عمومی و سایر

رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان + لیست سایت های رپورتاژ رایگان

با توجه به پیشرفت های امروزی و روی آوردن بسیاری از کسب و کار ها به فضای مجازی و اینترنت بیشتر از هر زمانی تبلیغات معنا پیدا خواهد کرد و به کمک تبلیغات موثری مانند رپورتاژ می توانید در این فضای رقابتی بهتر معرفی شده و محصولات خود را بیشتر به فروش برسانید. رپورتاژ آگهی یکی از این تبلیغات موثر می باشد که باعث بالا رفتن رتبه سایت شما خواهد شد و همین امر کمک به فروش بهتر شما خواهد کرد. ما در این مقاله  قصد داریم رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان را برای شما شرح دهیم و لیستی از سایت هایی که رپورتاژ رایگان ارائه می نمایند را در اختیار شما قرار دهیم.  برای اطلاع از آن در ادامه همراه ما باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

👈 رپورتاژ یک گزارش از فعالیت و محصولات شما به صورت خبری بوده که به صورت فردی سوم شخص و بی طرفانه در مورد آن صحبت می نمایید تا افراد شما را بهتر بشناسند و همین امر سبب افزایش بازدید در سایت شما شده و می توانید رتبه های خوب را در گوگل به دست آورید و در نهایت سبب فروش بیشتر شما خواهد شد.

روش نوشتن رپورتاژی تاثیر گذار

برای اینکه بتوانید از رپورتاژ خود بهترین نتیجه را بگیرید و بیشترین تاثیر را داشته باشد باید سعی کنید موارد زیر را انجام دهید:

 🔶 رپورتاژ خود را بسیار روان و ساره بنویسید و سعی نکنید با استفاده از کلمات پیچیده آن را برای مخاطب سخت کنید.
 🔶 متن رپورتاژ خود را با کیفیت بنویسید.
 🔶 در زمان نوشتن رپورتاژ حتما از ادبیات مناسب استفاده نمایید و نوشتن رپورتاژ با لحن ضعیف تاثیر عکس بر روی رپورتاژ شما خواهد داشت.
 🔶 زمانی که قصد نوشتن رپورتاژ دارید، بهتر است موضوعات جدید و به روز را انتخاب نمایید تا بیشتر بر روی مخاطب تاثیر گذار باشد.
 🔶 در زمان نوشتن رپورتاژ حتما به اصول و علائم نگارشی توجه بفرمایید؛ صحیح نوشتن باعث اعتماد مخاطب خواهد شد.
 🔶 قبل از نوشتن رپورتاژ باید سعی کنید ابتدا مخاطبین هدف خود را شناسایی کرده و آن ها درک نمایید و سپس با ذهنیت آن ها یک مقاله با کیفیت بنویسید.
 🔶 اگر تصمیم دارید در سایت های خبری رپورتاژ بنویسید باید آن را در غالب خبر تهیه و انتشار دهید تا مخاطب مایل به دنبال کردن متن شما باشد و به صورت غیر مستقیم، هدف خود را دنبال نمایید.
 🔶 زمانی که رپورتاژ می نویسید، سعی کنید تا 24 ساعت از مطالب بسیار جذاب استفاده نمایید تا مخاطب در سایت شما بماند.
  🔶 در زمان نوشتن رپورتاژ حتما از تیتر های جذاب و تاثیر گذار استفاده نمایید.
  🔶 از تاثیر عکس بر روی رپورتاژ خود غافل نشوید.
  🔶 اگر بتوانید رپورتاژ حرفه ای تهیه نمایید می تواند به سایت شما بسیار کمک کند، زیرا با قرار دادن لینک های صحیح در آن، بک لینک های زیادی برای سایت شما درست شده و موجب افزایش ترافیک و در نتیجه بهتر دیده شدن خواهد شد.

رپورتاژ آگهی چیست؟ با ما در دی ام یار همراه باشید.

قیمت رپورتاژ آگهی

💰 برای قرار دادن رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف بر اساس همان سایت و قوانین آن هزینه ها در نظر گرفته می شود و اگر سایت بزرگ و شناخته شده در کسب و کار مورد نظر باشد قیمت های بالاتری نسبت به سایر وب سایت ها خواهد داشت و می توان معیار هزینه رپورتاژ آگهی را کیفیت و موضوع رپورتاژ در نظر گرفت.

لیست سایت های رپورتاژ رایگان

سایت هایی به صورت رایگان و یا مبالغ جزیی رپورتاژ آگهی انجام می دهند. که شما می توانید به روش های مختلف از آن ها رپورتاژ بگیرید . ما در ادامه تکنیک آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

لیست سایت های رپورتاژ رایگان

پست مهمان برای رپورتاژ آگهی

یکی از راه های رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان، پست مهمان می باشد. به این صورت که شما وار د سایت محتوایی شده و شروع به نوشتن مقاله رپورتاژ خواهید کرد. این کار نه تنها برای شما مفید می باشد و تاثیر مثبتی بر روی سایت شما خواهد داشت که برای فرد صاحب سایت نیز مفید است زیرا پست مهمان باعث می شود سایت او بهتر دیده شود و ارتباط با سیار متخصصین و موضوعات مختلف می نماید.

⚠️ در زمان انتشار پست مهمان باید به نکاتی توجه بفرمایید:

◀️ در موضوع پست دقت نمایید و کلمات کلیدی مشابه استفاده نمایید به عنوان مثال اگر در موضوع کفش فعالیت می کنید در موضوع مبل مقاله ای ننویسید، زیرا فرد دارنده  وب سایت این مقاله را منتشر نخواهد کرد و البته مخاطبین آن موضوع نیز برای شما مفید نبوده و باعث افزایش بازدید وب سایت شما نخواهد شد..

◀️ در زمان نوشتن پست مهمان حتما خودتان را معرفی کنید تا باعث جلب اعتماد مخاطبین شوید و بدانند مطلب شما معتبر و صحیح می باشد .

◀️ سایت های بسیاری پست مهمان ندارند اما در صورتی که با مدیر وب سایت ارتباط برقرار نمایید و درخواست پست مهمان بدهید، قبول می کنند زیرا باعث تنوع در سایت آن ها شده و باعث رضایت بیشتر مخاطبینشان می شود ، این روش را توصیه می کنیم حتما امتحان نمایید.

انتشار رپورتاژ در ویرگول

👈 یکی از روش های بالا بردن سایت از طریق رپورتاژ سامانه ویرگول می باشد. این سامانه در میان مردم بسیار محبوب بوده و می توانید رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان در آن داشته باشید. ویرگول در روز هزاران نفر در آن عضو شده و سر میزنند و همین امر سبب بهتر دیده شدن شما نیز خواهد شد و زودتر می توانید جایگاه بالای گوگل را برای خود نمایید.

برای کسب اطلاع از 10 روش برتر برای دیجیتال مارکتینگ در ایران، کلیک کنید.

انتشار رپورتاژ در سرویس های  وبلاگ دهی

👈 یکی از راه های رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان سرویس های وبلاگ دهی می باشد. شما می توانید با عضویت رایگان در این ویلاگ ها مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و سرویس های وبلاگی مانند بلاگفا، روبلاگ و .. که سرویس های قدیمی و پرطرفدار هستند می توانند تاثیر بالایی در ریپورتاژ شما داشته باشند. وبلاگ های خارجی برای رپورتاژهای انگلیسی شما نیز مواردی نظیر سایت ساز گوگل ، مترو و … می باشد.  نکته مهم در خصوص رپورتاژ در وبلاگ ها این می باشد که باید مانند سایت آن ها را به روز رسانی نمایید و هر چند وقت یک بار پستی در آن قرار دهید و به عبارتی با نوشتن یک رپورتاژ نباید آن را رها نمایید.

در خصوص نوشتن رپورتاژ در سرویس های وبلاگ دهی می توانید از مشاره رایگان دی ام یار کمک بگیرید و تاثیر نوشته خود را چندین برابر نمایید.

استفاده از سایت های خبری برای رپورتاژ

انتشار رپورتاژ در  سایت مدیوم

سایت مدیوم نسخه انگلیسی سامانه گوگل می باشد که شما اگر رپورتاژ به زبان انگلیسی تهیه نمایید می تواند بسیار برای شما مفید باشد.

استفاده از سایت های خبری برای رپورتاژ

رپورتاژ به کمک انجمن ها

🔍 سایت های انجمنی بسیار زیادی هستند مه شما می توانید مقالات خود را در آن قرار دهید و یا در صحبت های افراد دیگر نظر دهید. این یک فرصت بسیار خوبی برای نوشتن رپورتاژ رایگان می باشد. در این انجمن ها باید مقاله خود را با لینک های کم بنویسید و اگر از لینک های بسیار زیادی استفاده نمایید، مقاه شما را به عنوان تبلیغات در نظر گرفته و آن را حذف می نمایند.

از جمله انجمن های فعال می توان به پرشین تولز ایرانی و موارد دیگر اشاره نمود که باید با توجه به فعالیت خود انجمن مربوطه را انتخاب و فعالیت نمایید.

رپورتاژ در سایت های نیازمندی

🔍 اگر به دنبال رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان می باشید، یکی از بهترین پیشنهاد های ما به شما سایت های نیازمندی ها می باشد که شما می توانید رپورتاژ خود را در قالب یک آگهی در این سایت ها پست نمایید. برای اطلاع از لیست کامل سایت های نیازمندی با مشاورین دی ام یار در ارتباط باشید.

به صورت کلی برخی از مهم ترین وب سایت های رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان  به صورت جدول زیر می باشد:

سامانه ویرگول https://virgool.io
سامانه مدیوم https://medium.com
سامانه امیگو https://omigo.ir
سامانه مداد https://medad.io
سامانه ایدت https://idat.ir
سامانه ردیت https://www.reddit.com
سامانه گوگل site.google.com
استفاده از وبلاگ ها  بلاگ اسکای، رز بلاگ و ….

 

رپورتاژ در سایت های نیازمندی

خلاصه مطلب

اگر تصمیم به بهتر دیده شدن خدمات و یا محصولات خود را دارید،  باید از روش های تبلیغاتی موثر استفاده نمایید که یکی از تاثیر گذار ترین آن ها رپورتاژ آگهی می باشد. سایت های که خدمات رپورتاژ انجام می دهند تعرفه های خاص خود را دارند و بر اساس آن قیمت را مشخص می کنند و ما در این مقاله رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان را به شما معرفی کردیم تا بتوانید از آن طریق سایت خود را بهتر معرفی کرده و با بازدید بالا، رتبه های برتر گوگل را برای خود نمایید. اما در خصوص نوشتن رپورتاژ آگهی باید به نکاتی توجه نمایید که آن را در طول مقاله برای شما شرح دادیم. اگر در خصوص رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان پرسشی داشتید می توانید از مشاورین دی ام یار درخواست مشاوره و راهنمایی نمایید.

برای دانلود پی دی اف مطالب کامل این صفحه، کلیک کنید.

روش نوشتن یک رپورتاژ آگهی در سایت های ارزان و رایگان چگونه است؟

در طول مقاله روش و نکات مهم نوشتن یک رپورتاژ تاثیر گذار شرح داده شده است. متن مقاله را مطالعه نمایید.

رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان را چگونه تهیه نمایم؟

ما در این مقاله لیستی از تمامی رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان را در اختیار شم قرار دادیم.

آیا رپورتاژ آگهی رایگان و ارزان می تواند در سئو موثر باشد؟

بله تفاوتی نمی کند و تنها نوع نوشتن شما در رپورتاژ آگهی باعث تاثیر در سئو خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا