بازاریابی محتواییسئو

20 سایت دانلود عکس برای تولید محتوا + بدون کپی رایت و کیفیت بالا

آشنایی با 20  سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا به شما در انتخاب عکس های باکیفیت بدون کپی رایت کمک می کند. در فرایند تولید محتوا آنچه که اهمیت دارد پیدا کردن تصاویر با کیفیت، زیبا و مرتبط با موضوع شما می باشد که این کار بسیار دشوار است.

گاهی پیدا کردن تصاویر جذاب در وب‌سایت‌های مختلف با پرداخت هزینه امکانپذیر است و اگر بخواهید عکس های رایگان در سایت های مختلف را دانلود کنید، باید هزینه آن را بپردازید. به همین دلیل باید دنبال سایت هایی باشید که بتوانید از طریق آنها عکس های باکیفیت را بدون نیاز به رعایت کپی رایت با کیفیت بالا دانلود کنید. در ادامه این مطلب از مجموعه دیجیتال مارکتینگ دی ام یار به معرفی 20  سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

 اهمیت استفاده از تصاویر با کیفیت در فرایند تولید محتوا

استفاده از عکس های باکیفیت در کنار دیگر اشکال محتوا، وجود افزایش جذابیت موضوع برای کاربران می شود. از این رو بسیاری از افراد در کنار نوشتن محتوا، از عکس های جالب و جذاب استفاده می کنند. شما برای اینکه بتوانید به عکس‌های باکیفیت دسترسی داشته باشید، گاهی ممکن است با سایت هایی روبرو شوید که برای آنها باید هزینه مشخصی را بپردازید. اما پیدا کردن عکس های رایگان در سایت های مختلف کاری بسیار زمان‌بر است و این کار وقت شما را تلف خواهد کرد. به همین دلیل باید سایت هایی را مد نظر قرار داد دهید که از طریق آن می توانید عکس های با کیفیت به صورت رایگان و بدون کپی رایت دانلود نمایید. در ادامه 20  سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا را معرفی خواهیم کرد.

اهمیت استفاده از تصاویر باکیفیت در فرایند تولید محتوا

برای استفاده از خدمات مشاوره سئو روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

آشنایی با 20 سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا

برای تولید محتوای با کیفیت، سایت هایی وجود دارند که بدون قانون کپی رایت و به صورت رایگان می توانید عکس مورد نظر خود را دانلود کنید.20  سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا شامل موارد زیر می باشند:

📌 دانلود عکس برای تولید محتوا سایت Unsplash

این سایت از بزرگترین سایت های ارائه دهنده عکس های رایگان با کیفیت بالا است. در این سایت طراحان می توانند عکس های خود را برای همه مردم به اشتراک بگذارند. علاوه بر کیفیت بالای عکس ها، می توان متنوع بودن آنها در زمینه های مختلف اشاره کرد.

تولید محتوا چیست؟ و چه انواعی دارد؟ برای آشنایی اب این مبحث روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

📌 دانلود عکس برای تولید محتوا از سایت freepik

فری پیک از سایت های معتبر برای دانلود عکس های گرافیکی و استوک می باشد. انواع عکس های استوک، آیکون، فایل های لایه باز psd و وکتور در موضوعات مختلف در این سایت دیده می شود. شما می توانید با عضویت در این سایت و انتخاب گزینه free download انواع عکس های این سایت را به راحتی و با کیفیت بالا دانلود کنید.

📌 مزایای دانلود عکس برای تولید محتوا زا سایت Negative Space

یکی دیگر از 20  سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا، سایت Negative Space  است که مجموعه‌ای از عکس‌های باکیفیت و زیبا در موضوعات مختلف معماری، دنیای دیجیتال، طبیعت و  غذا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این سایت هر هفته عکس های جدید منتشر می‌شود که می‌توان آن‌ها را به صورت رایگان دانلود کنید.

📌 کیفیت عکس های سایت Pixabay برای تولید محتوا

از دیگر 20  سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا، سایت Pixabay است که مخصوص دانلود عکس با کیفیت بالا است. این سایت برای دانلود عکس و استوک قابل دسترسی می باشد. از این سایت می توانید هر چیزی را که در این سایت نیاز دارید، پیدا کنید. همه این عکس ها دارای مجوز هستند و هیچ گونه قانون کپی رایت برای آنها وجود ندارد.

سئو چیست؟ برای آشنایی با این مبحث و نقش تولید محتوا در آن روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

📌 دانلود عکس از سایت Dribble برای تولید محتوا خوبه؟

سایت Dribble از 20 سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا است که می توانید برای دانلود عکس باکیفیت بر روی آن حساب کنید. در این سایت بیش از ۶ میلیون عکس وکتور در موضوعات مختلف وجود دارد.

📌 دانلود عکس از سایت Gratisography

یکی دیگر از سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا سایت Gratisography  است. از این سایت می توانید برای طراحی فانتزی استفاده کنید. علاوه بر این می توانید با توجه به سبک وبسایت خود از تصاویر وکتور استفاده کنید. در این سایت می توانید از تصاویر متحرک نیز بهره مند شوید.

📌 دریافت عکس های مناسب محتوا از سایت ISO Republic

سایت ISO Republic از سایت های ارائه دهنده عکس های باکیفیت است. این سایت انواع عکس را با کیفیت مختلف ارائه داده و همه توسعه دهندگان سایت، وبلاگ نویسان، بازاریان، طراحان که در شبکه های اجتماعی فعال هستند و برای تولید محتوا نیاز به عکس های جذاب دارند، می‌توانند از امکانات این سایت استفاده کنند.

آشنایی با 20 سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا

📌 کیفیت عکس های سایت Flickr برای تولدی محتوا

Flickr  یکی از باسابقه ترین سایت ها در ارائه عکس های رایگان و بدون حق کپی رایت است و بی شک یکی از 20  سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا است.  صاحب امتیاز این سایت شرکت یاهو می باشد. در این موتور جستجوی شما می توانید تصاویر را با کیفیت در موضوعات مختلف به راحتی پیدا و آنها را دانلود کنید. همچنین می‌توانید تصاویر خود در این سایت به اشتراک بگذارید.

📌 عکس های سایت Pexels چقدر برای تولید کنندگان محتوا کارآمد است؟ 

سایتPexels  یکی از سایت های رایگان برای دریافت عکس های باکیفیت است. این سایت را می‌توانید به عنوان بهترین سایت برای عکس های رایگان بشناسید. از این سایت می توانید عکس های خاص و باکیفیت را دریافت کنید.

برای سفارش تولید محتوا با کمترین هزینه روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

📌 دانلود عکس از سایت Picjumbo برای محتوا

سایت Picjumbo یک سایت دارای عکس های بسیار جذاب در دنیای وب است و دسته بندی کامل از انواع عکس با کیفیت و رایگان دارد. عکس های موجود در سایت Picjumbo رایگان هستند. اما با پرداخت حق اشتراک می توانید به مجموعه عکس های در دسته بندی های مختلف هم دسترسی داشته باشید.

📌 سایت Stocksnap برای دانلود عکس مقاله خوبه؟

ازسایت Stocksnap  برای دانلود عکس های رایگان و با کیفیت می توانید استفاده کنید. این سایت دارای تنوع زیاد برای دانلود عکس های شبکه هایی مثل اینستاگرام است. اگر شما به دنبال عکس های خاص برای تولید محتوای خود هستید، حتما به این سایت سر بزنید.

📌 دانلود عکس محتوا از سایت Burst

سایت Burst  یکی از سایت هایی است که برای توسعه دهندگان و طرحان می تواند مفید باشد و قابلیت دسترسی و به عکس‌های باکیفیت را فعال کرده است. عکس های موجود در این سایت برای کار و کاسبی های اینترنتی بسیار عالی است و شما می توانید از آن روی آن به عنوان یکی از 20 سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا حساب کنید.

📌 بررسی عکس های سایت LibreShot

سایت LibreShot  از سایت هایی که شما می توانید عکس های بی نظیر و زیبای مارتین ورِل را در آن مشاهده کنید.  این هنرمند دید خاصی نسبت به جهان دارد و و آن را در عکسهای خود نمودار کرده است. بنابراین شما می توانید این سایت را به عنوان یکی از 20 سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا در نظر بگیرید. در این سایت تصاویر با موضوعات طبیعت، غذا، معماری و گردشگری ارائه شده است.

📌 بررسی کیفیت عکس های سایت Life of Pix

سایت Life of Pix یکی از سایت های مهم است به عنوان سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا و بدون حق کپی رایت می‌توانید روی آن حساب کنید. این سایت توسط یک آژانس بازاریابی کانادایی ایجاد شده است و عکاسان زیادی در آن فعالیت می‌کنند. این سایت عکس ها را بدون حق کپی رایت در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید علاوه بر عکس، ویدیو کلیپ ها را در این سایت دانلود کنید.

📌 بررسی سایت pictography برای دانلود تصاویر

سایت سایتpictography   از سایت هایی که در آن می توانید عکس های با کیفیت بالا دانلود کنید و بی شک از 20 سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا است که در آن عکس های رایگان ارائه شده اند و با توجه به نیاز خود می توانید عکس مورد نظر را دانلود نمایید.

📌 بررسی سایت Flaticon برای دانلود عکس 

یکی از سایت هایی که برای افرادی که دنبال آیکون ها هستند، مناسب می باشد، سایت Flaticon  است. این سایت مجموعه کاملی از آیکون های زیبا و لایه باز را در هر موضوعی ارائه می دهد.

📌 مزایای عکس های سایت Reshot برای تولید کنندگان محتوا

Reshot  سایت عالی و منبعی مناسب برای دانلود عکس های با کیفیت محسوب می‌شود. در سایت Reshot  بدون ذکر منبع می توانید عکس های باکیفیت را دانلود کنید.

📌 بررسی سایت Jay Mantri برای دانلود عکس های محتوا

از دیگر از سایت هایی که توسط هنرمند معروف ” مانتری” ایجاد شده است، سایت Jay Mantri  است که عکس های ارزشمند خود را در اختیار عموم قرار داده است .مجموعه آثار این هنرمند بسیار با کیفیت هستند و بیشتر بر روی طبیعت کار کرده و شما می‌توانید از این سایت عکس های مورد نظر خود را دانلود کنید.

📌 دانلود عکس از سایت Freestocks

یکی دیگر از سایت هایی که می توان با آن به عکس هایی در زمینه معماری، طبیعت گردی، تکنولوژی، مد و لباس و مواد غذایی دسترسی داشته باشید، سایت Freestocks  است که می‌توانید برای پیدا کردن عکس های خود از طریق هشتگ ها اقدام کنید.

دانلود عکس از سایت Freestocks

📌 سایت Freeimages

یکی از 20 سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا سایت 20 سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا است که تصاویر با کیفیت را به صورت رایگان و هم به صورت پولی در اختیار شما قرار می دهد. تصاویر این سایت هر هفته آپدیت می شوند و شما می توانید به تصاویر جدید دسترسی داشته باشید. با استفاده از هشتک ها شما می توانید تصاویر خود را به راحتی پیدا کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله 20 سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا را که قابلیت دریافت بدون حق کپی رایت را دارند، معرفی کردیم. در کنار فرایند تولید محتوای متنی، افرادی که مایل هستند به عکس‌های باکیفیت دسترسی داشته باشند، می‌توانند از این 20 سایت عالی دانلود عکس برای تولید محتوا که معرفی شد، استفاده کننند.

اغلب عکس های این سایت ها رایگان هستند و شما می توانید با توجه به زمینه کاری خود آنها را تهیه کنید و در فرایند تولید محتوا از آنها استفاده نمایید. چنانچه شما عزیزان نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه هستید یا می خواهید از خدمات دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شوید، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه دی ام یار تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا