوری را انتخاب کنید که با توجه به حیطه های کاری مختلف و زبانی که بر آن تسلط دارد، بیشترین حقوق را به شما بدهند.

مهمترین نکات انتخاب کشور برای مهاجرت برنامه نویسان

خلاصه مطالب

انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت، یکی از چالش ‌های بسیاری از برنامه نویسان است. افرادی که قصد دارند از طریق حرفه برنامه نویسی به کشورهای دیگر مهاجرت کنند، باید به زبان های مختلف تسلط داشته باشند و در نهایت بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت را انتخاب کنند.  برنامه نویسی در حال حاضر یکی از مشاغلی است که در سرتاسر دنیا بازار کار مناسب و درآمد بالایی دارد و کشورها برای اینکه بتوانند با سرعت رشد تکنولوژی خود را همگام سازند، از افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند، استفاده می کنند.

آنچه که باید مد نظر داشته باشید این است که همه زبان های برنامه نویسی برای مهاجرت مناسب نیستند و شما باید زبانی را به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت انتخاب کنید که متناسب با حیطه کاری و نیازهای کشور مقصد باشد. از این رو در این مقاله به کشورهایی که به برنامه نویسان بیشتر نیاز را دارند و همچنین میزان درآمدی که می توانید از طریق آن داشته باشید اشاره کردیم. برای در میان گذاشتن سوالات خود در ارتباط با انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت می توانید با کارشناسان دی ام یار تماس بگیرید تا در شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت کدام است؟

در متن این مقاله به بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت اشاره شد.

بهترین کشورها جهت مهاجرت برنامه نویسان کدام اند؟

در این مطلب به طور کامل به این کشورها اشاره شد.

میزان متوسط درآمد از بهترین زبان های برنامه نویسی برای مهاجرت چقدر است؟

در جدول درآمدی به متوسط درآمد برنامه نویسی کشورهای مختلف اشاره شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا