سئو

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

صاحبان کسب و کار دیجیتال که به دنبال تبلیغات اینترنتی هستند، غالباً این سوال پیش می آید که رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ مدیران شرکت ها برای افزایش بازدید سایت خود نیاز به فضایی برای تبلیغات و افزایش اعتبار سایت خود دارند. از این رو سعی می کنند از رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی آنلاین و محتوا که در حال حاضر بسیاری از آن استفاده می کنند، بهره ببرند.

 در گذشته بیشتر فعالان حوزه روابط عمومی از رپورتاژ آگهی استفاده می کردند تا از طریق خرید اعتبار، به برندینگ مجموعه خود کمک کنند. اما اکنون کارشناسان سئو به خوبی می دانند که رپورتاژ خبری می تواند سیگنال های موثری را به ربات های گوگل در ارتباط با کیفیت محتوای سایت دهد و تأثیر بسیار زیادی در افزایش مخاطبان سایت و در نهایت فروش داشته باشد. یکی از مهمترین مزایای رپورتاژ خبری این است که به وسیله آن می توانید از مزایای انتشار یک آگهی تبلیغاتی نیز بهره مند شوید و رتبه سایت خود را نیز بهبود دهید. اما آیا می دانید که مزایای رپورتاژ آگهی چیست و چه تأثیری بر سئو دارد؟ در ادامه با ما در دی ام یار همراه باشید تا بیشتر در این خصوص توضیح دهیم.

 رپورتاژ آگهی چیست؟

👈 بسیاری از مواقع شرکت ها برای افزایش بازدید و معرفی خدمات و کالاهای خود به مشتریان یک متن گزارش مانند را تهیه می‌ کنند و به عنوان رپورتاژ خبری در سایت های پر مخاطب منتشر می‌کنند. متن محتوا معمولاً به صورت گزارشی از خدمات و محصولات شرکت می باشد و برتری خدمات و کالا را نسبت به شرکت ‌های مشابه را به طور غیر مستقیم عنوان می‌ کند. نوشتن متن رپورتاژ باید به گونه ای باشد که با اثرگذاری غیر مستقیم، کاربران را به سمت صفحات فرود سایت هدایت کند.

👈 در واقع هدف از تبلیغ رپورتاژ آگهی، اطلاع رسانی به مشتریان و تغییر آن ها به خرید می باشد، اما هدف اصلی رپورتاژ آگهی را می ‌توان در افزایش اعتبار از طریق سایت های مرجع و هدایت مشتریان به صفحات سایت خلاصه کرد و همین امر باعث می ‌شود که سئو سایت افزایش یابد و در نتیجه روند بازاریابی از طریق محتوا سرعت بیشتری داشته باشد. در ادامه لازم است در ارتباط با نحوه انتشار رپورتاژ در تبلیغات اینترنتی آشنا شوید.

رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی چیست؟

سئو چیست؟ برای آشنایی با این دانش و راه های تسلط بر آن روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 چگونگی انتشار رپورتاژ آگهی در تبلیغات آنلاین

📌 تبلیغاتی که از طریق فضای مجازی انجام می ‌شود، بیشتر شامل تبلیغات بنری، ایمیل مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ می باشد. اما رپورتاژ خبری یکی از انواع تبلیغات اینترنتی است که با سایر روش ها تفاوت دارد. در واقع بر خلاف ایمیل مارکتینگ که به ایمیل کاربران پیامی ارسال می شود یا بنرهایی که در صفحات سایت به چشم می خورند، رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید تخصصی و اغلب سایت های خبری منتشر می ‌شود و خارج از سایت شما در مورد محصول با برند شما صحبت می‌ شود.

📌 رپورتاژهای خبری برای کاربران نمایش داده می شود که این کلید واژه را در گوگل جستجو کرده باشند و از طریق سریع آن سایت خبری به صفحه شما مراجعه کنند و محتوای شما را در آن سایت ببینند و از طریق آن وارد سایت شما شوند. در واقع شما از طریق یک روش غیر مستقیم مخاطبان و کاربران را وارد سایت خود می کنید و آنها را ترغیب به خرید خدمات و محصول می نمایید.

📌 دقت داشته باشید محتوای رپورتاژ آگهی باید به گونه ای باشد که کاربران را به خرید محصولات یا خدمات شرکت ترغیب سازد، اما در عین حال خواننده متوجه تبلیغاتی بودن متن گزارش نشود. در مجموع آماده سازی رپورتاژ آگهی مزایایی دارد که صاحبان کسب و کار ترجیح می دهند از آن استفاده کنند، اما فراموش نکنید رپورتاژی تأثیرگذار است که یکسری نکات هنگام تهیه آن رعایت شود. در ادامه بیشتر به مزایای رپورتاژ آگهی و نکات ضروری آماده سازی آن خواهیم پرداخت.

چگونگی انتشار رپورتاژ آگهی در تبلیغات آنلاین
رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در تبلیغات آنلاین دارد؟

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

نوشتن یک گزارش تبلیغاتی برای یک سایت معتبر که بتواند باعث افزایش بازدید سایت شود، چند مزیت دارد که می توان آنها را در موارد زیر خلاصه کرد:

فرصتی برای معرفی خدمات و محصولات به مشتریان از طریق یک سایت معتبر دیگر

امکان گرفتن بک لینک و در نتیجه افزایش و بهبود رتبه سایت

تبلیغ غیر مستقیم خدمات و محصولات و نهایت افزایش فروش

افزایش اعتبار برند شرکت در طولانی مدت

مزایای رپورتاژ آگهی
مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

برای آشنایی با انواع ترفندهای افزایش بازدید در اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مهمترین نکات هنگام تهیه رپورتاژ آگهی

📌 هنگامی که برای سایت های مختلف رپورتاژ آگهی تولید می‌ کنید، باید به یک سری از نکات مانند نوع وبسایت و همخوانی محتوای تولید شده با ساختار وبسایت مورد نظر، لحن و مفهوم محتوای خود و … توجه کنید. بسیاری از مدیران محتوا هنگام تهیه رپورتاز به این موارد دقت نمی ‌کنند و همین باعث می ‌شود که محتوا حالت مصنوعی داشته باشد و اعتماد کاربران را جلب نکند. به همین دلیل در ادامه لازم است به نکاتی اشاره کنیم که در روند تهیه مناسب رپورتاژ آگهی تولید تأثیر بسزایی دارد:

 ✅ در نظر گرفتن وبسایت مناسب

برای اینکه بتوانید در روند انتشار رپورتاژ آگهی موفق باشید، باید ابتدا به سایتی مراجعه کنید که فضای مناسب برای انتشار محتوای شما باشند. در واقع همخوانی محتوای مقاله شما با سایت هدف اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر به سایت هایی آگهی بدهید که معتبر و شناخته شده باشند و مخاطبان زیادی از آن بازدید کنند، چرا که تعداد مخاطبان بالای سایت مرجع باعث افزایش اعتبار سایت شما خواهد شد.

نوشتن محتوای جذاب

زمانی که سایت مورد نظر خود را پیدا کردید، باید محتوایی بنویسید که تمام نکات محتوانویسی در آن رعایت داده شده باشد. از سوی دیگر برای کاربران مفید باشد و تمام اطلاعاتی که مورد نیاز است را در اختیار وی قرار دهد. بنابراین محتوا باید به گونه ای باشد که کاربران را برای بازدید از خدمات یا محصولات شما ترغیب کند تا در نهایت از طریق لینک های درج شده، وارد وب سایت شما شوند. در نشر محتوا می توانید از عناصر بصری و اینفوگرافیک ها استفاده کنید. در صورتی که فکر می کنید امکان تولید محتوایی جذاب را ندارید می توانید اقدام به ثبت سفارش تولید محتوا برای رپورتاژ خود نمایید.

 ✅ رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت

یکی دیگر از مهمترین کارهایی که باید در هنگام نوشتن رپورتاژ مدنظر قرار دهید تا بتوانید در نتایج گوگل دیده شوید، این است که به چک لیست سئو محتوا مسلط باشید و از آن استفاده کنید. توصیه می کنیم برای این کار یک عنوان جذاب بنویسید. باید محتوای خود را به گونه ای بنویسید که این مطلب شما خوانده شود و کاربران از وب سایت شما بازدید کنند.

در رپورتاژ باید از کلمات کلیدی مناسب در تولید محتوا استفاده کنید. توضیحات تصاویر را به دقت رعایت کنید و در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید. در واقع می توانید به جای کلمات کلیدی، از کلمات مترادف استفاده نمایید. فراموش نکنید مهمترین اصلی که هنگام نوشتن محتوای سئو شده باید رعایت کنید، این است که از کپی کردن بپرهیزید و مطالب یونیک را ارائه دهید.

بهترین شبکه اجتماعی برای کسب و کار کدام است؟ برای آشنایی با بهترین گزینه ها با ما در دی ام یار همراه باشید.

 رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر سئو دارد؟

✅ در رپورتاژ آگهی شما می توانید خدمات و محصولات خود را به کاربران معرفی کنید و برای هر کدام از محصولات خود یک لینک داشته باشید. این کار ارزش بالایی دارد و به عنوان سئوی خارجی شناخته می شود. در واقع گوگل هنگام بررسی بک لینک ها اینگونه تصور می‌کند که محتوای یک سایت دیگر اینقدر مفید بوده که کاربران به خواندن آن راغب شده اند.

✅ به بیان ساده‌تر ارزش این لینک به اعتبار و ارزش دامنه سایتی که لینک داده شده بستگی دارد. اگر یک سایت معروف با ترافیک بالا به سایت شما لینک دهد، ارزش آن به مراتب از سایتی که تعداد مخاطب و ترافیک محدود دارد، بیشتر خواهد بود. در هنگام نوشتن رپورتاژ خبری از سایت‌هایی که پر ترافیک و معتبر هستند، استفاده کنیدو در واقع گوگل ارزشی را برای سایت مرجع در نظر می گیرد و این لینک دهی، باعث افزایش اعتبار سایت شما از طریق سایت مرجع نیز خواهد شد.

 نتیجه گیری

رپورتاژ آگهی یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی آنلاین است که از طریق آن می توانید برای سایت خود اعتبار بخرید. بسیاری از مدیران شرکت ها مایلند بدانند رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ رپورتاژ خبری یکی از راه های گرفتن بک لینک و افزایش بازدید و در نهایت بهبود رتبه سایت برای دیده شدن در نتایج جستجوی طبیعی گوگل خواهد بود. صاحبان کسب و کار هنگام تهیه رپورتاژ اگهی به عنوان یک تبلیغ آنلاین نگران ساختگی بودن مطالب رپورتاژ و عدم نتیجه از پرداخت پول در قبال تهیه آن هستند.

اما شما می ‌توانید با رعایت یک سری نکات که در این مقاله به آنها اشاره کردیم، از جریمه شدن توسط موتورهای جستجو در امان باشید و تعداد بازدیدهای خود را افزایش دهید. اگر شما با مزایا و کاربردهای رپورتاژ آگهی آشنا باشید، در هنگام تهیه آن تمام دقت خود را به کار خواهید بستو از آنجا که بسیاری از صاحبان کسب و کار با روند تهیه رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو سایت آگاه نیستند، چنانچه هنگام تهیه این نوع مقاله و نحوه انتشار آن نیاز به راهنمایی داشته باشید یا ترجیح دهید که متخصصان ما کار آماده سازی آن را برای شما انجام دهند، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا خدمات لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین اقدامات در سئو خارجی سایت است که شما در طی آن می توانید با پرداخت هزینه ای به خصوص اقدام به دریافت لینک فالو از سایت دیگری نمایید.

بهترین سایت ها برای رپورتاژ کدام اند؟

اولویت با سایت هایی هستند که از لحاظ محتوایی با سایت شما ارتباط دارند و به آن نزدیک هستند، در مرحله بعد سایت های خبری و وبلاگی گزینه های مناسبی هستند.

هزینه رپورتاژ آگهی چقدر است؟

هزینه رپورتاژ بر اساس ساید هدف و مقصدی که انتخاب می کنید متغیر است، به هر میزان که سایت مقصد قدرتمند تر باشد طبیعتا قیمت بالاتر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا